ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb m donderdag in voorprogramma gezien van The Fray, had daarvoor al muziek enzo geluisterd en was meteen verkocht, wat ene ongelofelijk goede artiest! 9 januari ben ik erbij(morgen begint de VVK daarvan).
Ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ik ook![]()
en ik vond hem stiekum beter dan the fray zelf..
Heel goed inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik ook...quote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ik ook![]()
Voor mij nog éénquote:Op maandag 7 januari 2008 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
KICKJEEEE met de concerten voor de deur, voor mij nog 2 nachtjes slapen
Morgen Nijmegen inderdaadquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:51 schreef Pascalle het volgende:
Die show van 'm in Paradiso maandag..Briljant!
Was zeker geniaal!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:29 schreef Yozzz het volgende:
Die show van hem in Nijmegen dinsdag... Briljant!
Goed voorprogramma, goede show, en natuurlijk SpongeBob (op aandringen van de crowd).
Wat bijna net zo geniaal was, was de jongen die helemaal vooraan stond (opgaand in de muziek) zijn sigaret verkeerdom in zijn mond deed, aanstak en 'zag dat het niet goed was'Vooral de geschrokken blik om te zien of iemand het gezien had was hilarisch
Ah, ik was lekker op tijd, dus het scanapparaat deed het nog goedquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Was zeker geniaal!
Enig minpuntje was de lange rij ivm defecte scanapparaat ofzo en het rumoerige publiek totdat zo'n gast er wat van zei
Heb weinig van het voorprogramma gezien/gehoord, maar wat ik klonk verder wel aardig..
Same here, misschien wel het beste optreden dat ik ooit heb gezien. En dat wil opzich nog wel wat zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ah, ik was lekker op tijd, dus het scanapparaat deed het nog goedEn omdat ik helemaal vooraan stond heb ik maar weinig rumoer gehoord eigenlijk
Nouja, mijn beste bestede ¤ 9,50 ooit
Het komt volgens mij vooral ook door het gevoel dat je erbij krijgt. Het is niet alleen hele goede muziek, maar ook nog een soort stand-up comedy-act erbijquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:31 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Same here, misschien wel het beste optreden dat ik ooit heb gezien. En dat wil opzich nog wel wat zeggen
Was jij dat!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:38 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het komt volgens mij vooral ook door het gevoel dat je erbij krijgt. Het is niet alleen hele goede muziek, maar ook nog een soort stand-up comedy-act erbij![]()
Newton F. zei "yeah, som'tin like that" toen ik UFO-geluidjes deed
teardrop misschien?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:06 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Was jij dat!Ik dacht al: 'wie is er zo gek om UFO-geluidjes te gaan maken
!
Maar inderdaad, de interactie met het publiek maakt het ook beter, net als de sfeer en het zaaltje.
Welk nummer was het trouwens ook weer 's waar hij zijn gitaar een slag draaide om op de onderkant te gaan 'trommelen' met zijn rechter hand, en met de linkerhand gewoon doorspeelde?
Okee, onderkant is misschien misleidend, ik bedoel meer achterkant, het stuk wat je tegen je buik hebt wanneer je een gitaar normaal bespeelt. En volgens mij was het niet Teardrop. Misschien ook wel, dan sorryquote:
Ik weet niet welk nummer het was, maar wel dat het enorm indrukwekkend was. Op de een of andere manier zág je percussie, maar hoorde tegelijkertijd ook de gitaar spelen. Héél apartquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:11 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Okee, onderkant is misschien misleidend, ik bedoel meer achterkant, het stuk wat je tegen je buik hebt wanneer je een gitaar normaal bespeelt. En volgens mij was het niet Teardrop. Misschien ook wel, dan sorry
Bij ons waren het vampiervikings die al 20 jaar grounded warenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:18 schreef Trommeldaris het volgende:
Was gister in Utrecht weer erg top wat ie deed
Met zijn vikings die tien jaar lang niet gepillaged en geneuckt hebben
Teardrop is al uit als single. Sinds december 2007.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef Numbie het volgende:
Hoorde via via dat Teardrop de nieuwe single gaat worden... Vindt het een mooie cover hoor, maar live een stuk indrukwekkender dan op de plaat.
Heb de video anders nog niet voorbij zien komen op tv, noch gehoord op de radio.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:12 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Teardrop is al uit als single. Sinds december 2007.
Kan best dat het in UK alleen is, maar als Teardrop dan alsnog in NL uitkomt als single, vrees ik dat je hem alsnog weinig op tv langs zult zien komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:17 schreef Numbie het volgende:
[..]
Heb de video anders nog niet voorbij zien komen op tv, noch gehoord op de radio.
Misschien dat je in de UK bedoeld, maar in NL gaan ze er nog mee werken schijnbaar.
Morgenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:07 schreef nzw het volgende:
Gaan er nog mensen 16 april naar Newton Faulkner met de band? Ik wel als er nog kaartjes zijn
Hm, dat klinkt vrij negatief. Wat vind je van Hand Built By Robots?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:44 schreef Numbie het volgende:
Heb een albumsampler mogen horen met 6 nieuwe tracks, en klinkt weer erg t zelfde als de eerste plaat, maar dan poppier. Hij lijkt beter te hebben nagedacht over de overige instrumentatie naast z'n eigen gitaar, maar mist nog steeds iets imo...
Daar zit zeker wat in, maar vind ik eigenlijk alleen storend bij Dream Catch Me. Die enge bas?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:27 schreef Numbie het volgende:
Heeft z'n momenten, als bij bvb. Teardrop of de kleine intermezzo's. Maar vind'm live veruit interessanter... Gewoon erg leuk om te zien in een kleine setting a la paradiso bovenzaal. Biertje erbij, prima![]()
Kleine liedjes die gemaakt zijn om solo op een gitaar te spelen, moet je op een plaat niet opkloppen met bliepjes en overbodige arrangementen.
Deze danquote:
Het album is hier ook op de achtergrond voorbij gevlogen. Veel meer moet je er denk ik ook niet van verwachten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:50 schreef Frenkel het volgende:
Tot nu toe is Been Thinking about it mijn favoriet.. maar nog geen echte uitschieters gehoord..
Voor mij kwam het juist goed uit. Kwam er pas dinsdagochtend achter, en toen gelijk ff kaarten gekochtquote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef -Menn0- het volgende:
Ik kan dinsdag niet![]()
Vet kut dat het in April verzet is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |