Oh dan weet ik het niet precies. Moet je ze een keer bellen, zijn aardige mensen!quote:
ze konden vroegah ook al gewoon breedbeelds calibreren dus dan zal dit ook wel lukken.quote:Op maandag 12 november 2007 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het niet precies. Moet je ze een keer bellen, zijn aardige mensen!
Installing..quote:Op maandag 12 november 2007 18:58 schreef RudyCarell het volgende:
Damn wat is dat Crysis veeleisend...
Die 1 gb geheugen, kun je die toch aub opsturen? Ik draai nu namelijk weer Vista en kan 1 extra gb geheugen goed gebruikenquote:
Heb je er ook een HD-decoder bijgehaald? Of heb je nog geen digi-tv?quote:Op maandag 12 november 2007 19:25 schreef staticdata het volgende:
TV is cool. net uit de doos maar ziet er al erg goed uit zonder te tweaken. Ook de kwaliteit van analoge is nog goed.
heb digitale tv van upc maar of dat nu hd-decoder is... maar ziet er gewoon nog goed uit. maar in de tv zit een hd decoder maar UPC schijnt de enige met een andere coded te zijn waardoor het niet te ontvangen is. maar moet alles nog ff doornemenquote:Op maandag 12 november 2007 20:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je er ook een HD-decoder bijgehaald? Of heb je nog geen digi-tv?
quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef staticdata het volgende:
maar UPC schijnt de enige met een andere coded te zijn waardoor het niet te ontvangen is.
Als je echt de blits wil maken ga je hier voorquote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Net Windows!
![]()
Maar wat voor TV heb je nu precies ook alweer? En waar blijven de foto's van je nieuwe cassa?![]()
Tevens TVP en goede avond allen.![]()
Met een beetje mazzel tot de Kerst lekker veel overwerk, 62,50 euro netto voor 4 uurtjes![]()
Wou eerst naar een 22" breedbeeld TFT toewerken, heb toen besloten dat het toch een 24" gaat worden, Iiyama of Samsung... Maar nu met dat overwerk en 13e maand in het achterhoofd, zit ik zwaar te denken aan een 27" Samsung![]()
Want dan pwn ik, toch?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Als je echt de blits wil maken ga je hier voor
quote:De opstelling zoals getoond is, even afgezien van de computer en videokaarten ,redelijk prijzig door alle schermen en voor thuisgebruik is het misschien een beetje overkill.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
WTF
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik dat doe, dan neemt mijn pa mijn comp in beslag en vliegt ie dagelijks van Schiphol naar Tokyo![]()
![]()
neuh, ik heb aan 1 scherm genoeg![]()
Hey! Sapperdeflap! Het is Bassie heh!quote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef ursel het volgende:![]()
Hoe issie verders Pipo?? Al druk in de boeken gedoken??
Wordt het in ieder geval goed gebruikt..quote:Op maandag 12 november 2007 23:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hey! Sapperdeflap! Het is Bassie heh!van Bassie en Adriaan!
Fuck Pipo, allememachies!
![]()
Gaat lekker hoor, ben idd ook bezig met die boekenHet is wel pittig, maar erg leuk.. ook mooi om diverse stof te herkennen..zit stiekum meer in het verfgerichte gedeelte te lezen dan de scheikundige inleiding
![]()
.
Maar ik heb er écht wat aan en nogmaals super bedankt! Het is een goeie cursus![]()
quote:-knip verhaal-
GE-WEL-DIG!
Mooi werk en mooi wereldje![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:37 schreef ursel het volgende:
Alle monster potjes bewaarden we en als iemand Latex nodig had pakte we een stapel monster potjes en flikkerden alles bij elkaar en had je de beste latex van de wereld te pakken..![]()
![]()
![]()
Dan vonden ze de 2-2 ook vast onterechtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef Cardinal_NL het volgende:
Zelfs op de BBC vonden ze de 11 meter onterecht![]()
Tja, maar als ik de foto bekijk dan krijg ik toch het idee, dat dit wel heel 2002 isquote:Op dinsdag 13 november 2007 03:36 schreef jpjedi het volgende:
8 beeldschermen is zoooo 2006![]()
[ afbeelding ]
Is een opgeleukte versie van Far Cryquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
Vind crysis tot nu toe wel erg Far Cry...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:53 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Is een opgeleukte versie van Far Cry
Dat is wel een krom voorbeeld... cod 1 en 2 en 3 en 4 of van farcry naar crysis...quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat die er stuk beter uit ziet dan de SP demo versie.![]()
Die opties met dat pak zijn wat dat betreft trouwens wel grappig..
Ben aan de andere kant wel benieuwd wat FarCry 2 gaat doen..
En wat dat opgeleukte betreft, welk spel heeft dat nou niet?
CoD4 is toch ook niets anders dan een opgeleukte versie van CoD 1, CoD 2, CoD 3
Mja, da's waar. Ze hebben hier geen nummers gebruikt, alleen anders genoemd..quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is wel een krom voorbeeld... cod 1 en 2 en 3 en 4 of van farcry naar crysis...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |