Ja dat kan wel maar ja dat wil ik niet .... tenzij ik (lees jullie) echt niks kan verzinnen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
het aan iemand vragen die haar beter kent, dan is het maar even niet anders, ik neem aan dat je vast wel iemand kunt verzinnen bij wie je dat in vertrouwen kunt doen
een doos met een stinkbom en zo gauw ze die doos open doet...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
Gewoon een blanco doos met een spuitbusje deodorant erin. Moet je ook een rijmpje erbij maken? Zorgen dat elke zin eindigt op woorden als ruiken, stinken, zweet.
quote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Adelante het volgende:
een waardebon kan echt NIET met sinterklaas
ik weetquote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Adelante het volgende:
een waardebon kan echt NIET met sinterklaas
Je gaf hhar licht in de duisternis dat is nog niet eens zo slecht kerelquote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vroeger heb ik dat ook wel eens gehad, toen trok ik een lot van een meisje met een hele dikke bril. Ze heeft een reislampje van me gekregen van 2,95![]()
Dat was dus optie 2, na de kadobon. Een kadobon kan echt niet. Je zult dus je eigen lulligheid moeten verzinnen. Wat weet je van haar?quote:Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je gaf hhar licht in de duisternis dat is nog niet eens zo slecht kerel![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
www.lush.nl
koop iets van zeepjes o.i.d., vinden ze allemaal leuk
waarom de p.i.? krijg je zelf nooit zoiets?quote:
hmz denk denk knars ratel piepquote:Op zondag 18 november 2007 23:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
www.lush.nl
koop iets van zeepjes o.i.d., vinden ze allemaal leuk
Of je maakt even onder een andere naam een hotmail-adres aan en mailt haar met de vraag een verlanglijstje te sturen?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:51 schreef MOD het volgende:
Stuur een mailtje naar een aantal mensen die mee doen met "ZEG WAT JE WILT HEBBEN VOOR KADO ANDERS KRIJG JE EEN PAUPERWAARDEBON AAN DE GENE DIE IK GETROKKEN HEB"
Zo weet niemand wie je nou eik heb en krijg je toch persoonlijk bericht terug
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:13 schreef allsystemshalt het volgende:
Heb een nivea setje gekocht met douche spul body lotion en een toilettas.
Ook nog wat kleine flesjes dove.
Vond ik beter dan een bon.
quote:
goed bezig, nu denkt ze vast dat ze stinkt...quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:13 schreef allsystemshalt het volgende:
Heb een nivea setje gekocht met douche spul body lotion en een toilettas.
Ook nog wat kleine flesjes dove.
Vond ik beter dan een bon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |