Het was zo een grote groep vechtende jongeren, dat de politie het niet meer aankon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
Misschien werd de dader wel aangevallen, en verdedigde hij zichzelf?quote:Op maandag 12 november 2007 21:20 schreef The_Interpreter het volgende:
Hmmm ik hoop dat de dader een flinke taakstaf krijgt. Dat zal em leren die vlegel
Hij zal het iig geval wel verdiend hebben, iemand doodslaan doe je niet zomaar lijkt me.quote:Op maandag 12 november 2007 21:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien werd de dader wel aangevallen, en verdedigde hij zichzelf?
Heeft tie lekker veel van zn straf geleerd dan maarja kan ook bijna niet anders met die belachelijke straffen in Nederland.quote:Op maandag 12 november 2007 21:48 schreef WATERWORLD het volgende:
Er wordt gezegd dat diegene die de fatale klap heeft uitgedeeld net uit de gevangenis kwam.
quote:Op maandag 12 november 2007 21:35 schreef densmee het volgende:
ik kom gelukkig neet oet lottum
Kom eens met een onderzoek dat zwaarder straffen dan in Nederland recidive tegen gaat voordat je zulke uitspraken doetquote:Op maandag 12 november 2007 22:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Heeft tie lekker veel van zn straf geleerd dan maarja kan ook bijna niet anders met die belachelijke straffen in Nederland.
Alsof je daarvoor een onderzoek nodig moet hebben zeg, het lijkt me duidelijk dat als je bijv een oud vrouwtje der tasje steelt en je er toch maar een lage straf voor krijgt het veel sneller weer doet.quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Fides het volgende:
[..]
Kom eens met een onderzoek dat zwaarder straffen dan in Nederland recidive tegen gaat voordat je zulke uitspraken doet
Willem Anker kan zich er ook altijd om ergeren ... Nederland straft zwaarder dan ooit en nog zitten mensen te zeiken.quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Fides het volgende:
[..]
Kom eens met een onderzoek dat zwaarder straffen dan in Nederland recidive tegen gaat voordat je zulke uitspraken doet van het niveau Tokkie/Wilders.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Willem Anker kan zich er ook altijd om ergeren ... Nederland straft zwaarder dan ooit en nog zitten mensen te zeiken.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Willem Anker kan zich er ook altijd om ergeren ... Nederland straft zwaarder dan ooit en nog zitten mensen te zeiken.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Fides het volgende:
[..]
Kom eens met een onderzoek dat zwaarder straffen dan in Nederland recidive tegen gaat voordat je zulke uitspraken doet .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |