Oh dan weet ik het niet precies. Moet je ze een keer bellen, zijn aardige mensen!quote:
ze konden vroegah ook al gewoon breedbeelds calibreren dus dan zal dit ook wel lukken.quote:Op maandag 12 november 2007 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het niet precies. Moet je ze een keer bellen, zijn aardige mensen!
Installing..quote:Op maandag 12 november 2007 18:58 schreef RudyCarell het volgende:
Damn wat is dat Crysis veeleisend...
Die 1 gb geheugen, kun je die toch aub opsturen? Ik draai nu namelijk weer Vista en kan 1 extra gb geheugen goed gebruikenquote:
Heb je er ook een HD-decoder bijgehaald? Of heb je nog geen digi-tv?quote:Op maandag 12 november 2007 19:25 schreef staticdata het volgende:
TV is cool. net uit de doos maar ziet er al erg goed uit zonder te tweaken. Ook de kwaliteit van analoge is nog goed.
heb digitale tv van upc maar of dat nu hd-decoder is... maar ziet er gewoon nog goed uit. maar in de tv zit een hd decoder maar UPC schijnt de enige met een andere coded te zijn waardoor het niet te ontvangen is. maar moet alles nog ff doornemenquote:Op maandag 12 november 2007 20:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je er ook een HD-decoder bijgehaald? Of heb je nog geen digi-tv?
quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef staticdata het volgende:
maar UPC schijnt de enige met een andere coded te zijn waardoor het niet te ontvangen is.
Als je echt de blits wil maken ga je hier voorquote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Net Windows!
![]()
Maar wat voor TV heb je nu precies ook alweer? En waar blijven de foto's van je nieuwe cassa?![]()
Tevens TVP en goede avond allen.![]()
Met een beetje mazzel tot de Kerst lekker veel overwerk, 62,50 euro netto voor 4 uurtjes![]()
Wou eerst naar een 22" breedbeeld TFT toewerken, heb toen besloten dat het toch een 24" gaat worden, Iiyama of Samsung... Maar nu met dat overwerk en 13e maand in het achterhoofd, zit ik zwaar te denken aan een 27" Samsung![]()
Want dan pwn ik, toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |