Welke reactie's zijn lullig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:25 schreef sbrien het volgende:
Ik was erbij...
Maargoed.
Lullige reacties..
Waarschijnlijk komen veel van jullie uit de stad, en kunnen zich dit niet voorstellen maar Lottum is one big family. En de dorpen daaromheen ook. De paardemarkt is het feest van lottum, dat is zo'n beetje 24 uur lang alleen maar drinkendrinkendrinken. Allicht onstaan er dan wel eens ruzies. Zo ook dit keer, alleen kwam er nu een bank bij te pas die hem fataal werd..
Owned!quote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/174540/index.html
Kerel, moord kan nooit zelfverdediging zijn omdat bij moord sprake moet zijn van voorbedachte rade. Wanneer je uit zelfverdediging iemand doodt, dan is er hoogstens sprake van doodslag maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:26 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Wie is onze linkse dictator dan? Marijnissen is nog geen president hier hoor....
Verder natuurlijk belachelijk dat voor een verkrachting of moord een taakstraf wordt gegeven, hoewel als er omstandigheden zijn zoals waarbij de vrouw min of meer toch toestemde of dat de moord uit zelfverdeging plaatvond heb ik er niet echt een probleem mee.
Ondanks dat jij nu zegt dat er te licht gestraft wordt, neemt de misdaad in Nederland wel af, dus wat dat betreft klopt het toch dat zwaarder straffen niet altijd helpt.
Ja vast. En die blauwe plekken op haar lichaam en het feit dat ze is vastgebonden hoeft niets te zeggen want ze kan net zo goed van SM houden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, dat waren vast van die dubieuze zaken waar niet duidelijk vaststond of er tegen de zin van het slachtoffer is gehandeld. Iemand van aanranding of verkrachting beschuldigen is wel zo makkelijk, je hoeft het als hysterisch wijf alleen maar te roepen. En een goed bedoelde tik op de kont kan ook al te veel zijn... Ik snap best dat ze in zo'n geval een taakstraf opleggen.
En jij denkt dat als je verkracht bent niet gefrustreerd wordt?quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef Fides het volgende:
Nederland straft zwaarder dan ooit. Dat is gewoon onderzocht en dus een feit. Kijk eens bijvoorbeeld naar de trend van het aantal levenslang veroordeelden....en tegelijk naar die van het aantal moorden.
[..]
Nouja, dat kan jij duidelijk vinden, maar het is gewoon een redenatie die nergens op slaat. Nergens blijkt uit dat zwaarder gestraften minder kans hebben om te recidiveren.
Iemand die (te) lang in de bak zit raakt mogelijk nog gefrustreerder, nog minder kansrijk op een baan, nog verder van de maatschappij geplaatst dat daardoor wellicht de criminaliteit wel toeneemt.
[..]
Jij wilt mensen zonder bewijs achter de tralies zetten?![]()
Ja klopt sorry we zijn idd een beetje erg afgedwaald.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:42 schreef Mike.Strutter het volgende:
Waar gaat dit topic over? Die jongen die in Lottum doodgeslagen is zie ik vrijwel nergens terug.
Er zijn inmiddels wel een aantal mannen opgepakt en er zijn vast meer dan genoeg getuigen die het gezien (kunnen) hebben.
Hierbij genomineerd voor 'Understatement of the Year 2007'quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik hoord een bewoonster op de radio hierbij spreken over baldadige jongeren....
Ja, en lekkere zelfverdediging als volwassen kerels tegen een jochie van 17 (groep was tussen de 25-31).quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef wielke het volgende:
Als je iemand met een bankje tegen zijn kop slaat, lijkt me dat geen zelfverdediging.. en al helemaal niet als je met 5 man alleen staat tegenover die jongen, en hem vervolgens blijft slaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |