En kan Brian dan ook meteen al die hetero's hoeken die zo nodig op tv moeten.quote:Op maandag 12 november 2007 21:43 schreef Darklight het volgende:
weer zo'n nicht die zonodig met zn kop op tv moet
Hoop dat Brain hem gelijk hoekt
Galgjequote:Op maandag 12 november 2007 21:45 schreef Py het volgende:
Shit kan net niet lezen wat er op d plasma stond.
T was 1 woord van een stuk of 8 of 10 letters
![]()
laat maar
Yep, maar ik noem mijn vriend ook altijd Robertientjequote:Op maandag 12 november 2007 21:46 schreef Markeerstift het volgende:
Janice heet eigenlijk gewoon Jan, toch ?
Nee, maar het komt in de buurt.quote:Op maandag 12 november 2007 21:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Was het niet Schweinstein??![]()
We laan niets aan de andere merken.quote:Op maandag 12 november 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Gaat het weer een beetje ( Meneer Dröge)?
Amanda: Ach, een beetje.
Brian: We slapen er vannacht gewoon een nachtje overheen.![]()
Janice is een homo met ADHD, hij heeft een liedje dat heet: ikquote:Op maandag 12 november 2007 21:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb dat programma van Janice niet gevolgd, is het een Eric in het kwadraat?
zal die leuk vindenquote:Op maandag 12 november 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, maar ik noem mijn vriend ook altijd Robertientje![]()
Pfffff, je zette me ook op het verkeerde been met je eerste letter T.quote:
De Febo heeft het gewoon aan gezetquote:Op maandag 12 november 2007 21:48 schreef Darklight het volgende:
ze kijken tv, maar ze weten niet waarom?
Of hebben ze dat programma aangevraagd
Ik begrijp niet echt goed wat je bedoeld.quote:Op maandag 12 november 2007 21:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een kulredenatie. Je zou het dan ook kunnen omdraaien.
bezig met de talkshow samen met jaapquote:Op maandag 12 november 2007 21:49 schreef fredfik het volgende:
waar zijn huub en lieke/
Voorzetje van de FEBO, de nieuwe gastspeler zit in het programma, ene Janice.quote:Op maandag 12 november 2007 21:52 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
De Febo heeft het gewoon aan gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |