Zijn mond snoeren met 1000 spelden lijkt mij wel prettig nuquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeeeelp. Die gozer blijft toch echt niet??
Hij lult aan één stuk door. Pffffff. Door iedereen heen. Geen speld tussen te krijgen.
Alsof de Febo een anti-Wifebeater in het huis zou gooienquote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat moet die gozer daar?
En hij is toch niet pro Brian/Amanda hoop ik?
Dank en snelll!quote:Op maandag 12 november 2007 23:22 schreef Prospera het volgende:
Ah mai... ADHD vindt Brian the king van de kooi
Ik val er net in dus mijn oren twieten een beetje
Beetje vooringenomen gast.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Hij vraagt zich af of Huub heeft nagedacht over zijn leven na de kooi, want hij is echt te erg.
Brian niet dan ???
Dat loopt hij nu al te verkondigen? Amanda en Brian worden alweer door een buitenstaander en die stinkredactie van all ellende die ze helemaal zelf hebben veroorzaakt, gered?quote:Op maandag 12 november 2007 23:19 schreef Marieke_B het volgende:
Nou de ongezouten mening maakt een hoop duidelijk.
Brian is de king van de gouden kooi, Amanda is z'n beste vriendin..
Hmmmm, dat is wel een beetje vreemd. Tegen Lieke zeggen,' you don't need him, girlpower' en dat vervolgens wel vinden van de in de douche gebeukte.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Hij vraagt zich af of Huub heeft nagedacht over zijn leven na de kooi, want hij is echt te erg.
Brian niet dan ???
Jawel, stond ook al eerder ergens vermeld, ik kan het alleen niet vinden.quote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat moet die gozer daar?
En hij is toch niet pro Brian/Amanda hoop ik?
Helaas wel. Watervallen...quote:Op maandag 12 november 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
Heeft Janice zijn intrede gadaan in de villa?
Dat is toch niet normaal meer?quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ja Brian wordt gewoon agressief, maar jij Huub, ji speelt een gemeen spelletje![]()
![]()
![]()
Ze hebben er weer 1 gevonden hoor![]()
Na Luc voor Brian en Amanda, krijgen we nu Janice voor Brian, Amanda, Nadia en Dennis. Wat is deze redactie walgelijk triest bezig.quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ja Brian wordt gewoon agressief, maar jij Huub, ji speelt een gemeen spelletje![]()
![]()
![]()
Ze hebben er weer 1 gevonden hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |