Ohnee das waar.. Geile donderquote:Op woensdag 14 november 2007 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geneukt met 1 Fries, maar dat betekent niet dat ik niet met meerdere in bed heb gelegen.
Wat wel of niet het einde van het bedrijf wordt, is in ieder geval niet jouw verantwoordelijkheid. Als ik ziek ben zeg je ook altijd meteen dat ik me ziek moet melden en m'n baas het maar uit moet laten zoeken..
Ik kan gratis aan uitmuntende kwaliteit schilmesjes komen, interesse?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef Bob. het volgende:
Waarom beloof ik mijn jaarclub van 13 mensen dat ik appeltaart voor ze zal maken? Terwijl ik geen eens een schilmesje heb?![]()
Weet je zeker dat dat stagemongooltje niet toevallig ook op Fok! zit? (aangezien Fok! een broeiplaats is van VMBO'ersquote:Op woensdag 14 november 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja he?Timber knuffelt me ook helemaal suf
En lekker in de buitenlucht geweest. Kwam dus gewoon door werk. Dat word morgen og wat, heb de hele dag het stagemongooltje weer, en mn chef is er niet
Als dat zo is PM ik hem de dienstregeling van de trein die bij Visser langs rijdt.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat stagemongooltje niet toevallig ook op Fok! zit? (aangezien Fok! een broeiplaats is van VMBO'ers).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als dat zo is PM ik hem de dienstregeling van de trein die bij Visser langs rijdt.Ah, dat heb je voor de zekerheid toch even gecheckt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
At er stikkene skuon hat mat er nije keepje
Welkom thuis Marinka
Neuh, hij staat wel ens inenes achter me als ik stiekem aan het Dagelen benquote:Op woensdag 14 november 2007 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, dat heb je voor de zekerheid toch even gecheckt dus.
*streept Marinka af van lijst potentiële echtgenotes*quote:Op woensdag 14 november 2007 17:49 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Nederlands (of desnoods Gronings)
Vertaling voor Marinka:quote:Op woensdag 14 november 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
At er stikkene skuon hat mat er nije keepje
Welkom thuis Marinka
Gelukkig maar, dan moest ik zeker ook nog naar Friesland verhuizen ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, hij staat wel ens inenes achter me als ik stiekem aan het Dagelen ben
[..]
*streept Marinka af van lijst potentiële echtgenotes*
Dank jequote:Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertaling voor Marinka:
Als hij kapotte schoenen heeft, moet hij nieuwe kopen!
He, ben ik goed of niet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |