Chantal Janzenquote:Op maandag 12 november 2007 20:39 schreef Florian_ het volgende:
wanneer komen nou een keer daphne bunskoek of chantal janzen in de playboy?
Leek ze maar een beetje opquote:Op maandag 12 november 2007 20:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me af waarom ze Lieke niet gewoon naturel hebben gelaten in plaats van er een Salma Hayek kloon van te maken
samequote:Op maandag 12 november 2007 23:06 schreef Beach het volgende:
Ik zie liever iemand anders erin
Die foto's zijn het plaatsen niet waardquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef tequi3 het volgende:
Stond er al een link in dit topic?
jaquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef tequi3 het volgende:
Stond er al een link in dit topic?
BN'ers krijgen rond de ton voor hun foto's. Dat hebben meerdere vrouwen geroepen uit de BN-wereld.quote:Op maandag 12 november 2007 21:08 schreef LoggedIn het volgende:
ze was vandaag op de radio, man oh man.. Wat moeten die vrouwen er toch een drama van maken dat ze in de playboy staan'Oh, jah, ik heb zeker 3 jaar lopen twijfelen voor ik de stap durfde te nemen
Maar de fotograaf was geweldig, deed heel rustig en stelde me goed op mn gemakt
'.
! Pleur toch op dat gezemel; je bent gewoon een aandachtshoer die t id dat er 1000en mannen en 100 ranzige manwijven naar je tieten staren, geweldig geil vind, helemaal omdat je er nog een paar 1000 euro voor krijgt ook
En die fotograaf is net zoals alle andere mensen die op niet-politieke wijze hun geld verdienen: Professioneel! Daarnaast moet jij t toch wel enigzins gewend zijn, na voor tig verschillende jongens op je rug gelegen te hebben, dat een vent je naakt ziet
En nee, je bent niet het eerste paar tieten dat aan em voorbij komt lopen!
Het grote Lieke van Lexmond topiquequote:Op dinsdag 13 november 2007 00:27 schreef SCH het volgende:
Who the fuck is Lieke van Lexmond?
quote:Hoofdredacteur Playboy op zoek naar de dader
door Colette Boegman
AMSTERDAM - De hoofdredacteur van het mannenblad Playboy, Jan Heemskerk, is woest over het uitlekken van de blootfoto's van actrice Lieke van Lexmond. En omdat het nu de zoveelste keer is dat de reportages eerder op het net te zien zijn dan in het blad, gaat Heemskerk op jacht naar de dader.
"Ik heb altijd gedacht, naar de politie stappen heeft geen zin. De verspreider van de foto's krijgt een paar uur dienstverlening en staat dan weer op straat. Dus van voorgaande keren hebben we geleerd extra voorichtig met ons materiaal om te gaan. De beelden staan maar op een pc computer die goed is beveiligd. Printjes van de reportage hebben we al lang niet meer."
Maar nu deze interne veiligheidsmaatregelen niet blijken te helpen, wil Heemskerk toch naar de politie stappen. "Er is een heel select groepje dat de foto's onder ogen heeft gezien. Dus het moet zeker na te zij na te trekken. Als we de dader hebben gevonden, wil ik aangifte van diefstal tegen hem/haar doen."
Heemskerk vreest dat het lek zich intern bevindt. "Dat is natuurlijk de nachtmerrie van iedere hoofdredacteur. Ik hoop maar dat iemand in zijn dommigheid de foto's naar een goede vriend heeft gestuurd ofzo en dat er geen kwade opzet in het spel is. Maar goed, dat blijft speculeren. Ik ga deze zaak uit handen geven aan mensen die er verstand van hebben", aldus Heemskerk.
GTST.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier staat ook al niet in wie ze is. Actrice??? Bij omroep Drenthe ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |