haha ja.. ik woon sinds ruim 4 jaar op kamers in Deventer. Ik heb Deventer nu wel gezien, ook al mag je het niet hardop in Deventer zeggen, ik kverkas toch liever naar Zwolle. Ik vind Zwolle een prettiger stad, oogt ook meer als een stad, alleen kom je er wel veel moeilijker dan in Deventer aan een betaalbare kamer.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef Rumille het volgende:
Ik heb er geen problemen mee. Blijft toch Overijssel![]()
![]()
Whehequote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nou, zou wel ergens tussen de 35 en 50 punten liggen zoals altijd.![]()
hmm das best kutquote:Op donderdag 15 november 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe!
Heb beide toetsen gvd niet gehaald, herkansingen pas in juli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad best kut!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe!
Heb beide toetsen gvd niet gehaald, herkansingen pas in juli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ckv bedoel je?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:28 schreef Rumille het volgende:
Dat mag ik alleen bij KCV.
En dan haal ik alsnog maar een 5.8
HAVO met EM en daarna HBO Bedrijfseconomiequote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat had je nu ook alweer gedaan??
niks mee meequote:Op donderdag 15 november 2007 09:50 schreef ghizzer het volgende:
heej, ik vraag me eigenlijk af he.. hoe denkt de gemiddelde Tukker over de Achterhoek, Deventer en Zwolle (of gewoon West-Overijssel)
in De Hel Van Het Oosten is het 1,5 uur lang zingenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:17 schreef ghizzer het volgende:
Goa stoan aj veur Twente bint! mooi nummer, wordt dat nog wel in eens gezongen daaro?
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
in De Hel Van Het Oosten is het 1,5 uur lang zingen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in De Hel Van Het Oosten is het 1,5 uur lang zingen![]()
Ie bint ook al veur Twente?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij trouwens seizoenskaart o.i.d. ?
Neej, inkoppertjesquote:Op donderdag 15 november 2007 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best kut!
Zo moeilijk ja?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, inkoppertjes!
(offtopic: Bas: Chris had eerst een 5,5.. Nu dus ook niet gehaald..)
Wiskunde helemaal drama(2,1
![]()
)
nee, helaas nietquote:Op donderdag 15 november 2007 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij trouwens seizoenskaart o.i.d. ?
Deze achterhoeker gaat naar Dieka bij Markeloquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef rulerofdeath het volgende:
goat de leu vanaamd nog vot?
ik nie. val zowat in sloap![]()
Qlimax in het Geldsyndrome te Arnhemquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef rulerofdeath het volgende:
goat de leu vanaamd nog vot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |