quote:
Die sukkel heeft namelijk echt niets door !!quote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
![]()
Vraagje: maar dan gewoon doorposten onder deze kloonaccount of gewoon weer als mijn blauwe zelf?![]()
Deze is leukerquote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
![]()
Vraagje: maar dan gewoon doorposten onder deze kloonaccount of gewoon weer als mijn blauwe zelf?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:28 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
whehehe.......die postings van Gert zijn gewoon ruk he?
Nou je het zegt........quote:Op maandag 12 november 2007 22:28 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
whehehe.......die postings van Gert zijn gewoon ruk he?
Jij prikt tenminste direct door die stoere prietpraat van Cali heen.quote:Op maandag 12 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je vindt ze best wel geil, honey!
Leer mij de vrouwtjes kennenquote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij prikt tenminste direct door die stoere prietpraat van Cali heen.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij prikt tenminste direct door die stoere prietpraat van Cali heen.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uiYYHLz9M4Aquote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
stoere prietpraat............![]()
wat ben jij toch ook een half wijf he![]()
Kan niets beloven hoor, als ik aan jou denk....quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij strakkies ook skattie......
wel je handen boven het dekbed s.v.p.
Post zijn "ruk", "half wijf"... wat ben jij toch ook een zwakbegaafde bouwvakker hè.quote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
stoere prietpraat............![]()
wat ben jij toch ook een half wijf he![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Begon al te denken dat je bezopen onder de tafel lag.
Kurt, vanaf nu zijn wij Bud Spencer en Terence Hill, 4 vuisten op 1 buik!quote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Post zijn "ruk", "half wijf"... wat ben jij toch ook een zwakbegaafde bouwvakker hè.![]()
't Is dat je lekkere tieten en een geil kontje hebt, anders zou je zo rochelend op de steiger kunnen staan.
Buiten dat, heeft Lobasca nog gewoon gelijk ook.![]()
Intens lelijk karakter, jij gaat vanavond weer onder het Mute-knopjequote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Post zijn "ruk", "half wijf"... wat ben jij toch ook een zwakbegaafde bouwvakker hè.![]()
't Is dat je lekkere tieten en een geil kontje hebt, anders zou je zo rochelend op de steiger kunnen staan.
Buiten dat, heeft Lobasca nog gewoon gelijk ook.![]()
Aber selbstverständlich, Herr Doktor Josef.quote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kurt, vanaf nu zijn wij Bud Spencer en Terence Hill, 4 vuisten op 1 buik!![]()
![]()
je zei : onder de tafel....quote:Op maandag 12 november 2007 22:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Had je al een breakdown eerder vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat het bedtijd is voor Calimero.quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Intens lelijk karakter, jij gaat vanavond weer onder het Mute-knopje![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aber selbstverständlich, Herr Doktor Josef.![]()
Die "Janice", mag die op de trein?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het bedtijd is voor Calimero.![]()
Truste.![]()
quote:
namen en rugnummersquote:Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Kniesoor die daar op let.
Die foto is van de beruchte meet uit 2006 - en die dame is 1 van de DGK regulars zo word mijgepm'd
In de FB heb je meer kans..quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
Ik heb Ian nodig en is ie er weer niet!
Weltrustequote:Op maandag 12 november 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
truste jong en lui...
morgen weer vroeg dag...![]()
Zeg het 's.quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
Ik heb Ian nodig en is ie er weer niet!
Done!quote:Op maandag 12 november 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát wou je vragen?![]()
Voor deze ene keer dan.
quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-4iFIIt9ZB0
Zo, ik ga slapen, maar wilde jullie nog even een liedje laten horen, en ook speciaal voor Ian.....tot morgen (misschien)
Love you toquote:Op maandag 12 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
Blurkie, slaap lekker, love you!
Dankjewel, konijntjequote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-4iFIIt9ZB0
Zo, ik ga slapen, maar wilde jullie nog even een liedje laten horen, en ook speciaal voor Ian.....tot morgen (misschien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |