hij deed het wel altijdquote:Op maandag 12 november 2007 19:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mijne werkt wel. Niet optimaal, maar het werkt
en dat kan niet omdaaaatttt???..quote:Op maandag 12 november 2007 19:57 schreef nattermann het volgende:
Eens met TS. Werkt hier ook niet.
Ben nu wel online, maar heb maar 5 mensen online
ja planetquote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef RonaldV het volgende:
MSN, Hotmail, live.com Novell.com, webwereld.nl en nog een paar sites kan ik niet of zeer slecht bereiken. Mijn buurman verdrop in de straat ook niet. Overeenkomsten: we zijn allebei KPN klant: hij via HetNet, en ik via Planet.
Jullie toevalllig ook?
Aanmelden bij je provider (Planet) dus. Ik was de eerste die belde, om kwart over 8. Morgen gaan ze er mee aan het werk, als er genoeg klachten binnenkomen.quote:
fijnquote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef RonaldV het volgende:
MSN, Hotmail, live.com Novell.com, webwereld.nl en nog een paar sites kan ik niet of zeer slecht bereiken. Mijn buurman verdrop in de straat ook niet. Overeenkomsten: we zijn allebei KPN klant: hij via HetNet, en ik via Planet.
Jullie toevalllig ook?
Toevallig wel, ja. Hetnet.quote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Jullie toevalllig ook?
Heel veel sites werken brak op m'n kpn breedband, totaal niet of erg sloom, fok is 1 van de weinige die het nog redelijk snel doet.quote:Op maandag 12 november 2007 20:55 schreef Poekel het volgende:
Planet hier ook... Trouwens, zelfs live messenger voor de GSM werkt niet... Sterker nog, heel mobiel internet werkt niet, kheb een Hi (dus KPN) abbo. Zal daar wel wat mis zijn...
Als fok al 1 van de snelste sites is die jij bezoekt moet jij echt in een hel levenquote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heel veel sites werken brak op m'n kpn breedband, totaal niet of erg sloom, fok is 1 van de weinige die het nog redelijk snel doet.
En via me telefoon (Hi) doet internet het helemaal niet.![]()
Ja precies, en dat op mijn vrije avond.quote:Op maandag 12 november 2007 23:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als fok al 1 van de snelste sites is die jij bezoekt moet jij echt in een hel leven![]()
Hier werkt hij weer. Tenminste dat geloof ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
werkt hier nog steeds niet, had msn al opnieuw geïnstalleerd [afbeelding] maar dat helpt dus niet.. Maar heb ook Planet. De laatste tijd werkt Planet steeds slechter is mijn ervaring!
'Zoiezo', 'zowiezo', 'zoizo' etc. etc.quote:Op maandag 12 november 2007 20:31 schreef Biogarde het volgende:
Hier deed ie het sowieso al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |