Zeker weten.. Sjonnie "Mr. Ajax" Heitingaquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog jaren blijven! [afbeelding]
Gifjesquote:RTL zendt beelden uit van ruzie Luque-Suárez
Albert Luque Na behoorlijk wat zoekwerk heeft RTL de beelden boven tafel kunnen krijgen van het incident tussen de Ajacieden Luis Suárez en Albert Luque in de topper Feyenoord - Ajax (2-2). Dat meldde Renze Lolkema maandag in het AT5-programma FC Godenzonen. Volgens de journalist zendt RTL7 maandagavond vanaf 23.30 uur de beelden uit van de ruzie op het veld tussen de twee Ajacieden.
Nadat het nieuws over het voorval bekend werk, heeft RTL de gehele Klassieker opnieuw afgespeeld. Aan het slot van de eerste helft vond het geruzie tussen Luque en Suárez plaats. Op de beelden zou te zien zijn dat Luque zijn Uruguayaanse ploeggenoot een schop geeft tijdens een aanval van Feyenoord. Beide spelers hebben van Ajax inmiddels een boete opgelegd gekregen.
Toch waren de meeste kaarten wel terecht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vindt je het gek met zo een scheids die voor elke poep of scheet een kaart geeft.. [ afbeelding ]
Ach, alles beter dan Marco van Basten!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:01 schreef Nashje het volgende:
Zal Rijkaard wel hierheen komen. Toch weet ik 't ook niet met Rijkaard. Een Ronaldinho op de bank zetten vind ik ook zo'n eigenwijze zet.
Nou hou je hart vastquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Hoop gerommel weer.
Ajax kan het zich niet veroorloven om iemand te verkopen nu, hooguit Urby, maar zelfs die liever niet. We hebben nu al niemand...
Ik heb ook een beetje angst voor zoiets. Maar dan kan het bestuur echt aan het gas hoor. Ze houden hun poot maar eens stijf, eerst kampioen, daarna zien we wel weer..quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou hou je hart vastMijn verwachte vertrek lijstje:
- Klaas Jan Huntelaar (Chelsea)
- John Heitinga (Italië/Spanje)
- Urby Emanuelson (Engeland/Italië/Spanje)
- Maarten Stekelenburg (Last minute verkoop voor fiks bedrag)
Huntelaar, Heitinga en Urby lijken mij ook wel zekerheidjes idd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
- Hedwiges Maduro, transfervrij.
Ik vind dat een kortzichtige reactie.. Enige twee bij wie ze dat zouden kunnen doen zijn Maarten en Urby..quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje angst voor zoiets. Maar dan kan het bestuur echt aan het gas hoor. Ze houden hun poot maar eens stijf, eerst kampioen, daarna zien we wel weer..
MEER dan welkomquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:21 schreef Longmen het volgende:
Frank is welkom!
Inclusief standbeeld voor de Arena.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MEER dan welkom
en dan mag A3 weer terug naar Jong Ajax.. nadat ie ons kampioen gemaakt heeft
Je moet nu spelers gewoon aan hun contract houden tot einde seizoen en toezeggen dat je dan graag meewerkt aan een transfer. Zeker met het oog op het EK kan je dan nog goede zaken doen. Spelers moeten ook begrijpen dat zij niet alles bepalen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je wel iedereen bij je willen houden.. maar wat heb je aan een speler die zelf graag een volgende stap wilt maken (KJH - JH).. Dat Klaas en Sjonnie dat willien is overduidelijk..
Die vertrekken écht niet in de winterstop hoor. Hooguit Urby en Maduro. Meer niet. Van Geel heeft wel wat geleerd van afgelopen zomer. Weet ik zeker.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Omdat het jeugdige spelers zijn.. vergeet niet dat raffie inmiddels al weer iets ouder is..quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
VD Vaart speelt toch ook nog fijn bij HSV? DIe stond al met het shirt in zijn handen en scoort nu toch gewoon regelmatig.
Spelers zijn best te behouden maar Ajax is bang dat ze gaan etteren.
Dat zeg ik toch ook niet slimkees.. ik heb het over einde seizoen..quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef Nashje het volgende:
Waarom is Frank zo welkom? Op basis van z'n verleden als voetballer? Hij krijgt een fucking sterrenteam als Barcelona niet eens op het juiste spoor en verliest bij Getafe.
[..]
Die vertrekken écht niet in de winterstop hoor. Hooguit Urby en Maduro. Meer niet. Van Geel heeft wel wat geleerd van afgelopen zomer. Weet ik zeker.
en jij niet alleen..quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef Cheiron het volgende:
Ben benieuwd hoe Ajax de komende periode gaat aanpakken met al die vertrekkende spelers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |