Ik geniet van het pianospel van Huub. Het gekweel van Dennix is kattengejank.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
nadia komt tot een climax want er zit gezichtsverzorging in het mandje. Dennis vraagt of er voor hem ook wat creme inzit kan die ook lekker klaarkomen terwijl ze samen de snoetjes insmeren en dum dum zeggen
En de rest van de boodschappen mag Lieke opruimen. Wat een kutlui zijn het ook.quote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
nadia komt tot een climax want er zit gezichtsverzorging in het mandje. Dennis vraagt of er voor hem ook wat creme inzit kan die ook lekker klaarkomen terwijl ze samen de snoetjes insmeren en dum dum zeggen
Het is allebei niet echt goed en ok, Dennix is VeeeeeeeeeeeeeeeeeeeL ergerderderquote:Op maandag 12 november 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet van het pianospel van Huub. Het gekweel van Dennix is kattengejank.
Dat doet LIeke toch zelf? Mar kutlui zijn het....quote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
En de rest van de boodschappen mag Lieke opruimen. Wat een kutlui zijn het ook.
en nu wachten wat voor circus er van de fora af gaat komen.ik zie het voor me acties, stalkmail etc( is nog leuker als de streams zelf imho)quote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef milk-shake het volgende:
zo ik heb weer alles ff bijgelezen..........nou er is dus (weer) niks schokkens gebeurd en ze komen er gewoon weer mee weg..................misschien een drankverbod...nou nou poeh poeh....schiet niet op zooo
Ah gossie is naadje sip, de kapper is idd belangrijker dan een groepsgesprek en ruzies uitspreken, bah wat oppervlakkig.quote:Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er gaat echt niemand uit, forget it. Boetes zou kunnen maar zelfs dat verwacht ik niet. Krom, krommer, kromst.
Dat is nog erger dan kut, kutter, kutst.
DOB is vertrokken, N baalt, ik geniet.
jahhhhhh jonghuhhhhhhhh eeeeeeeeechtttttttquote:Op maandag 12 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
FF tussendoor: DOB is weg en Amanda nog niet in beeld geweest.
Zit ze stampvoetend in het hokje de beelden terug te kijken en zegt dat de camera het niet goed gezien heeft? Ze zat/stond er immers zelf naast.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
FF tussendoor: DOB is weg en Amanda nog niet in beeld geweest.
Zit ze stampvoetend in het hokje de beelden terug te kijken en zegt dat de camera het niet goed gezien heeft? Ze zat/stond er immers zelf naast.![]()
Ik hoop met je meequote:Op maandag 12 november 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
zou amanda dikke rode wallen onder haar ogen hebben en nu stemloos verschijnen op de streams (oh god laat het waar zijn)
Nee man, is een hartstikke pure beauty van slechts negentien lentes jong. Fris, fruitig, nog heerlijk kinderlijk nieuwsgierig en openminded.quote:Op maandag 12 november 2007 16:03 schreef Guuskeee het volgende:
damn wat zie dellie er zwaar uitgeleefd uit zeg, wat is die kop een rampgebied zeg, tering!
Oeh, blijkbaar mag het weer dus, nog geen SL?quote:Op maandag 12 november 2007 16:04 schreef NG het volgende:
Mooi, Amanda is dus duidelijk pissig en word nu eventjes aangepakt door H en L
Amanda is daar trots op?quote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub gaan in de weer met het nageltafeltje. Dennix wrijft het er even in.
Volgens Amanda is Lieke echt bang voor haar.![]()
![]()
Ik zou ook een beetje bang worden als ik met zo'n ongeleid projectiel in huis zou wonen. Voor je het weet heb je op een onbewaakt moment een mes in je rug of een extension in je oog. Wat erger is, weet ik even niet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is Lieke echt bang voor haar.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef Guuskeee het volgende:
dat gat escaleren vandaag!!! (en als amanda vanavond meeleest: escaleren betekend: "uit de hand lopen")
Niet kapot, dus ze mogen er wel mee klieren?quote:Op maandag 12 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
Speaker tegen H,J en L: Jongens, het tafeltje mag niet kapot.
Over een jaar of 10 ziet er idd zo uit.quote:Op maandag 12 november 2007 16:15 schreef Guuskeee het volgende:
nu weet ik waar dellie op lijkt met dat mutsje op...
[ afbeelding ]
Liever niet, laat haar maar lekker ontploffen.....Amanda exit.quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet kapot, dus ze mogen er wel mee klieren?
Kan iemand Amanda even een fluitketel op het hoofd zetten, volgens mij moet ze zo stoom afblazen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |