Ik snij er met een groot keukenmes plakken van het formaat van een normaal stukje zeep. Dat gaat heel makkelijk en je probleem is zo opgelostquote:Op maandag 12 november 2007 22:34 schreef Thisbe het volgende:
Dit is ook mijn favoriete zeep.Ik vind alleen die grote blokken nogal onhandig, ze vallen op een gegeven moment in meerdere stukken uiteen. Maar het is wel weer decoratief.
![]()
Overigens heb ik er wel meer dan een euro voor betaald, ik meen iets van 8 of 9 euro.
Op dezeepkist.nl staat juist:quote:Op maandag 12 november 2007 21:11 schreef deom het volgende:
Om de donkere was te ontzien gebruik ik daar de versie zonder soda.
Dat klopt, maar mijn boerenverstand zegt dat soda bleekt. Mijn donkere was wil ik niet bleken, en mijn witte was wel. Er circuleren ook recepten waar helemaal geen soda in voorkomt, vandaar dat ik ervoor kies om de donkere was niet met soda te doen. Op dezelfde site staat ook dat je je handdoeken beter met "normaal wasmiddel" kan wassen, maar ik heb na een jaar gebruik nog geen nadelige effecten gezien op de witte was en dus ook de handdoeken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
Op dezeepkist.nl staat juist:
............
Gebruik dit wasmiddel voor donkere en fijne was
Soda bleekt niet, het ontvet alleen. Waspoeder bestaat voor een groot deel uit soda.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:31 schreef deom het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mijn boerenverstand zegt dat soda bleekt. Mijn donkere was wil ik niet bleken, en mijn witte was wel. Er circuleren ook recepten waar helemaal geen soda in voorkomt, vandaar dat ik ervoor kies om de donkere was niet met soda te doen. Op dezelfde site staat ook dat je je handdoeken beter met "normaal wasmiddel" kan wassen, maar ik heb na een jaar gebruik nog geen nadelige effecten gezien op de witte was en dus ook de handdoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |