Nu maar hopen dat ook Mutant X binnenkort word uitgezonden door een nederlandse serie... of Lexx.
Over Smallville, het is eigenlijk gewoon Superman, maar dan de tienervariant, nee het is niet een verbastering van het oorspronkelijke concept, nou ja niet helemaal, het is gewoon superman toen hij nog een tiener was...
schijnt leuk te zijn... ik wacht geduldig af...
quote:Die x-men rip-off? Liever niet zeg, blijkt één van de slechste series op tv te zijn in Amerika. Smallville daarentegen blijkt behoorlijk goed te zijn... Ben benieuwd..
Nu maar hopen dat ook Mutant X binnenkort word uitgezonden door een nederlandse serie...
Mutant X is een luchtige niemandal van een serie, veel eyecandy, ik zie het wel iedere keer...
kijk eerder uit naar 24 op de bbc (binnenkort) en naar alias, dat is een hele leuke serie...
quote:ik heb het gezien en vond het wel leuk het enigste wat ik meestal jammer vind is dat ze lex luther er ingedaan hebben en ze doen alsof die ook uit smalville komt terwijl je dat in de superman afleveringen en films helemaal niet terug ziet.
Op maandag 04 maart 2002 08:46 schreef thezeppo het volgende:
maar heeft iemand het gezien zaterdag? en wat vonden die er van?
dat vind ik wel jamer doen ze vaak in een serie die zich afspeeld in he verleden van een oude serie maar smallvile is wel heel cool dat kan ik niet zeggen van die nieuwe startrek serie enterprise die speeld ook af voor alle andere films en series en dat SUCKS
quote:de serie speelt zich in het nu af, het is meer een 'What If...?'... What If Superman crashed in Smallville in 1980? op dat gegeven bouwt de serie, vind ik wel okee, het is (nog) geen topserie maar dat kan wel denk ik...
Op maandag 04 maart 2002 08:56 schreef 22339 het volgende:[..]
ik heb het gezien en vond het wel leuk het enigste wat ik meestal jammer vind is dat ze lex luther er ingedaan hebben en ze doen alsof die ook uit smalville komt terwijl je dat in de superman afleveringen en films helemaal niet terug ziet.
dat vind ik wel jamer doen ze vaak in een serie die zich afspeeld in he verleden van een oude serie maar smallvile is wel heel cool dat kan ik niet zeggen van die nieuwe startrek serie enterprise die speeld ook af voor alle andere films en series en dat SUCKS
Lex Luthor is in dit verhaal dicht bij de crash van Superman betrokken, kaalheid is er het gevolg van, en hij wordt vanuit Metropolis naar Smallville gestuurd door pa, hij komt dus niet uit Smallville
Enterprise moet je toch maar even de kans geven vind ik, misschien dat we de Borg er (op één of andere manier) ook nog een keer zien... De serie staat dichter op het nu, is iets herkenbaarder...
Ik ben er erg over te spreken, en vind het eigenlijk wel grappig...
lijkt wel star wars... eerst deel 4, 5 en 6 maken, en naderhand de delen 1,2 en 3
Serie ziet er in ieder geval perfect uit...
Die mevrouw die in deze serie zijn moeder speelt speelt ook in Superman 3 de rol van Lana Lang dat is wel leuk om te zien.
Het is leuk om te zien hoe ze het vernieuwd hebben ze laten toch een beetje zien dat Superman tijdloos is, en tja dat ze een beetje de weg in slaan van Roswell vind ik persoonlijk jammer. Want dit verhaal staat heel sterk van zichzelf, maar je zou ook kunnen beweren dat Roswell juist een beetje op Superman is gebaseerd die was tenslotte eerder.
Het ziet er in ieder geval leuk uit, ik ben erg benieuwd in hoevere ze de originele verhaallijn zullen behouden.
(misschien een aflevering die gergiseerd wordt door Tim Burton, hee, als Quentin Tarantino een guestrole in Alias heeft kan Tim Burton wel een keer TV regiseren)
quote:Dit is wel waar, maar je moet gewoon je verstand op nul zetten en kijken.
Op zondag 24 maart 2002 00:10 schreef Herald het volgende:
erg leuk om Clark Kent in zijn jonge jaren te zien. Ook mooi gevonden van die meteoriet regen, maar desondanks blijft het een voorspelbare serie. Het is zo... tja comicachtig. Suffe schurken die 12 jaar na de meteorietregen mensen vermoorden met krachten die een 7 jarig kind ook verzint als ie strips begint te tekenen. En toevallig aast elke tiener ook nog eens op Lana Lang. Uh hu.
Was toenet wel een blumder van de voice over van V8
hier bij SBS euhh...V8
quote:klopt, ik had een andere serie verwacht dan de standaard superhelden serie, mijn fout
Op zaterdag 06 april 2002 20:08 schreef Duiveltja het volgende:
Dit is wel waar, maar je moet gewoon je verstand op nul zetten en kijken.
Het bij soort series trouwens wel te verwachten dat je zulke verhalen krijgt...
quote:nee hoor, Big Diet is een SBS programma, en daar had hij het over toen ie dat voorstukje besprak. Het was dus gewoon een grapje van hem.
Was toenet wel een blumder van de voice over van V8hier bij SBS euhh...V8
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 07-04-2002 18:22]
Iemand anders deze gedownload?
quote:Hmm ik vind deze beschrijving niet? Bij het keuzemenuutje staat redux er ook niet bij?
Op zondag 3 november 2002 18:54 schreef CrazyCavia het volgende:
Hoezo? 2.06 heet Redux en heeft inhoudelijk wat er op de WB page staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |