Erg netjes van ze!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:40 schreef Wessiej het volgende:
Best wel netjes van videogamesplus, uncharted komt daar dinsdag uit, en ze verzenden mij nu het spel al zodat ik hem ook dinsdag heb
quote:Ratchet & Clank: Tools of Destruction had alles in zich om een topper van formaat te worden op de PlayStation 3, maar de bugs hebben ervoor gezorgd dat de game het net niet haalt. Erg zonde, aangezien hij er echt heel veelbelovend uitzag. Maar voor een gemiddelde prijs van ¤70,- en een speelduur van ongeveer 13 uur zou ik echt nog eventjes overwegen of er niets anders voor dat geld te krijgen is. Het jagen op Skill Points, Golden Bolts en de RYNO 4-Ever zijn namelijk dingen die de duur verlengen voor de die-hard gamers, maar dit is niet iets dat iedereen wil doen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:07 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamez.nl/web/P(...)s-of-Destruction.htm
[..]Welke bugs in godsnaam?
![]()
Gamez![]()
![]()
![]()
Met je dolk tegen de grond werken als ze heel dichtbij zijn.quote:
Lees dan ook geen gamez! F!G is veul beterquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:07 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Gamez![]()
![]()
![]()
Mooi hoe eerder hoe beterquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef SToRM81 het volgende:
Volgens de PlayStation Blog kunnen we zeer binnenkort firmware 2.01 verwachten, die de PS3 weer wat stabieler zou moeten maken...
Dat beeldje ziet er cheapass uit, ik wou eerst ook die SE, tot ik het beeldje zag, voor die 40 euro kan ik net zo goed 10 euro bijleggen en het retail beeldje kopen die WEL mooi is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zag dernet de Assasins Creed Special Box
Met het spel en een 18 cm hoog beeld van Altier( of weet ik veel hoe die kerel heet)
voor een kleine 90 euro , ik heb me in kunnen houden![]()
Er is maar 1 bug die ik 3 keer ben tegen gekomen in de hele game, en dat is dat je sommige vijanden (die mollen ofzo die zich oprollen in een stekelige bal) vast kan slaan in een muur en dat ze vervolgens niet ontploffen in bolts.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:07 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Gamez![]()
![]()
![]()
Ik doelde meer op die animatie als je hun nek omdraait , en dat net als er een vegetarierquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:20 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Met je dolk tegen de grond werken als ze heel dichtbij zijn.
Hier ook niet. Had me er wel op verheugd want ik heb morgen de hele dag niks te doen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:33 schreef Kremers het volgende:
Jammer, vandaag ook geen AC... Hopelijk begin volgende week dan maar.
Ook van 3busyman?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:55 schreef NutKees het volgende:
[..]
Hier ook niet. Had me er wel op verheugd want ik heb morgen de hele dag niks te doen...
Klopt. Maar als je naar zijn feedback kijkt zie je nog maar nauwelijks AC bij de items staan. Dus we zijn niet de enige...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhoe Ratchet te koop gezet, en op naar AC![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Deacon_Tigra op 18-11-2007 14:37:27 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Heb ik ook al gehad, al kom je daar vrij makkelijk uit.quote:
motorstorm zou ik 2de hands kopen, overal voor heel weinig te krijgen (ook hier op fokquote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef DoctorDemento het volgende:
Gisteren Smackdown vs raw 2008 gekocht. Vandaag alweer verkocht op ebay.
Ik heb Smackdown here comes the pain op ps2 hier nog liggen en tot op heden vind ik dit nog steeds een heel leuk spel. Lekker ongecompliceerd even een mannetje in elkaar slaan of ff knokken met 6 tegelijk.
Dat kan dus alleen maar beter zijn op de ps3 dacht ik... Niet dus. De graphics zijn best ok, maar alles gaat zo traag en sloom. Er zit totaal geen swung in.
Echte worstel puristen vinden dit misschien een goed spel, maar ik vind dit ps3 onwaardig.
Zal er volgende week wel motorstorm , warhawk of virtua tennis voor in de plaats kopen.
Ja tegen een goede prijsquote:Op zondag 18 november 2007 16:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zo Ratchet verkocht, morgen Assasins Creed kopen
![]()
@ J.Loals ik hem uitgespeeld heb, koop jij hem dan van mij over?
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik verkoop mijn games altijd tegen 52 inc![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank Achilles
PSN id: Puddled_nl
quote:Op zondag 18 november 2007 20:21 schreef Renzokuken het volgende:
[..]Welke? MM Arena kost AC ¤60-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank Achilles
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Ow hier stonden laatst in het MM krantje (van Alexander en Rotterdam Centrum) COD4 en AC voor 52 euro.quote:
Hmm.. ik heb een ovquote:Op zondag 18 november 2007 21:19 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ow hier stonden laatst in het MM krantje (van Alexander en Rotterdam Centrum) COD4 en AC voor 52 euro.
Ach als ik straks geen 60gb model kan bemachtigen neem ik ook wel vrede met een 40gb. De BC, twee minder USB slots en geen memory card reader zit ik geen seconde over in.quote:Op zondag 18 november 2007 22:15 schreef Dos37 het volgende:
de starterspakketten lopen volgens mij als een trein, op internet bijna nergens meer op voorraad en bij de MM in hengelo hebben ze alleen nog het 40GB model.
maakt voor mij niks uit, anders verkoop ik hem wel weer op marktplaatsquote:Op zondag 18 november 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb een ovach zie wel
![]()
Nee, maar ik had em ook op 11 oktober al besteld. Later kreeg ik een bericht dat de vraag groter was dan het aanbod en dat ze moeite hadden om alle pre-orders te vullen.quote:Op maandag 19 november 2007 09:06 schreef Vince22 het volgende:
Zet net ff te kijken op YesAsia om een dualshock3 te bestellen. Alle gegevens ingevuld, krijg ik op de checkout pagina te zien dat het pas op 2 december geshipped wordt! Dat is over 2 weken pas... Had jij hetzelfde SD?
Ennuh... heeft iemand em ergens anders besteld?
Nee dan maakt het idd weinig uit maar ik wil ook nog PS2 spellen kunnen spelen. Want die heb ik hier nog liggen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach als ik straks geen 60gb model kan bemachtigen neem ik ook wel vrede met een 40gb. De BC, twee minder USB slots en geen memory card reader zit ik geen seconde over in.
Ik heb ook een 40gb exemplaar omdat een kale 60gb 100 euro duurder was. Ik heb voorheen een xbox gehad dus heb toch niks aan de BC. Die usb slots? wat moet ik daar nou mee, controlers zijn toch BT.quote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach als ik straks geen 60gb model kan bemachtigen neem ik ook wel vrede met een 40gb. De BC, twee minder USB slots en geen memory card reader zit ik geen seconde over in.
Precies. Mochten er nog ooit PS2 titels zijn die ik graag wil spelen sluit ik mijn PS2 wel aan.quote:Op maandag 19 november 2007 13:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb ook een 40gb exemplaar omdat een kale 60gb 100 euro duurder was. Ik heb voorheen een xbox gehad dus heb toch niks aan de BC. Die usb slots? wat moet ik daar nou mee, controlers zijn toch BT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |