Tis ook heel simpel en ik wil het niet zo als SAP hebbenquote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, zo ken ik er ook nog een paar [afbeelding]. SAP is ook een "erp systeempje" [afbeelding].
Urenregistratie is leuk, daar kun je ook altijd mee bezig blijven om nieuwe functionaliteiten in te bouwenquote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef Jump het volgende:
Op mijn werk ben ik bezig met een PHP project waarbij sms centraal staat. Thuis ben ik bezig met een systeem om eenvoudig uurregistratie bij te houden voor verschillende projecten en gebruikers, momenteel bezig met de onderliggende code zodat het systeem daarna er bovenop gebouwd kan worden.
Interesant. Ik heb net een app'je geschreven voor sms. Drag en Drop en database eraan gekoppeld. Gebruik je een sms centrale of een eigen sms/gsm kaart of een gateway achtige omgeving ?quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef Jump het volgende:
Op mijn werk ben ik bezig met een PHP project waarbij sms centraal staat. Thuis ben ik bezig met een systeem om eenvoudig uurregistratie bij te houden voor verschillende projecten en gebruikers, momenteel bezig met de onderliggende code zodat het systeem daarna er bovenop gebouwd kan worden.
leer c++ (visual of borland) en we praten verder.quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef DoDie het volgende:
Een Portfolio in ASP.NET binnenkort maar is beginnen met een CMS, maar ik ben zoiemand die nooit zijn eigen projecten af maakt
Als iemand trouwens nog een proggie oid nodig heeft, ik wil proggen in C#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |