Even enquete invullen op www.wehkamp.nl/welkom en vervolgens Asassin's Creed met 10 euro korting bestellen = 34,99 euroquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:43 schreef Mindstate het volgende:
Er zijn teveel goede spellenAC lijkt me vet, maar moet even op mn geldl etten, wacht wel tot ik em ergens voor een euro of 35 kan ophalen..
Wtf, je hebt alleen de Tutorial gespeeld? En dan doe je hem weg???quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:00 schreef Vince22 het volgende:
Gister ook AC thuis gekregen... na de ellenlange tutorial.. ben ik nog niet zeker of ik verder ga spelen of dat ik em meteen ga verkopen. Ben niet super enthousiast... AC kopen iemand? --> [TK] Assassin's Creed PS3
AC ruilen tegen PES08? PM me ff met je hotmail, greetz Gquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:00 schreef Vince22 het volgende:
Gister ook AC thuis gekregen... na de ellenlange tutorial.. ben ik nog niet zeker of ik verder ga spelen of dat ik em meteen ga verkopen. Ben niet super enthousiast... AC kopen iemand? --> [TK] Assassin's Creed PS3
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:00 schreef Vince22 het volgende:
Je weet dus ook dat je vader op dezelfde soort meisjes valt als jij he...?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:37 schreef Survivalism het volgende:
Me pa gisteren.
Pa: Nick, COD4 is uit he?
Nick: Ja, hij blijkt erg goed te zijn.
Pa: Aha, dus, euhm, zullen we hem samen kopen?
Nick: Tuurlijk.
Pa: Yes!!
Volwassen man die zich nog als een kind gedraagt.
Nick: Pa, dit is Ni...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:39 schreef BossFight het volgende:
[..]
Je weet dus ook dat je vader op dezelfde soort meisjes valt als jij he...?
Zet je PS3 uit op standby. En houd je de AAN toets (dus op de PS3 niet de PS toets op je controller) ingedrukt totdat je een paar piepjes hoort en hij aangaat. Dan zet hij hem 100% zeker op de standaard instellingen en als je alleen hem met scart hebt aangesloten zal hij hem daarop pakkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:44 schreef Frozen het volgende:
In het vorige topic had ik al gezegd dat ik niet wist hoe je van component terug moet schakelen naar scart. In de gebruiksaanwijzing: druk 5 seconden op de aan toets, dan hersteld de PS# zich weer naar de beginwaarden.
Mooi niet, nog steeds staat ie op component.
Van alles geprobeerd, systeem terug naar default, klooien met de screeninstellingen. Hij blijft op component staan.
Heeft iemand enig idee hoe ik nou weer kan gamen via een scart? ( En ja, die kabel doet het gewoon )
Bedankt, maar neequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Nudie het volgende:
[..]
Zet je PS3 uit op standby. En houd je de AAN toets (dus op de PS3 niet de PS toets op je controller) ingedrukt totdat je een paar piepjes hoort en hij aangaat. Dan zet hij hem 100% zeker op de standaard instellingen en als je alleen hem met scart hebt aangesloten zal hij hem daarop pakken
Oeh das wel fijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:45 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Even enquete invullen op www.wehkamp.nl/welkom en vervolgens Asassin's Creed met 10 euro korting bestellen = 34,99 euro
Niet tot je piep hoort pino! Tot je piep piep piep piep hoort. Dus echt 10 seconden of zo ingedrukt houden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:20 schreef Frozen het volgende:
[..]
Bedankt, maar nee![]()
Net geprobeerd, dus standby, dan aanzetten door toets tijdje in te drukken tot je piep hoort. Blijft op "component" staan. Andere scart kabel gepakt. Werkt ook niet.
Ik word hier echt debiel van. Zie ik nou iets over het hoofd...?
Ja dat doe ik dus. Ten eerste hoor ik geen piepiepiep na een tijdje, maar nóg een enkele piep en dan sluit hij zichzelf automatisch weer af.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Niet tot je piep hoort pino! Tot je piep piep piep piep hoort. Dus echt 10 seconden of zo ingedrukt houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |