quote:Op woensdag 14 november 2007 01:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Vaag ign zegt het tegenovergestelde
[..]
quote:Closing Comments
Here's the thing about Uncharted, the final sum is far greater than the individual parts. Maybe you don't dig the combat or maybe the pop-in gets you down, but the overall package of an endearing story, outstanding score, great performances and fun gameplay should put this title on the top of your holiday wishlist. Say what you will about the PS3, but Uncharted isn't just a standout for Sony -- it's a standout for gaming as a whole.
9.5 Presentation
The whole thing has the polish of a major motion picture and goes out of its way to immerse you in the experience with amazing cutscenes, music and more.
9.0 Graphics
There's no doubt the game looks great and that the use of in-game assets for the movies is seamless transition, but there's still a fair amount of screen tearing and texture pop in.
9.5 Sound
From the low instrumental piece accompanying the opening screen to the sweeping score that runs throughout the whole game, this is what videogame music should be.
9.0 Gameplay
This game is flat-out fun to play. Leaping from ledges is awesome, shootouts are fun, and the occasional vehicle section is a nice change of pace. Still, the pirate battles can be a bit much.
8.5 Lasting Appeal
The game is short, but the medals, rewards and bonuses should be enough to bring you back at least once.
9.1 Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average) See All Award Recipients
Gaat moeielijk zonder een PS3, Crash.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:30 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan dl je het toch gewoon, Claire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Uncharted!![]()
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Ja die heb ik gespeeld, en zelfs een userreview van gemaakt op fokgamesquote:Op woensdag 14 november 2007 07:43 schreef janrad het volgende:
Goed... er is dus niemand die Splintercell double agent speelt? Ik zie wel hoe die is en dan vertel ik lekker niemand iets.![]()
enquote:But pinning so much on one title pretty much guarantees a letdown, doesn't it? Can Naughty Dog live up to more than a year of mouthwatering coverage and placate fans who forked over $600 to see stellar title after stellar title come out on non-PS3 platforms?
Yes. Yes, it can. Uncharted: Drake's Fortune is the most fun I've had in a videogame this year.
>>9.1<< @Vince22. Nog bedankt voor de eBay tipquote:Here's the thing about Uncharted, the final sum is far greater than the individual parts. Maybe you don't dig the combat or maybe the pop-in gets you down, but the overall package of an endearing story, outstanding score, great performances and fun gameplay should put this title on the top of your holiday wishlist. Say what you will about the PS3, but Uncharted isn't just a standout for Sony -- it's a standout for gaming as a whole.
No probsquote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef Nudie het volgende:
En here we go
Uncharted Drake's Fortune IGN Review
[..]
en
[..]
>>9.1<< @Vince22. Nog bedankt voor de eBay tip:D
quote:Truly, Uncharted is the first game I've seen to date that makes me wonder if it could be done on the Xbox 360, and as a huge admirer of the software line-up on Microsoft's system, that's saying a lot. [And it's going to get us in trouble again. -Frowny Ed]
Valt me idd ook tegen! Maar de verwachtingen waren ook wel erg hoog. Denk dat het nog steeds een goed spel is!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef KoosyNL het volgende:
Pfff.... wat valt AC tegen zeg als ik de reviews mag geloven. Ik ben zwaar aan het iverwegen om hem gewoon niet te gaan halen nu, en voor Uncharted te gaan...
en? en?? is he wat??quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef ChrisFO het volgende:
Zojuist assasin's creed gekocht bij de FRS![]()
Nog maar net begonnen maar tot nu toe vind ik het erg vet, ziet er heel mooi uitquote:
Een 'net niet' game zou het worden toch Daggla?quote:By focusing on keeping things fun at all times, it might not be considered the most expansive or ambitious game out there. It doesn't have a free-form openworld, but this is proof - if it were needed - that making a linear action game is nothing to be sneered at. By starting with a great control and camera system, building on that with excellent combat and a wonderful spin on Ico's platform adventuring, and then topping it off with a decent storyline, Naughty Dog has cooked up one of the most relentlessly entertaining, fat-free games to emerge in ages. Topped off with the most stunning use of the PS3's underused technical prowess yet, Uncharted: Drake's Fortune is, for my money, the first must-have PlayStation 3 title.
CRT FTW!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Dos37 het volgende:
Mensen wat voor TV hebben jullie allemaal, iedereen een full HD tv op zitten sommige van jullie ook nog op een CRT TV te gamen.
Dat bedoel ik maar dat is wel een aparte investeringquote:
Ik zie dat je God of War PS2 hebt liggen. Werkt die goed op de BC van de PS3?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:50 schreef Nudie het volgende:
http://193.19.225.61/pics/?cat=22
Dat is mijn setup. En eurm de ziekelijke/kansloze hoeveelheid Wii spellen zijn verklaarbaar door.. een goede printer dus eurm laten we het daarop houden.
Gameroom
Sony KDL32V2500
Sony Home Cinema set 6.1 HDMI HT-DDW880
Sony Playstation 3 60GB
Nintendo Wii
Beneden nog een Samsung 40M86 wat ook wel prettig kijkt. Enigszins verkapt pats replytje.. My bad.
Ik heb GoW2 volledig uitgespeeld op mijn PS3 zonder problemenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zie dat je God of War PS2 hebt liggen. Werkt die goed op de BC van de PS3?
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Nudie het volgende:
Het doosje is GoW1 maar er zit GoW2 inen die werkt perfect.
Overigens nog een tip!
Ga naar wehkamp.nl/welkom
Vul enquete in (2min) en krijg een 10EUR coupon
Ga dan naar de webwinkel en bv naar:
Need for Speed Pro Street 35 eur (is al een ziekelijke prijs voor een mediocore spel desalniettemin) en dan wordt hji 25 eur!
Of Assasins Creed staat voor 45 euro en dat wordt dan 35 euro.
Ik kom er pas net achter. Assasins Creed heb ik al besteld maar ik bestel NFS:Pro Street (krijgt toch een 8.5 op 1up.com) voor de Ps3. Voor 25EUR is het niets natuurlijk!
Kijk en dát is nou het voordeel van op een forum "geven en nemen"quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Nudie het volgende:
Het doosje is GoW1 maar er zit GoW2 inen die werkt perfect.
Overigens nog een tip!
Ga naar wehkamp.nl/welkom
Vul enquete in (2min) en krijg een 10EUR coupon
Ga dan naar de webwinkel en bv naar:
Need for Speed Pro Street 35 eur (is al een ziekelijke prijs voor een mediocore spel desalniettemin) en dan wordt hji 25 eur!
Of Assasins Creed staat voor 45 euro en dat wordt dan 35 euro.
Ik kom er pas net achter. Assasins Creed heb ik al besteld maar ik bestel NFS:Pro Street (krijgt toch een 8.5 op 1up.com) voor de Ps3. Voor 25EUR is het niets natuurlijk!
Nee, dmv registreren maak je een account aan, waarna je je klantnummer krijgt bij je eerste bestelling denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Nudie het volgende:
Eurm volgens mij hoef je niet al eens iets eerder besteld te hebben hoor. Voor zover ik weet niet iig. Registreren = klantnummer toch?
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:04 schreef ZoneKill het volgende:
Gamespy, Uncharted Drake's Fortune Review, 4,5 uit 5![]()
Je kunt ook zo'n catalogus thuis laten bezorgen, dan krijg je schijnbaar ook een klantnummer.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Nee, dmv registreren maak je een account aan, waarna je je klantnummer krijgt bij je eerste bestelling denk ik.
Desalnietemin nog steeds een geweldige tip (![]()
Ik hoop hem deze week ook te mogen ontvangenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef -Menn0- het volgende:
Tot nu toe is AC helemaal de shit![]()
Zo vet, ben in Damascus ofzo. Loop je zo naar binnen met die monniken! Heel stoer gedaan
Had ik ook deze week, heb mn ps3 netjes om kunnen ruilen i/d winkel. Schijnt dat meer mensen dit probleem hebben.....quote:Op woensdag 14 november 2007 15:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat de neuk...
Mijn PS3 liep net vast en sinds ik hem uitzette en weer aanzette weigert die discs in te laden...
Ik heb hem al voor RMA opgegeven bij Sony. Ik hoop dat dat een beetje snel gaat. Ben ondertussen wel een beetje gehecht geraakt aan het beestje.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:30 schreef joost2 het volgende:
[..]
Had ik ook deze week, heb mn ps3 netjes om kunnen ruilen i/d winkel. Schijnt dat meer mensen dit probleem hebben.....
Bravia W3000quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Dos37 het volgende:
Mensen wat voor TV hebben jullie allemaal, iedereen een full HD tv op zitten sommige van jullie ook nog op een CRT TV te gamen.
Samsung LE32S71 32" LCD televisiequote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Dos37 het volgende:
Sony X3500 hier en ik wacht ook totdat mijn ps3 binnen is.quote:Op donderdag 15 november 2007 07:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bravia W3000nu nog wachten tot de ps3 binnen is
wachten met updaten bedoel je?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:52 schreef rakotto het volgende:
Er schijnt inderdaad problemen te zijn met de nieuwe firmware. Heel veel users hebben geklaagd op de Sony fora.
Dus ik zou wachten als ik jou was.
Ik heb een Sharp Aquos 42XD-1E FullHD TVquote:Op donderdag 15 november 2007 10:43 schreef DooD het volgende:
[..]
Sony X3500 hier en ik wacht ook totdat mijn ps3 binnen is.
Staat toch geen spoiler?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef NutKees het volgende:
Dude... spoiler tag aub...
Hier nog niks gezien.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met de Wehkamp bestellingen? Heeft iemand AC al ontvangen?
hij staat nog niet eens als verstuurdquote:Op donderdag 15 november 2007 12:51 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb een Sharp Aquos 42XD-1E FullHD TV
PS3 en 360 staan er beiden op aangesloten.
Helaas heb ik nog geen surroundsysteem, maar daar hoop ik binnenkort verandering in te brengen
Hoe zit het trouwens met de Wehkamp bestellingen? Heeft iemand AC al ontvangen?
Heb je 'm binnen door de brievenbus of door een koerier mevrouw/meneer?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:12 schreef Vince22 het volgende:
Ik heb em inmiddels binnen van de wehkamp. Als je vorige week ook besteld hebt, komt ie vandaag binnen!
Ik pas level 15 en ik kan nu twee weken niet spelen waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 13:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
CoD 4![]()
prachtig spelletje, verbaas me er elke keer door als ls ik het online speel, inmiddels level 51.
Hey lag bij mij in de bus, in een witte envelop met daarop een etiket van de wehkamp, met plakbandjes dichtgeplakt. Duidelijk?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je 'm binnen door de brievenbus of door een koerier mevrouw/meneer?
Ja, zo duidelijk dat ik gelijk ben gaan kijken bij de post... en daar ligt ie!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Hey lag bij mij in de bus, in een witte envelop met daarop een etiket van de wehkamp, met plakbandjes dichtgeplakt. Duidelijk?![]()
![]()
Ik denk dat het wel door de brievenbus past, dus check die even..quote:Op donderdag 15 november 2007 14:55 schreef Tumble het volgende:
ik begrijp dat AC gewoon met de postbode meekomt? damn die is bij mij al geweest
of met select vracht dat ze hem gewoon door de bus gooien?
AC is nog 44,99 euro en NFS-PS is ook nog 34,99 euro..quote:Op donderdag 15 november 2007 13:52 schreef Nudie het volgende:
Trouwens is NFS é AC weer naar 59.99 op WehkampGing denk ik iets te hard bij hun
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=103618&ZoekMethode=B&Ntk=ART&Ntt=assasinquote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
AC is nog 44,99 euro en NFS-PS is ook nog 34,99 euro..
Het zal best, maar met jouw link kom ik bij een DVD uit. Als ik zelf zoek op de website zie ik Assassin's Creed voor PS3 nog steeds voor ¤ 44,99 en de Xbox360 versie voor ¤ 59,99quote:Op donderdag 15 november 2007 17:32 schreef Nudie het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=103618&ZoekMethode=B&Ntk=ART&Ntt=assasin
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&SC=J09&KAC=P14&ArtikelNummer=130208&ZM=1
60eur voor mij als ik hem opnieuw wil bestellen
Volgens een berichtje van PS3focus (jaja, ik weet....) waarschijnlijk Haze.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:57 schreef SToRM81 het volgende:
Hier is Assassin's Creed ook binnen!
Zometeen er maar eens aan beginnen.
Komen er vandaag eigenlijk nog interessante demo's op de PS Store?
Wat weet je?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens een berichtje van PS3focus (jaja, ik weet....) waarschijnlijk Haze.
HDMI kabeltjequote:Op donderdag 15 november 2007 18:57 schreef satecl het volgende:
Ik heb ook Assasin Creed binnen
Ik zag in een folder van de Makro een LCD TV staan van LG van 80 cm voor 570 euro. Die ga ik morgen halen denk ik, is die goed genoeg..? En ik hoorde ook dat ik een kabel moest kopen om de PS3 aan een HD-tv aan te sluiten. Als dat zo is, wat is dat dan voor kabel..?
HDMI kabel die je vast ergens voor een tientje kan krijgenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:57 schreef satecl het volgende:
Ik heb ook Assasin Creed binnen
Ik zag in een folder van de Makro een LCD TV staan van LG van 80 cm voor 570 euro. Die ga ik morgen halen denk ik, is die goed genoeg..? En ik hoorde ook dat ik een kabel moest kopen om de PS3 aan een HD-tv aan te sluiten. Als dat zo is, wat is dat dan voor kabel..?
Doe ik er nog ff een schepje bovenopquote:Op donderdag 15 november 2007 18:46 schreef RAM_ het volgende:
als we allemaal gaan patsen
TV
Samsung LE46M87B 46"
Audio
Logitech z-5400
Alleen kan nu niet kiezen welke game ik wil spelen Assasins Creed of COD 4:S
omg, dikke setquote:Op donderdag 15 november 2007 20:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Doe ik er nog ff een schepje bovenop
Hitachi Plasma 42"
Marantz SR4300 + 5 KEF Q serie boxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |