abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:14:48 #251
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55600663
Ik heb een simpele klassestruktuur uiteen gereten tot een structuur met een factory method, abstract class, een adapter en een interface. Patterns bullshit-bingo op zijn best. (Maar goed, voor de user is het wel prettiger werken zoals het nu is.)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55601758
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:10 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Je kan vertellen welke contest . Trouwens al in dat andere topic van je gegeken voor tinymce?
Ik heb er idd net even naar gekeken; maar blijkt dat het hier aan deze kant gewoon niet wil werken..

Zoek gewoon een simpele upload module voor TinyMCE waarbij gebruikers een plaatje kunnen uploaden (met restricties)

Ennuh de link is : http://www.wmcity.nl/forum_topic.php?id=599947 en ze hebben ook nog prijs sponsoren nodig
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_55604000
Ik ben bezig met een spelletje voor op de TI-84+ (werkt ook op 83+, 83+SE, 84 en 84+SE) in assembler. Erg moeilijk, erg leuk en heel erg leerzaam. Ik heb echt wel heel veel meer inzicht gekregen in hoe hardware nou precies werkt en hoe moderne programmeertalen werken

Het spelletje zelf wordt overigens een RPG. Ik heb al een werkend sprite systeem opgezet en je kunt op een scherm rondlopen, met een variabele achtergrond. Het poppetje is heel gelimiteerd geanimeerd.

Echt een aanrader om hiermee bezig te gaan, erg leerzaam, erg tof en het is natuurlijk helemaal leuk om je eigen spel naar andere mensen te sturen in de klas
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_55604546
Ik heb op mijn werk een hele dag verkloot met een poging om enkele tientallen duizenden datastructuren met "min of meer" dezelfde structuur (het zijn vragenlijsten in een sql database) te converteren naar een nieuwe structuur dmv een perl script (enkele vragen/opties wissen, wat toevoegen en wat verplaatsen). Leuke bijkomstigheid was dat alle vragenlijsten naderhand structureel exact hetzelfde moesten zijn en dat ook alle antwoorden op de vragenlijsten (honderdduizenden) intact moeten blijven.

Dat "min of meer gelijke structuur" bleek nogal tegen te vallen, de complexiteit van de wijzigingen in structuur ook, en de aanpak die ik had gekozen bleek (mede hierdoor) niet te werken. Al het werk bijna voor niks, maandag kies ik een compleet andere aanpak (en mag ik dus weer praktisch bij 0 beginnen).
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:46:19 #255
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_55607888
Ik heb al me projecten een beetje laten liggen, ik ben de inspiratie een beetje kwijt

Ik ben weer bezig met het opnieuw ontwikkelen van me eigen speeltuin, spreek me website

Beetje CMS achtig dus, maar gewoon met de dingen die ik handig en leuk vind
pi_55753507
hm.. ik heb gister een Java class gemaakt waarbij je banners en textlinks gemakkelijk in je eigen applicatie in een container kan plaatsen.

Als iemand het wilt testen laat het mij weten. Mensen met java jre/sdk 1.4+ graag aangezien ik alleen met 1.6 heb getest.

Features:

Links:

// Clickable link with default link
// Clickable link with custom link
// Clickable link with custom link and custom color

Banners:
// Load a remote banner with / without a custom link.

[ Bericht 18% gewijzigd door ARKON op 03-01-2008 20:14:08 ]
pi_55753795
Documenteren van een webservice...
Niet heel erg spannend, maar ook dat moet gebeuren.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:42:15 #258
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55754332
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:22 schreef Cageon het volgende:
Documenteren van een webservice...
Niet heel erg spannend, maar ook dat moet gebeuren.
Ja herkenbaar. Ben zelf niet echt aan het devven op het moment heb net 24 uur aan restore en damagecontrol achter de rug voor me thuis servertje. Ding is naar de klote door gekut van nuon. Zo maar eens een blog post af maken als het lukt en dan misschien morgen (als ik uit me bed kom ) verder met me een phpBB mod afmaken en dan zie ik wel weer.
phluphy for president!
pi_55754462
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:42 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ja herkenbaar. Ben zelf niet echt aan het devven op het moment heb net 24 uur aan restore en damagecontrol achter de rug voor me thuis servertje. Ding is naar de klote door gekut van nuon. Zo maar eens een blog post af maken als het lukt en dan misschien morgen (als ik uit me bed kom ) verder met me een phpBB mod afmaken en dan zie ik wel weer.
mja dit is werk..
Voor mezelf heb ik wat leuks in het vooruitzicht wat ik tijdens mijn stage zal doen.
Maar dat zal wat 3D rendering en video/image processing inhouden.

Voor school een lijn volgende robot ontwikkelen. (Wel leuk, erg frusti door crap documentatie en ontwikkelomgeving, LegoMindstorms RCX en BrickOS)

Voor thuis een projectje liggen soort gelijk aan het school project maar dan voor mezelf, zonder OS en een kleine uC (ATMega8 - 8bits 16mhz processor) lekker knutselen
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:54:57 #260
84926 WyriHaximus
pi_55754622
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:47 schreef Cageon het volgende:

[..]

mja dit is werk..
Voor mezelf heb ik wat leuks in het vooruitzicht wat ik tijdens mijn stage zal doen.
Maar dat zal wat 3D rendering en video/image processing inhouden.

Voor school een lijn volgende robot ontwikkelen. (Wel leuk, erg frusti door crap documentatie en ontwikkelomgeving, LegoMindstorms RCX en BrickOS)

Voor thuis een projectje liggen soort gelijk aan het school project maar dan voor mezelf, zonder OS en een kleine uC (ATMega8 - 8bits 16mhz processor) lekker knutselen
Het hoort er ook bij dus mij zal je er niet snel over horen .

Heb trouwens al wat ik nog moet devven: Een preview functie voor me blog .
phluphy for president!
pi_55756127
Ik ben thuis momenteel een beetje inactief qua projectjes. Heb wat nieuwe PS2 en DS spellen d'r bij dus ik vermaak me daar effe mee. Op mijn werk ben ik nu bezig het CMS dat ik thuis had geschreven (PHP i.c.m. MySQL) te herschrijven in ASP.NET i.c.m. MSSQL, daar er op m'n werk binnenkort veel klanten c.q. bedrijven bij komen met ieder een (semi)-beheerbare/dynamische website, en er wel al belangstelling was voor (het beetje) CMS dat ik thuis al in PHP/MySQL gemaakt had. .

Verder, om het over iets totaal anders te hebben, heb ik deze week Flash MX en Photoshop CS3 geïnstalleerd en ben ik tussendoor er mee aan het experimenteren en tutorials aan het opzoeken. Gewoon omdat ik het effe nodig heb. Qua programmeren ben ik zeer tevreden over mijn kunnen, maar mijn grafische kant mag wat mij betreft ietsjes beter.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:04:31 #263
84926 WyriHaximus
pi_55764303
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 03:07 schreef colourAgga het volgende:
Ik ben bezig met:
[ afbeelding ]
En de blogpost die erbij hoort.
Netjes netjes ben benieuwt .
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben thuis momenteel een beetje inactief qua projectjes. Heb wat nieuwe PS2 en DS spellen d'r bij dus ik vermaak me daar effe mee. Op mijn werk ben ik nu bezig het CMS dat ik thuis had geschreven (PHP i.c.m. MySQL) te herschrijven in ASP.NET i.c.m. MSSQL, daar er op m'n werk binnenkort veel klanten c.q. bedrijven bij komen met ieder een (semi)-beheerbare/dynamische website, en er wel al belangstelling was voor (het beetje) CMS dat ik thuis al in PHP/MySQL gemaakt had. .

Verder, om het over iets totaal anders te hebben, heb ik deze week Flash MX en Photoshop CS3 geïnstalleerd en ben ik tussendoor er mee aan het experimenteren en tutorials aan het opzoeken. Gewoon omdat ik het effe nodig heb. Qua programmeren ben ik zeer tevreden over mijn kunnen, maar mijn grafische kant mag wat mij betreft ietsjes beter.
Ah .Net, maandag nieuwe PC bestellen dan kan ik daar ook fatsoenlijk mee aan de gang gaan .
phluphy for president!
pi_55816767

Beetje met tagclouds spelen over die nieuwsdatabase, dit zijn alle landnamen in het Nederlands, zoals ze voorkomen in alle feeds (zou alleen Nederlandse namen over Nederlandse feeds moeten leggen maar ik ben lui.) Hij werkt wel al met de mogelijkheid om per taal de plaatsnamen op te kunnen geven dus dat gaat nog heel netjes worden Zie ook de volledige blogentry over de laatste ontwikkelingen: http://liebmi.ch/weblog/2008/01/06/leesrobotnl-sneak-preview-2/ voor een wat uitgebreider verhaal.

Verder nog wat aan de results gesleuteld:

[ Bericht 18% gewijzigd door colourAgga op 06-01-2008 03:42:02 ]
pi_55842224
Prive: bezig met een bugtracking/meldingen systeem
Werk: M'n todolijst maar eens flink opruimen. Tip: schrijf geen dingen op papier die nog moeten gebeuren .
pi_55877043
Ik ben bezig met een mailing list manager die voor iedere site te gebruiken is. Waarbij het niet werkt met een eigen database systeem maar gebruik maakt van de huidige database en tabellen!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:15:41 #268
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_55881897
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:58 schreef Chandler het volgende:
Ik ben bezig met een mailing list manager die voor iedere site te gebruiken is. Waarbij het niet werkt met een eigen database systeem maar gebruik maakt van de huidige database en tabellen!.
mailman? http://www.gnu.org/software/mailman/index.html
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_55885024
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef colourAgga het volgende:
Nee, daar moet je http://www.rememberthemilk.com voor gebruiken
True ken ik. Misschien toch maar eens proberen . Maar iets snel neerkrabbelen werkt een stuk sneller . Meestal zet ik herrineringen in m'n exchange agenda.. maarja.. .

ff een algemene vraag. Wat voor bugtracking systeem maken jullie op je werk gebruik van?
pi_55885152
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef Mordreth het volgende:

ff een algemene vraag. Wat voor bugtracking systeem maken jullie op je werk gebruik van?
Bugzilla.
Best een aardig pakket, voldoet redelijk. Niet altijd, maar goed genoeg.
pi_55887080
Jira, maar dat is meer gericht op workflow management dan op bugtracking alleen.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:37:04 #272
84926 WyriHaximus
pi_55887555
* WyriHaximus is bezig een phpBB MOD klaar aan het maken voor release (nog 1 of 2 eigenarigheidjes er uit halen tho)
phluphy for president!
pi_55888557
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef Mordreth het volgende:

[..]

True ken ik. Misschien toch maar eens proberen . Maar iets snel neerkrabbelen werkt een stuk sneller . Meestal zet ik herrineringen in m'n exchange agenda.. maarja.. .

Mantis met een koppeling naar SVN.

Nog een lekker screenshotje zonder blog entry erbij:

Ik heb nu full UTF-8 support op al mijn indexes en databases blablabla dus ik heb maar meteen wat Russische en Chinese en Zweedse en Koreaanse en Turkse en nog veel meer met vreemd schrift aan nieuwssites toegevoegd (Ook al weet ik niet wat er staat )

[ Bericht 23% gewijzigd door colourAgga op 09-01-2008 00:30:15 ]
pi_55890815
quote:
Nee, EasyMailingListCreator oftewel eigen script werk
Like trump...
pi_55934973
Ik ben vandaag maar even vanaf scratch begonnen met het zelfde idee maar dan net even wat anders. Een geheel nieuwe opzet die nog steeds geheel uit 1 PHP script bestaat (nu een kleine 1400 regels en 60KB) die nu ook zelf bijhoudt waar het script is gebleven (met verzenden) als de gebruiker het script pauzeert (niet echt, maar in de pauze tussen het versturen van xxx mails kan de automatische forwarding uitgezet worden).

Heerlijk...
Like trump...
pi_55935075
Ik doe ook vaak met hetzelfde helemaal overnieuw beginnen zodat ik e.e.a. indien nodig flink kan verbeteren, zowel op gebied van (X)HTML en CSS als de achterliggende database en broncode.

Het fijne is dat ik nu op mijn werk precies hetzelfde CMS aan het maken ben in ASP/MSSQL, dat ik thuis in PHP/MySQL gemaakt had. Doordat ik thuis al zo veel er mee geklooid had wist ik deze keer precies waar ik beter op moest letten.
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:07:18 #277
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_55936041
nog even en de timestamp staat op 120 miljoen
[TEL *HIER* AF] Unix Timestamp verjaardag!
pi_55961837
Dit is waarschijnlijk een ongelooflijke noobvraag, maar ik ga hem toch stellen, en wel hier.
Ik ben van plan binnekort aan m'n eerste grote project te beginnen, ik heb al heel wat ervaring in kleine scriptjes enz, dus daar zit het probleem niet.
Er is mij echter altijd gezegd een goed plan te maken voor je begint enz, maar nu vraag ik me af hoe je aan dat plan begint..
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:36:20 #279
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_55961911
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:33 schreef kamustra het volgende:
Dit is waarschijnlijk een ongelooflijke noobvraag, maar ik ga hem toch stellen, en wel hier.
Ik ben van plan binnekort aan m'n eerste grote project te beginnen, ik heb al heel wat ervaring in kleine scriptjes enz, dus daar zit het probleem niet.
Er is mij echter altijd gezegd een goed plan te maken voor je begint enz, maar nu vraag ik me af hoe je aan dat plan begint..
ligt er natuurlijk aan wat voor soort project.
Wat ik vaak doe (ben geen prof. devver maar toch). Is een ERD maken, als je met databases aan de slag gaat.
pi_55961957
Een spelletjes, textbased, php & mysql
Edit: Erd is wel een goed idee ja, maar dan gaat het nog alleen maar over de db..

[ Bericht 28% gewijzigd door kamustra op 11-01-2008 22:47:54 ]
pi_55973370
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:38 schreef kamustra het volgende:
Een spelletjes, textbased, php & mysql
Edit: Erd is wel een goed idee ja, maar dan gaat het nog alleen maar over de db..
Gewoon simpel beginnen en dan alles uitwerken (op papier or whatever). Opschrijven wat je allemaal er in wilt hebben. Dus bijvoorbeeld beginnen met: gebruikers inloggen, instellingen, gebruikersbeheer, spelopties

En dan dieper gaan. Wat voor instelingen, hoe wil je het spel kunnen beheren enz.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:59:56 #282
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_55978422
Bezig met m'n eigen CMS, geschreven in PHP, met MySQL
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:23:07 #283
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_55978938
Hier ook nog steeds met mn nieuwe CMS bezig, ook op basis van PHP en MySQL, en ook een beetje aan het klooien met Smarty
pi_56024247
mijn nieuwe commandcentre voor mijn applicatie: ben er heel blij mee :)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
/*
    * The function handleThis first checks if an array of FID's is used, then handles the command given 
    * in the 'input' accordingly. If a variable of the FID has been changed the return value of this function
    * is set to 'true'. 
    */
   public boolean handleThis(String input, fid FID, DisplayCanvas cnv){
      boolean chnge=false;      

fids[0] = FID;
      //System.out.println("loaded sample: " + FID.sample);;

//if arrayMode is true there is an array of FIDs
      if (arrayMode){
         //System.out.println("Axis is in: " + x);
         System.out.println("Entering array draw mode");
         for (int i=0;i<fids.length;i++){
            //if (tfFFT[i] != null) System.out.println(tfFFT[i].getPointCount());
            if (fids[i] != null){
               tfs[0] = tf;
               if (input.equals("go")){
                  calcFID(fids[i]);
                  //System.out.println("Calculating FID number: " + i);
               }

else if (input.equals("ds")){
                  calcFFT(fids[i]);
               }

else if (input.startsWith("ft")){
                  if (tfs[i] != null){
                     //uses current TableFunction to redraw the current spectrum
                     drawFFTAgain(ft.FFT(fids[i].fidReal, fids[i].fidImg), cnv, tfs[i], fids[i], x);
                     CoordinateRect rect = cnv.getCoordinateRect();
                     rect.setLimits(0,200,-24,24);
                  }
                  else{
                     //Draws a new spectrum
                     tfs[i] = drawFFT(ft.FFT(fids[i].fidReal, fids[i].fidImg), cnv, fids[i], x);
                  }
               }
               else if (input.equals("df")){
                  if (tfs[i] != null){
                     //uses current TableFunction to redraw the current FID
                     drawFIDAgain(fids[i], cnv, tfs[i]);
                  }
                  else{
                     //Draws a new FID
                     tfs[i] = drawFID(fids[i], cnv);
                  }
               }
            }
         }
      }
      // if arraymode is false, single fid commands are given
      if (!arrayMode){
         System.out.println("Entering single draw mode");
         if (input.contains("=") && input.contains("?")==false && input.contains(",")==false && input.contains("ax")==false){
            setParam(FID, input);
            chnge=true;
         }
         else if (input.equals("go")) {
            FID.calc_fid();
            prev_cr = null;
         }
         else if (input.equals("ds")) {
            //ft.FFT(FID.fidReal, FID.fidImg);
            //spectrumTF(ft.fftRe, FID, x);
            if (ft.ftCalculated){
               calculatedTF();
               drawSingle(cnv);
            }   
         }
         else if (input.equals("df")) {
            signalTF(FID.fidReal);
            drawSingle(cnv);
         }
         else if (input.equals("ft")) {
            currentSpectralAxis = spectrumTF(ft.FFT(FID.fidReal, FID.fidImg), FID, x);
            drawSingle(cnv);
         }
         else if (input.contains("?") ){
            showParams(FID, input);
         }
      }

//Used to create an array
      if (input.contains("=") && input.contains(",")){
         setParams(fids[0], input);
         arrayMode=true; 
         chnge=true;
      }

//Other commands

if (input.equals("quit") || input.equals("exit")) System.exit(0);
      else if (input.equals("print")) System.out.println(gatherFileInformation());
      else if (input.equals("ff")) {
         CoordinateRect cr = cnv.getCoordinateRect();
         scaleThis(cr);
      }
      else if (input.equals("help") || input.equals("halp")) System.out.println(getHelp());
      else if (input.startsWith("axis") && input.contains("=")){
         x = input.split("=")[1];
      }
      else if (input.startsWith("axis") && input.contains("?")){
         System.out.println("Axis: " + x);
         //System.out.println("whut?");
      }
      return chnge;
   }

(moest het ff kwijt , is namelijk de belangrijkste functie in mijn heel project :) )
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_56025780
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
mijn nieuwe commandcentre voor mijn applicatie: ben er heel blij mee
[ code verwijderd ]

(moest het ff kwijt , is namelijk de belangrijkste functie in mijn heel project )
En wat doet het ;p
pi_56025851
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:01 schreef Thomass het volgende:

[..]

En wat doet het ;p
Dit blokkie code stuurt een NMR simulator (voor het grootste deel) aan.
  maandag 14 januari 2008 @ 19:01:30 #287
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_56029924
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:57 schreef Chandler het volgende:

[..]

Nee, EasyMailingListCreator oftewel eigen script werk
Dat snap ik, maar is het niet leuker om mailman te integreren met je CMS?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_56030064
wat is devven :p? ik zelf ben bezig met mn allereerste phpnuke site ^^ lekker noobie uploaden en kijken hoe in fucksnaam je alles werkend krijgt

ik snap hoe queries in elkaar steken .. maar hoe alles eromheen werkt geen idee.. ik zie wel ^^.

php nuke 8.0
Redacted
pi_56030803
ASP.NET CMS, nog steeds. Morgen gaat de eerste versie geproefkonijnd worden.
pi_56041541
Pff er voor zorgen dat docenten vrijstellingen per toets per deelnemer kunnen aangeven.. gaat nog wel voor wat werk zorgen .
En thuis met een eigen pakket bezig. Ben al aardig ver met mijn bugtrackingding en het is beetje mantis look a like geworden .
pi_56041580
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
wat is devven :p? ik zelf ben bezig met mn allereerste phpnuke site ^^ lekker noobie uploaden en kijken hoe in fucksnaam je alles werkend krijgt

ik snap hoe queries in elkaar steken .. maar hoe alles eromheen werkt geen idee.. ik zie wel ^^.

php nuke 8.0
Devven is zelf zulke systemen maken
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:12:27 #292
84926 WyriHaximus
pi_56041832
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar is het niet leuker om mailman te integreren met je CMS?
Precies is leuk om te doen hoor . * WyriHaximus heeft phpBB in ze eigensite geintregreert en is flyspray ook aan het intregreren.

Woei en heb een nieuw ambitues plannetje: Een class bouwen die menselijk browsen nabootst. Inclusief dingen als inloggen, dingen posten, uitloggen etc etc .
phluphy for president!
pi_56041989
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
mijn nieuwe commandcentre voor mijn applicatie: ben er heel blij mee
[ code verwijderd ]

(moest het ff kwijt , is namelijk de belangrijkste functie in mijn heel project )
Je kan hier nog wel flink wat aan sleutelen hoor, code technisch gezien
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:31:07 #294
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_56042072
Ik ben deze week maar eens begonnen aan mijn afstudeeropdracht om een Aspect Orientend extensie te maken op C, gericht op microcontrollers. Het doel is om een eigen weaver in elkaar te zetten. Als voorstudie heb ik de BNF notatie (de grammatica) van C uitgeplozen en versimpeld. Vorige week de lexical syntax van C beschreven en door een scanner generator getrokken. Vandaag testen of de scanner werkt. Om vervolgens weer opnieuw te beginnen voor de parser.
Alles in Haskell trouwens.
pi_56042907
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:12 schreef WyriHaximus het volgende:

Woei en heb een nieuw ambitues plannetje: Een class bouwen die menselijk browsen nabootst. Inclusief dingen als inloggen, dingen posten, uitloggen etc etc .
Als je perl kan, moet je eens naar de module LWP::UserAgent kijken, is erg leuk!
Daar heb ik ooit nog eens een fok inlogger mee gemaakt die mijn sig update aan de hand van Last.FM lijstjes die ook realtime werden opgehaald.
pi_56042974
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan hier nog wel flink wat aan sleutelen hoor, code technisch gezien
Nou, ja, flink... gaat me meer om de functies die deze grote if then else meuk aanroept..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:43:07 #297
84926 WyriHaximus
pi_56043358
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:17 schreef Farenji het volgende:

[..]

Als je perl kan, moet je eens naar de module LWP::UserAgent kijken, is erg leuk!
Daar heb ik ooit nog eens een fok inlogger mee gemaakt die mijn sig update aan de hand van Last.FM lijstjes die ook realtime werden opgehaald.
Ja en dan een grote stap verder in de richting van menselijk browse gedrag nabootsen .
phluphy for president!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:00:02 #298
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_56043776
Vandaag bezig met het bouwen van rapportages over een database, dit alles is MS SQL
pi_56043990
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nou, ja, flink... gaat me meer om de functies die deze grote if then else meuk aanroept..
Mja, het ziet er gewoon rommelig uit, no offense natuurlijk
Want als dit het belangrijkste gedeelte is van je app, dan moet het er ook goed uitzien of course
pi_56044118
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mja, het ziet er gewoon rommelig uit, no offense natuurlijk
Want als dit het belangrijkste gedeelte is van je app, dan moet het er ook goed uitzien of course
Log4j (of iets gelijkwaardigs) is sowieso een aardig idee. Ik neem aan dat de array fids een private class variabele is?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')