Tsja, of het nou 31 december of 20 december is, dat is gewoon logisch. Ik denk dat Ajax dan ook naar de mogelijkheid zal kijken om hem nog te verkopen voor een miljoen of twee, waar dan weer een vervanger van gehaald zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe dat lekker in het PSV topic.
Volgens VI moet Maduro voor 20 december duidelijkheid geven.
Koster is volgend seizoen geen trainer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dan blijft ie [ afbeelding ] ivm Koster!
[..]
Koster is toch niet de trainer volgend seizoenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dan blijft ie [ afbeelding ] ivm Koster!
[..]
Veel vakerquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
Die dreiding zal er altijd zijn, Ajax-spelers worden ook veel vaker gevolgd door de Europese topclubs dan PSV-spelers. Hedwiges Maduro voelt zich nu supergoed, hoop dat hij snel bijtekent en waarom ook niet? De absolute top zal hem (nog) niet willen en waarom naar een subtopper?
Hoe zie jij de toekomst van PSV trouwens, als Erwin Koeman het seizoen af moet maken?
Het heeft toch indirect ook met Ajax en de kansen op de titel te maken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe dat lekker in het PSV topic.
Ik zeg toch gevolgd?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Veel vaker
Wat ben je toch een clown M0NTANA![]()
Maak eens een lijstje voor mij van de afgelopen 5 jaar van transfers naar topclubs.
Klopt het dat ajax Maduro nu een deadline gesteld heeft omtrent zijn contractverlenging?
Ik verwacht inderdaad niet dat PSV dit jaar voor het 4e jaar op rij kampioen gaat worden.
Maar dit geloof had ik ook niet toen R. Koeman nog aan het roer stond.
Dit weet je natuurlijk nooit zeker.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Koster is toch niet de trainer volgend seizoen. Alsof ie een 3 jarig contract tekent omdat ie nog 3 maanden met Koster kan werken
.
Volgens mij is Adrie verteld dat het tijdelijk zou zijn, en daarbij wat zijn goede resultaten? Blind had ook goede resultaten toen hij werd vervangen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dit weet je natuurlijk nooit zeker.
Wanneer A3 de rest van dit seizoen goede resultaten wegzet, is er natuurlijk altijd een kans aanwezig dat hij het nog een seizoen mag proberen.
Alleen dit seizoen al:quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Veel vaker
Wat ben je toch een clown M0NTANA![]()
Maak eens een lijstje voor mij van de afgelopen 5 jaar van transfers naar topclubs.
Klopt het dat ajax Maduro nu een deadline gesteld heeft omtrent zijn contractverlenging?
Ik verwacht inderdaad niet dat PSV dit jaar voor het 4e jaar op rij kampioen gaat worden.
Maar dit geloof had ik ook niet toen R. Koeman nog aan het roer stond.
Op zich ben ik het met je eens maar wat noem jij onervaren? Ik vind Van Basten ook een onervaren trainer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Zeker als er geen andere toptrainer komt zie ik het probleem niet.
Als Ajax een trainer van het KALIBER (dus niet die persoon perse) HIddink, v Gaal kan halen dan mag die het proberen. Maar als ze volgend jaar met een onervaren trainer willen komen mag Koster het net zo goed proberen. HIj doet het nu redelijk, doet geen gekke dingen, is geen mietje (suarez/luque) en is een verademing tegen over de pers.
Alleen in de Play offs had Blind goede resultaten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij is Adrie verteld dat het tijdelijk zou zijn, en daarbij wat zijn goede resultaten? Blind had ook goede resultaten toen hij werd vervangen...
Dank u voor de onderbouwingquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Zeker als er geen andere toptrainer komt zie ik het probleem niet.
Als Ajax een trainer van het KALIBER (dus niet die persoon perse) HIddink, v Gaal kan halen dan mag die het proberen. Maar als ze volgend jaar met een onervaren trainer willen komen mag Koster het net zo goed proberen. HIj doet het nu redelijk, doet geen gekke dingen, is geen mietje (suarez/luque) en is een verademing tegen over de pers.
Jij hebt er kijk op jongentje!quote:
I know.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En zelfs met daadwerkelijke transfers komen we nog een heel eind hoor...
Historiequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
I know.
Maar goed, het moet PyTh toch eigenlijk alleen maar goed doen dat PSV'ers helemaal niet in de belangstelling staan van topclubs? Kijk naar een Jefferson Farfán, geen enkele topclub geïnteresseerd. Gomes, zelfde verhaal. En dan de spelers van Ajax, Luis Suarez staat na een paar wedstrijden al in de belangstelling van topclubs, KJH kan ook naar vele topclubs en Maarten Stekelenburg wordt al een jaar gevolgd door AC Milan. Waarom kiezen die clubs niet voor wat PSV'ers? Waarom de voorkeur voor Ajacieden?
PSV is maar een volksclubje.. wij zijn het grote AFC AJAX!quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat Gomez nog bij PSV speelt is echt een raadsel ja... Er is wel interesse voor Stekelenburg, maar niet voor Gomes, en die is echt nog ff een stukkie beter dan Steek..
Maar toch laat Gomez regelmatig Steekjes vallen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat Gomez nog bij PSV speelt is echt een raadsel ja... Er is wel interesse voor Stekelenburg, maar niet voor Gomes, en die is echt nog ff een stukkie beter dan Steek..
Je bedoelt dat WIJ beter zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
PSV is maar een volksclubje.. wij zijn het grote AFC AJAX!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |