Harm doet een tweede poging"Ik miste de aandacht enorm."
Oude bekendeRuim vierduizend mensen doen auditie in het laatste Auditieweekend in Amsterdam. Sommigen zijn ietsje bekender voor de jury dan anderen, maar één iemand is een wel erg grote bekende. Harm schopt het bij Idols 3 tot een vijfde plaats en komt een nieuwe poging wagen. “Ik miste de aandacht enorm”, aldus Harm in zijn beschilderde camper. “En het harde werken tijdens Idols bevalt me ook wel.” Zijn achterban is niet heel erg te spreken over zijn nieuwe deelname. “De meeste mensen verklaren me voor gek, maar ik doe toch gewoon wat ik zelf wil.”
Auditie“Mijn auditie ging niet heel erg best”, is de eerste reactie van Harm als hij de jurykamer uit komt lopen. Alleen Eric is voor, de andere juryleden zien een tweede Idols-avontuur met Harm niet zitten. “Ik had het eigenlijk wel verwacht. Maar stiekem hoopte ik dat ze me door zouden laten om te kijken wanneer ik mijn tekst zou vergeten.”
ToekomstHarm gaat het nu gewoon proberen zonder Idols. “Ik ga weer beginnen met optreden denk ik. Daar ben ik nog niet zo mee bezig geweest, maar dat moet er nu maar van komen. Er is steeds een gebrek aan een live-band, dus als iemand er eentje weet?”