dat is duidelijke taalquote:Op maandag 26 november 2007 09:57 schreef Dark1 het volgende:
Ik vind het niks!
Hoezo??quote:
Op deze foto ziet ze er een stuk ouder uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoezo??
[ afbeelding ]
Trouwens voor iemand die mij totaal niet was opgevallen tot dat dit topic kwam, is ze erg veel in beeld.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:56 schreef Andiyan het volgende:
Eva's chorusline video op de site is trouwens wel belachelijk zeg.. je hoort anderhalve zin van haar, en de andere 12 seconden zijn intro...
ik kan die video nergens vindenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:56 schreef Andiyan het volgende:
Eva's chorusline video op de site is trouwens wel belachelijk zeg.. je hoort anderhalve zin van haar, en de andere 12 seconden zijn intro...
idd belachelijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:56 schreef Andiyan het volgende:
Kijk hier maar eens: Uitzendingen + data + filmpjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan die video nergens vinden
Superquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens: Uitzendingen + data + filmpjes
quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
quote:Leeftijd: 15
Unfortunately this Hyver has set her or his to private.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:49 schreef Eeyvah het volgende:
Het valt me trouwens op dat al mijn sites (Youtube, hyves, en dergelijke) nog niet gevonden zijn, haha
Ik heb je ook niet op tv gezien helaasquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:24 schreef Eeyvah het volgende:
Ja, haha, ik lig d'r uit:P En ik ben nu écht geen 1 keer in beeld geweest! Niet eens een halve seconde in de verre verte. Best jammer, maargoed, m'n optreden was dan ook verschrikkelijk, haha.
Joyce zei dat (onder andere)quote:Een van die vrouwen/meisjes zei iets van... Ik zie toch wel een droom kapot gaan.
Goed zo, je bent ook nog erg jong en zo.quote:Maar ik ben het daar zó niet mee eens. Als je iets echt wilt, lukt het je ook wel, denk ik. En als het (dit jaar) niet lukt bij IDOLS, was het gewoon niet Meant to be, en lukt het wel ergens anders.
Dus ik maak me niet druk, hihi.
Trio?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:42 schreef Eeyvah het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols4/theater/ronde2/
Als je dan zoekt op Eva, Renske of Renee, kan je m'n trio zien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |