Ik heb het gister de héle dag met me meegesjouwd, ik heb geen rug meer over, en toch maar één hoofdstuk gelezen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
nee
Ik heb het boek zelfs weer in moeten leveren gisteren. Toch maar aanschaffen denk ik
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of Scandinavisch. Maar goed we hebben in het verleden nogal omgeneukt met de Vikingen (de wisten hoe het moest, alle volken uit Europa vermoorden, maarmet de friezen gingen ze trouwen).De Friezen waren het beste in bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hoi daar!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:38 schreef nietzman het volgende:
Hee hai!
Ook hoi!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef Bob. het volgende:
Good mornin'
Geen idee, ik heb allen nog maar met een randstedeling geneuktquote:Op woensdag 14 november 2007 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Friezen waren het beste in bed?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb allen nog maar met een randstedeling geneukt
Koppijn, slecht humeur, gezeik op het werk.
Dank jequote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef Jo0Lz het volgende:
De rest ook uiteraard, een hele goeie dag gewenst. Maar, in het bijzonder wens ik Dangel veel sterkte.
Het gaat niet zo lekker vandaag.
[..]. Sterkte er maar mee!
Ze is weer weg?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef nietzman het volgende:
Zo, het huis mag weer vies!
De Friezen die ik heb gehad waren iig niet zo best.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb allen nog maar met een randstedeling geneukt
Koppijn, slecht humeur, gezeik op het werk.
Eentje maar toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Friezen die ik heb gehad waren iig niet zo best..
En sterkte..
Geneukt met 1 Fries, maar dat betekent niet dat ik niet met meerdere in bed heb gelegen.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Eentje maar toch?
Dank je. T word er iig niet beter opAls ik morgen ziek ben is de stageloper hier alleen, dat word het einde van het bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |