Verdomd ja. Johan Derksen die was ik haast vergeten. Benieuwd hoe dit in de VI wordt opgetekend woensdag. Gelukkig gaat het met AZ weer wat beter de laatste tijdquote:Op maandag 12 november 2007 16:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoho. Zoiets kan als het om Roda JC met Kah en Castro gaat. Als het om Ajax gaat moeten er nog minstens vijftien columns geschreven worden (waarvan 11 van Johan Derksen), en moeten de beelden minimaal de halve wereld over.
quote:Ajax beboet Suarez en Luque
Amsterdam, 12 nov 2007
Naar aanleiding van de onenigheid in de kleedkamer tijdens de rust van Feyenoord - Ajax heeft de leiding van de club zojuist een boete opgelegd aan Luis Suarez en Albert Luque.
Technisch directeur Martin van Geel heeft maandag samen met de technische staf beide spelers gevraagd naar de gebeurtenis van zondagmiddag. Van Geel: ,,Luis hebben we aan de telefoon gehad want hij zit momenteel in Uruguay. Albert hebben we vandaag gewoon hier gesproken. Uit de gesprekken werd duidelijk dat beide spelers schuld hebben aan hetgeen zich heeft afgespeeld. Daarom hebben we ze beiden een boete opgelegd, die ze allebei accepteerden. Daarnaast boden ze hun excuses aan.”
Over de hoogte van de opgelegde boetes doet Ajax geen uitspraken.
Waarom?quote:Op maandag 12 november 2007 16:42 schreef Blight het volgende:
Hee. Wisten jullie al dat Ajax Suaraz en Luque beboet?
Ajax is het goede doel.quote:Op maandag 12 november 2007 16:48 schreef Ordinair het volgende:
Het geld zal wel naar een goed doel gaan, ofniet?
Mooie beloning voor die jongen toch?quote:Op maandag 12 november 2007 17:50 schreef F1Bas het volgende:
SIem dus bij Jong Oranje nu.
quote:Op maandag 12 november 2007 16:51 schreef Silenus het volgende:
Laatst dacht iemand dat ik Luque was. Terwijl die gozer 31 ofzo is en ik 24...:(
Ik wou dat m'n bankrekening zoveel op die van hem leek.
Met of zonder feestbril?quote:Op maandag 12 november 2007 20:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]vertel hoe ging dat dan?
Ik wou dat ik op EL TANQUE leek[ afbeelding ]
quote:Siem de Jong, Robbert Schilder, Jurgen Colin en Gabri waren maandag met Albert Luque, Dennis Gentenaar en Erik Heijblok de enige spelers op het trainingsveld. De komende anderhalve week zijn vanwege de interlandperiode lang niet alle Ajacieden aanwezig op de training.
holland sport kijken naar Siem de Jong de nieuwe litmanenquote:Op maandag 12 november 2007 20:23 schreef BonJovi het volgende:
Interland voetbal over 2 weken spelen we weer, wat moet je anders?
Want?quote:Op maandag 12 november 2007 20:40 schreef Panic_A het volgende:
Beetje een spraakgebrek, intelligent is hij wel.
quote:Op maandag 12 november 2007 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schitterende emotiefoto.
[ afbeelding ]
écht héquote:Op maandag 12 november 2007 20:34 schreef Damzkieee het volgende:
Godver die Siem is net de zoon van A3
Hij is geslaagd voor VWO en deed een universitaire studiequote:Op maandag 12 november 2007 20:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Want?
Hij heeft zijn VWO afgemaakt en studeerde nog tot voor kort. Hij is nu gestopt omdat hij het niet meer kon combineren.quote:
als je gekeken had, had je gehoord dat hij zijn vwo heeft afgemaakt en dus geen domme jongen isquote:
VWO gedaan, aan studie begonnen op UvA maar niet afgemaakt.quote:
waren die feyenoorders doorgebroken ofzo? Hoe is dat weer 'hersteld'? er zit normaal toch een bufferzone tussenquote:Op maandag 12 november 2007 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schitterende emotiefoto.
[ afbeelding ]
Je kijkt door een glazen plaat.quote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Gelderland het volgende:
[..]
waren die feyenoorders doorgebroken ofzo? Hoe is dat weer 'hersteld'? er zit normaal toch een bufferzone tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |