Kijk is wat een camera'squote:Op maandag 12 november 2007 15:12 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoor stemmen maar ik hoor niet wat er gezegt word
ik hoorde: en kijk hier, camera's ik denk "fans"quote:Op maandag 12 november 2007 15:12 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoor stemmen maar ik hoor niet wat er gezegt word
Amandelletje heeft een klein probleempje, ze kan het spel niet los zien van de realiteit, Brian heeft dit ook... die zal er alles aan doen om Huub eruit te krijgen...quote:Op maandag 12 november 2007 14:58 schreef neehe het volgende:
Amandel kwam zeker met het voorstel om Huub eruit te zetten, en ze is het niet eens met de oplossing van die twee vrouwen, want dat lost niks op.
( Dit denk ik, kan het mis hebben, maar amandel riep telkens dat huub eruit moest.)
Al bewoners wordn uitgezet, dan wordt dat echt wel on-stream gedaan hoor. En waarschijnlijk ook uren van tevoren aangekondigt ivm kijkcijfers...quote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef diedirk het volgende:
FEBO is al vertrokken volgens mij, maar we mogen ook van natafelen weer niks horen.
Wat een censuur daar weer
Dat maak ik er ook uit opquote:Op maandag 12 november 2007 15:15 schreef NG het volgende:
Alcoholverbod voor iedereen dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |