Ik heb er idd net even naar gekeken; maar blijkt dat het hier aan deze kant gewoon niet wil werken..quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan vertellen welke contest. Trouwens al in dat andere topic van je gegeken voor tinymce?
Ja herkenbaar. Ben zelf niet echt aan het devven op het moment heb net 24 uur aan restore en damagecontrol achter de rug voor me thuis servertje. Ding is naar de klote door gekut van nuon. Zo maar eens een blog post af maken als het lukt en dan misschien morgen (als ik uit me bed komquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:22 schreef Cageon het volgende:
Documenteren van een webservice...
Niet heel erg spannend, maar ook dat moet gebeuren.
mja dit is werk..quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Ben zelf niet echt aan het devven op het moment heb net 24 uur aan restore en damagecontrol achter de rug voor me thuis servertje. Ding is naar de klote door gekut van nuon. Zo maar eens een blog post af maken als het lukt en dan misschien morgen (als ik uit me bed kom) verder met me een phpBB mod afmaken en dan zie ik wel weer.
Het hoort er ook bij dus mij zal je er niet snel over horenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
mja dit is werk..
Voor mezelf heb ik wat leuks in het vooruitzicht wat ik tijdens mijn stage zal doen.
Maar dat zal wat 3D rendering en video/image processing inhouden.![]()
Voor school een lijn volgende robot ontwikkelen. (Wel leuk, erg frusti door crap documentatie en ontwikkelomgeving, LegoMindstorms RCX en BrickOS)
Voor thuis een projectje liggen soort gelijk aan het school project maar dan voor mezelf, zonder OS en een kleine uC (ATMega8 - 8bits 16mhz processor) lekker knutselen
Netjes netjes ben benieuwtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:07 schreef colourAgga het volgende:
Ik ben bezig met:
[ afbeelding ]
En de blogpost die erbij hoort.
Ah .Net, maandag nieuwe PC bestellen dan kan ik daar ook fatsoenlijk mee aan de gang gaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben thuis momenteel een beetje inactief qua projectjes. Heb wat nieuwe PS2 en DS spellen d'r bij dus ik vermaak me daar effe mee.Op mijn werk ben ik nu bezig het CMS dat ik thuis had geschreven (PHP i.c.m. MySQL) te herschrijven in ASP.NET i.c.m. MSSQL, daar er op m'n werk binnenkort veel klanten c.q. bedrijven bij komen met ieder een (semi)-beheerbare/dynamische website, en er wel al belangstelling was voor (het beetje) CMS dat ik thuis al in PHP/MySQL gemaakt had.
.
Verder, om het over iets totaal anders te hebben, heb ik deze week Flash MX en Photoshop CS3 geïnstalleerd en ben ik tussendoor er mee aan het experimenteren en tutorials aan het opzoeken. Gewoon omdat ik het effe nodig heb.Qua programmeren ben ik zeer tevreden over mijn kunnen, maar mijn grafische kant mag wat mij betreft ietsjes beter.
mailman? http://www.gnu.org/software/mailman/index.htmlquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:58 schreef Chandler het volgende:
Ik ben bezig met een mailing list manager die voor iedere site te gebruiken is. Waarbij het niet werkt met een eigen database systeem maar gebruik maakt van de huidige database en tabellen!.
Truequote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef colourAgga het volgende:
Nee, daar moet je http://www.rememberthemilk.com voor gebruiken
Bugzilla.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef Mordreth het volgende:
ff een algemene vraag. Wat voor bugtracking systeem maken jullie op je werk gebruik van?
Mantis met een koppeling naar SVN.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Trueken ik. Misschien toch maar eens proberen
. Maar iets snel neerkrabbelen werkt een stuk sneller
. Meestal zet ik herrineringen in m'n exchange agenda.. maarja..
.
ff een algemene vraag. Wat voor bugtracking systeem maken jullie op je werk gebruik van?
Nee, EasyMailingListCreatorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:15 schreef slacker_nl het volgende:
mailman? http://www.gnu.org/software/mailman/index.html
ligt er natuurlijk aan wat voor soort project.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:33 schreef kamustra het volgende:
Dit is waarschijnlijk een ongelooflijke noobvraag, maar ik ga hem toch stellen, en wel hier.
Ik ben van plan binnekort aan m'n eerste grote project te beginnen, ik heb al heel wat ervaring in kleine scriptjes enz, dus daar zit het probleem niet.
Er is mij echter altijd gezegd een goed plan te maken voor je begint enz, maar nu vraag ik me af hoe je aan dat plan begint..
Gewoon simpel beginnen en dan alles uitwerken (op papier or whatever). Opschrijven wat je allemaal er in wilt hebben. Dus bijvoorbeeld beginnen met: gebruikers inloggen, instellingen, gebruikersbeheer, speloptiesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:38 schreef kamustra het volgende:
Een spelletjes, textbased, php & mysql
Edit: Erd is wel een goed idee ja, maar dan gaat het nog alleen maar over de db..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 | * The function handleThis first checks if an array of FID's is used, then handles the command given * in the 'input' accordingly. If a variable of the FID has been changed the return value of this function * is set to 'true'. */ public boolean handleThis(String input, fid FID, DisplayCanvas cnv){ boolean chnge=false; fids[0] = FID; //System.out.println("loaded sample: " + FID.sample);; //if arrayMode is true there is an array of FIDs if (arrayMode){ //System.out.println("Axis is in: " + x); System.out.println("Entering array draw mode"); for (int i=0;i<fids.length;i++){ //if (tfFFT[i] != null) System.out.println(tfFFT[i].getPointCount()); if (fids[i] != null){ tfs[0] = tf; if (input.equals("go")){ calcFID(fids[i]); //System.out.println("Calculating FID number: " + i); } else if (input.equals("ds")){ calcFFT(fids[i]); } else if (input.startsWith("ft")){ if (tfs[i] != null){ //uses current TableFunction to redraw the current spectrum drawFFTAgain(ft.FFT(fids[i].fidReal, fids[i].fidImg), cnv, tfs[i], fids[i], x); CoordinateRect rect = cnv.getCoordinateRect(); rect.setLimits(0,200,-24,24); } else{ //Draws a new spectrum tfs[i] = drawFFT(ft.FFT(fids[i].fidReal, fids[i].fidImg), cnv, fids[i], x); } } else if (input.equals("df")){ if (tfs[i] != null){ //uses current TableFunction to redraw the current FID drawFIDAgain(fids[i], cnv, tfs[i]); } else{ //Draws a new FID tfs[i] = drawFID(fids[i], cnv); } } } } } // if arraymode is false, single fid commands are given if (!arrayMode){ System.out.println("Entering single draw mode"); if (input.contains("=") && input.contains("?")==false && input.contains(",")==false && input.contains("ax")==false){ setParam(FID, input); chnge=true; } else if (input.equals("go")) { FID.calc_fid(); prev_cr = null; } else if (input.equals("ds")) { //ft.FFT(FID.fidReal, FID.fidImg); //spectrumTF(ft.fftRe, FID, x); if (ft.ftCalculated){ calculatedTF(); drawSingle(cnv); } } else if (input.equals("df")) { signalTF(FID.fidReal); drawSingle(cnv); } else if (input.equals("ft")) { currentSpectralAxis = spectrumTF(ft.FFT(FID.fidReal, FID.fidImg), FID, x); drawSingle(cnv); } else if (input.contains("?") ){ showParams(FID, input); } } //Used to create an array if (input.contains("=") && input.contains(",")){ setParams(fids[0], input); arrayMode=true; chnge=true; } //Other commands if (input.equals("quit") || input.equals("exit")) System.exit(0); else if (input.equals("print")) System.out.println(gatherFileInformation()); else if (input.equals("ff")) { CoordinateRect cr = cnv.getCoordinateRect(); scaleThis(cr); } else if (input.equals("help") || input.equals("halp")) System.out.println(getHelp()); else if (input.startsWith("axis") && input.contains("=")){ x = input.split("=")[1]; } else if (input.startsWith("axis") && input.contains("?")){ System.out.println("Axis: " + x); //System.out.println("whut?"); } return chnge; } |
En wat doet het ;pquote:Op maandag 14 januari 2008 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
mijn nieuwe commandcentre voor mijn applicatie: ben er heel blij mee
[ code verwijderd ]
(moest het ff kwijt , is namelijk de belangrijkste functie in mijn heel project)
Dit blokkie code stuurt een NMR simulator (voor het grootste deel) aan.quote:
Dat snap ik, maar is het niet leuker om mailman te integreren met je CMS?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee, EasyMailingListCreatoroftewel eigen script werk
Devven is zelf zulke systemen makenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
wat is devven :p? ik zelf ben bezig met mn allereerste phpnuke site ^^ lekker noobie uploaden en kijken hoe in fucksnaam je alles werkend krijgt![]()
ik snap hoe queries in elkaar steken .. maar hoe alles eromheen werkt geen idee..ik zie wel ^^.
php nuke 8.0
Precies is leuk om te doen hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is het niet leuker om mailman te integreren met je CMS?
Je kan hier nog wel flink wat aan sleutelen hoor, code technisch gezienquote:Op maandag 14 januari 2008 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
mijn nieuwe commandcentre voor mijn applicatie: ben er heel blij mee
[ code verwijderd ]
(moest het ff kwijt , is namelijk de belangrijkste functie in mijn heel project)
Als je perl kan, moet je eens naar de module LWP::UserAgent kijken, is erg leuk!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei en heb een nieuw ambitues plannetje: Een class bouwen die menselijk browsen nabootst. Inclusief dingen als inloggen, dingen posten, uitloggen etc etc.
Nou, ja, flink... gaat me meer om de functies die deze grote if then else meuk aanroept..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan hier nog wel flink wat aan sleutelen hoor, code technisch gezien
Ja en dan een grote stap verder in de richting van menselijk browse gedrag nabootsenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je perl kan, moet je eens naar de module LWP::UserAgent kijken, is erg leuk!
Daar heb ik ooit nog eens een fok inlogger mee gemaakt die mijn sig update aan de hand van Last.FM lijstjes die ook realtime werden opgehaald.
Mja, het ziet er gewoon rommelig uit, no offense natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ja, flink... gaat me meer om de functies die deze grote if then else meuk aanroept..
Log4j (of iets gelijkwaardigs) is sowieso een aardig idee. Ik neem aan dat de array fids een private class variabele is?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, het ziet er gewoon rommelig uit, no offense natuurlijk
Want als dit het belangrijkste gedeelte is van je app, dan moet het er ook goed uitzien of course
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |