Aan HeatWave's quotes te zien had hij het meer over de winterstopquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet slimkees.. ik heb het over einde seizoen..
quote:Ajax kan het zich niet veroorloven om iemand te verkopen nu, hooguit Urby, maar zelfs die liever niet. We hebben nu al niemand...
quote:Ik heb ook een beetje angst voor zoiets. Maar dan kan het bestuur echt aan het gas hoor. Ze houden hun poot maar eens stijf, eerst kampioen, daarna zien we wel weer..
Oke, was mij niet duidelijk.. my bad!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aan HeatWave's quotes te zien had hij het meer over de winterstop [afbeelding].
[..]
[..]
Nee vergeet het maar.. want als ze gaan.. gaan ze sowieso naar een club die CL speelt.. (en ze weten hoe Ajax het in de cl doet..)quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet niet of Heitinga en Huntelaar sowieso willen vertrekken. Als je Davids, Maduro en Gabri kan behouden, en je wordt kampioen; kunnen die gasten echt nog wel een jaar er aan vast plakken.
okquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oke, was mij niet duidelijk.. my bad!
Ik had het dus over einde seizoen![]()
idd.. hou m'n hart vast...quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok [afbeelding].
Tja, einde seizoen zit het er wel in ja. En daarom zal Ajax in de winterstop al moeten proberen er wat bij te halen, zodat die gasten een beetje kunnen wennen alvast. Ajax moet er volgend seizoen vanaf dag 1 staan. Zonder gerommel ala Sneijder, geen gezeik ala HtC.
Dit seizoen zien we het allemaal wel weer...
Denk dat een titel juist een afscheid betekend. Tenzij men nog een keer CL ervaring wil opdoen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet niet of Heitinga en Huntelaar sowieso willen vertrekken. Als je Davids, Maduro en Gabri kan behouden, en je wordt kampioen; kunnen die gasten echt nog wel een jaar er aan vast plakken.
Veel zal ook afhangen van het aantrekken van een naam als trainer. Ik zie Heitinga nog wel blijven om met Rijkaard de Champions League in te gaan en misschien Huntelaar ook. Fred Rutten zal dat effect minder hebben om maar wat te noemen. Hoe dan ook een landskampioenschap zou zeer welkom zijn dit jaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Denk dat een titel juist een afscheid betekend. Tenzij men nog een keer CL ervaring wil opdoen.
Wetende hoe ajax het in de CL doet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Denk dat een titel juist een afscheid betekend. Tenzij men nog een keer CL ervaring wil opdoen.
Huntelaar heeft juist gezegd dat ie nog een seizoen zou willen blijven wanneer er CL gevoetbald wordt. Hij wil persee CL voetballen, waar maakt niet uit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Afhankelijk van succes en coach volgend jaar..quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
Dan zal het dit jaar toch moeten gebeuren voor jullie met het dreigende vertrek van veel spelers einde van dit seizoen.
Verwachten jullie dat Maduro blijft overigens?
Dat klinkt oke. Maar we weten allemaal dat de grote clubs (de Real's) bepalen wanneer er gekocht moet worden. Een Sneijder scenario ligt voor de hand, helaas.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Huntelaar heeft juist gezegd dat ie nog een seizoen zou willen blijven wanneer er CL gevoetbald wordt. Hij wil persee CL voetballen, waar maakt niet uit.
Als Heitinga, Maduro, Stekelenburg en Davids er dan ook nog zijn. Plus Vermaelen, van der Wiel, De Jong, Suarez, Gabri dan heb je de complete as van je team nog steeds staan met genoeg kwaliteit om echt wel iets te bereiken in Europa en weer kampioen worden. Gooi er dan gewoon een trainer in met een duidelijke visie; waarom zouden ze dan niet blijven?
Heitinga heeft nog een contract tot 2011, Huntelaar 2010. Dus goedkoop zijn ze ook niet. En dan moet de club van hun wens ook nog maar eens interesse tonen.
Ronaldinho op de bank zetten was een meesterzet van Frank. Hoop dat Laporta hem gewoon zijn werk laat doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:01 schreef Nashje het volgende:
Zal Rijkaard wel hierheen komen. Toch weet ik 't ook niet met Rijkaard. Een Ronaldinho op de bank zetten vind ik ook zo'n eigenwijze zet.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mede namens mijn browser dank
Malibu valt nog mee.. ze kunnen nog veel erger..quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:59 schreef Blight het volgende:
Lekker rustig trouwens, zo zonder Malibu.
Die dreiding zal er altijd zijn, Ajax-spelers worden ook veel vaker gevolgd door de Europese topclubs dan PSV-spelers. Hedwiges Maduro voelt zich nu supergoed, hoop dat hij snel bijtekent en waarom ook niet? De absolute top zal hem (nog) niet willen en waarom naar een subtopper?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
Dan zal het dit jaar toch moeten gebeuren voor jullie met het dreigende vertrek van veel spelers einde van dit seizoen.
Verwachten jullie dat Maduro blijft overigens?
Doe dat lekker in het PSV topic.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe zie jij de toekomst van PSV trouwens, als Erwin Koeman het seizoen af moet maken?
Mja, dat is wel terecht. Anders loopt hij na de zomer voor niets de deur uit. Maar goed, ik hoop wel dat hij tekent..quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe dat lekker in het PSV topic.
Volgens VI moet Maduro voor 20 december duidelijkheid geven.
Dan blijft iequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe dat lekker in het PSV topic.
Volgens VI moet Maduro voor 20 december duidelijkheid geven [afbeelding].
quote:Hedwiges Maduro beleeft momenteel weer een goede periode. De middenvelder wijst dit in De Volkskrant toe aan interin-trainer Adrie Koster: "Met Koster gaat het beter met me dan onder Ten Cate." (..) "Of het door Koster komt? Misschien wel. Hij geeft me veel vertrouwen. Dan speel je automatisch beter, dan wanneer mensen aan je twijfelen. Dan twijfel jezelf ook."
In tegenstelling tot Ten Cate maakt Koster graag gebruik van videobeelden om de tegenstander te analyseren. Ook uitte Ten Cate openlijk kritiek op Maduro: "Vooral vorig seizoen heeft Ten Cate twijfels uitgesproken. Hij reageerde vanuit emotie. Hij heeft daarvoor ook zijn excuses aangeboden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |