Hengelo geweest hoorde ik? Geslaagde avond?quote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Gisteren lekker gestampt op Korsakoff!
owja, dat was er te doen bij New Yorkquote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Gisteren lekker gestampt op Korsakoff!
Dat is niet zo mooi. Veel succes d'r mee.... hoef je je in ieder geval niet te vervelen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn harde schijf gecrashed
heeft ie 2 jaar geleden ook al gehad. alsof MBR weg was gevallen
schijf staat voor 200 gig vol met zooi. nu schijfen bij elkaar schooieren om de data op te zetten
alsof ik niets te doen hadquote:Op maandag 10 december 2007 23:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Veel succes d'r mee.... hoef je je in ieder geval niet te vervelen.
gecondoleerd met dit (zware) verlies...quote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn harde schijf gecrashed
heeft ie 2 jaar geleden ook al gehad. alsof MBR weg was gevallen
schijf staat voor 200 gig vol met zooi. nu schijfen bij elkaar schooieren om de data op te zetten
als het nou alleen programma's waren enzo was het niet zo erg. maar er staat ook 40 gig aan mp3 op en speciale (waarschijnlijk niet te downloaden) software opquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gecondoleerd met dit (zware) verlies...
quote:Bornse stuntmannen opgepakt
BORNE – De politie heeft dinsdag drie Bornse jongens van 12, 13 en 15 opgepakt omdat zijn stunts uit het MTV-programma ' Jackass' imiteerden. Ze worden doorverwezen naar bureau Halt.
Twee van de drie jongens lieten zich door hun vriend in een winkelwagentje voortduwen op de Dorsvloer in hun woonplaats. Toen de politie de jongens op heterdaad betrapte, namen zij de benen. De politie zette hierop de achtervolging in en wist ze in de kraag te vatten. Na verhoor werden haalden hun ouders de jonge stuntmannen op.
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan vroeger, die goede oude tijd.
back in the daysquote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan vroeger, die goede oude tijd.
aight!!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:06 schreef Rumille het volgende:
Want ik zeg dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |