Hoe werkt dat dan? Amanda laat in dit korte stukje al zien niet te luisteren naar die twee. Dan ben je wel een heel aosciaal kutmokkel en daarmee laat ze zien dat zij zelf het probleem is.quote:Op maandag 12 november 2007 14:58 schreef Darklight het volgende:
amanda heft wel gelijk, dat de redactie komt helpt niet veel
Hebben we de vorige keer wel gezien
Hier betaal je nou voor op Nowlive klagen ze er ook al over.quote:Op maandag 12 november 2007 15:04 schreef Desii het volgende:
thanx..... nog steeds SL zie ik
klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt?quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich begrijp ik hem ergens wel. Huub blaast soms erg hoog van de toren, hij is de man van 50% in de PoPo, en lijkt soms te denken dat hij alles kan maken.![]()
In de gesprekken na de offstream bespreking van zaterdag, kwam al naar voren dat Huub gewaarschuwd is door de \"Bigshot\" die daarbij aanwezig was. Niemand is onschendbaar werd hem gemeld.![]()
Krijgt Amanda geen kleurtje meer in haar haar?quote:Op maandag 12 november 2007 15:04 schreef blomst het volgende:
Iedereen zal nu wel hun plekje in moeten nemen en daarna kunnen de streams weer op de bewoners, ik gok Jaap in kantoor, lieke bij de Fysio, Huub achter de piano, en Amanda en brian in de slaapkamer, Dennix aan het eten, en nadia voor de spiegel.
Dit is helemaal niet zo gek gedacht hoor maar op deze manier komen ze er dus niet uit. Als dat een soort eis is van Amanda, wetende hoe Amanda is, kan het een lange streamlock worden.quote:Op maandag 12 november 2007 14:58 schreef neehe het volgende:
Amandel kwam zeker met het voorstel om Huub eruit te zetten, en ze is het niet eens met de oplossing van die twee vrouwen, want dat lost niks op.
( Dit denk ik, kan het mis hebben, maar amandel riep telkens dat huub eruit moest.)
Dat denk ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet zo gek gedacht hoor maar op deze maniet komen ze er dus niet uit. Als dat een soort eis is van Amanda, wetende hoe Amanda is, kan het een lange streamlock worden.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Amanda laat in dit korte stukje al zien niet te luisteren naar die twee. Dan ben je wel een heel aosciaal kutmokkel en daarmee laat ze zien dat zij zelf het probleem is.
voor NIX gaan kijken lost veel op voor je zelf, en JDM heeft zat! en je bent geen sponser meer!quote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hier betaal je nou voor op Nowlive klagen ze er ook al over.
Wat ze gewoon is zeg maar.quote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Amanda laat in dit korte stukje al zien niet te luisteren naar die twee. Dan ben je wel een heel aosciaal kutmokkel en daarmee laat ze zien dat zij zelf het probleem is.
Amandel ( ja, uitgerekent Amandel ha ha ) die weet het toch altijd beter.quote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Aan de opmerking van Amanda te horen was men daar niet om iets mede te delen, sancties op te leggen of de stekker eruit te trekken, maar voor een soort van overleg.quote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef beroepslurker het volgende:
Ik heb al een paar keer auto's gehoord, worden er mensen afgevoerd? Brian en Amanda hopelijk? Of ben ik nu te optimistisch?
Blauwe plekken aan het tellenquote:Op maandag 12 november 2007 15:12 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoor stemmen maar ik hoor niet wat er gezegt word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |