quote:Op maandag 12 november 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb gelijk z'n steunwieltjes verwijderd....
Alsof het niet tof is om die in een apenpak te maken.quote:Op maandag 12 november 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik denk dat dat trouwens niet zo gewaardeerd zou worden.... hij had vandaag een tentamen scheikunde
quote:Op maandag 12 november 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb gelijk z'n steunwieltjes verwijderd....
Twintig is ook nog wel erg jong, ik zie het ieder jaar met die eerstejaars hier in Groningen.quote:Op maandag 12 november 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... vanaf een jaar of 25 pas... die van rond de 20 zijn me een beetje te mager en jongensachtig.
Daarbij: dat spul van bijna 20 heb ik regelmatig over de vloer... en zoonlief kan een hoop hebben maar ik denk niet dat hij het waardeert als ik op zijn vrienden ga geilen![]()
Daar weet ie me nou net wel te vinden... iedere keer weerquote:Op maandag 12 november 2007 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zat waarschijnlijk in de kroeg![]()
misschien moet je het stukje eerst even lezen..quote:Op maandag 12 november 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof het niet tof is om die in een apenpak te maken.![]()
Alsof het ondanks dat niet alsnog tof is je examens in apenpak te makenquote:Op maandag 12 november 2007 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien moet je het stukje eerst even lezen..![]()
Trouwplannen doe ik sowieso niet aan, maar voor relationele plannen vind ik een verschil van > 10 jaar geen goed idee... zelfs een one-night-stand zal toch zeker 25 moeten zijn... dus de vrienden van m'n zoon komen niet in aanmerkingquote:Op maandag 12 november 2007 16:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Twintig is ook nog wel erg jong, ik zie het ieder jaar met die eerstejaars hier in Groningen.
D'r zijn wel dames bij die er dan al heel volwassen uitzien, maar dat zijn uitzonderingen.
Maar als het leeftijdsverschil > 10 jaar begint te worden heb bedenkingen bij eventuele trouwplannen..
En geilen op de vrienden van je zoon is idd niet verstandig denk ik.
Zoon van zijn moeder hé?quote:Op maandag 12 november 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar weet ie me nou net wel te vinden... iedere keer weer![]()
GODVERDEFUCK!quote:Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trouwplannen doe ik sowieso niet aan, maar voor relationele plannen vind ik een verschil van > 10 jaar geen goed idee... zelfs een one-night-stand zal toch zeker 25 moeten zijn... dus de vrienden van m'n zoon komen niet in aanmerking
dussssssssss....quote:Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof het ondanks dat niet alsnog tof is je examens in apenpak te maken![]()
LOLZ BOKITO PWNZORS YER TESTZ!
je wordt vanzelf een keer 25 toch?quote:
Neuh, dat zijn die tering kattenplaatjes.quote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dussssssssss....
OMG toch een generatiekloof
![]()
Scherp.quote:Op maandag 12 november 2007 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je wordt vanzelf een keer 25 toch?
We zijn het wel eens, alleen als mensen ouder overkomen overweeg ik wat te rommelen met grenzen.quote:Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trouwplannen doe ik sowieso niet aan, maar voor relationele plannen vind ik een verschil van > 10 jaar geen goed idee... zelfs een one-night-stand zal toch zeker 25 moeten zijn... dus de vrienden van m'n zoon komen niet in aanmerking
Leandra is veul te oud voor mequote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef ppi het volgende:
[..]
We zijn het wel eens, alleen als mensen ouder overkomen overweeg ik wat te rommelen met grenzen.
Maar zelfs 25 is dan nog jong.
Alhoewel er uitzonderingen kunnen zijn soms.
Zo vind ik dat je best een uitzondering voor Ian kunt maken.
Komt veel volwassener over en ziet er toch ook 25+ uit - op een positieve manier.
Wat een gedoe met leeftijden - is dat normaal met verjaardagstopics![]()
Helemaal zelf wetenquote:
Verkocht nog wel..quote:Bovendien heb ik mijn hart ziel allang verkocht.
Vertel 's een beetje?quote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Helemaal zelf weten![]()
[..]
Verkocht nog wel..
En dan ook nog je ziel...
Ik heb ooit ook eens een vage afspraak gemaakt....
Of misschien toch niet, de deal was toch niet helemaal wat ik wilde en ik voelde nattigheid...
![]()
Geen gore details s.v.pquote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Helemaal zelf weten![]()
[..]
Verkocht nog wel..
En dan ook nog je ziel...
Ik heb ooit ook eens een vage afspraak gemaakt....
Of misschien toch niet, de deal was toch niet helemaal wat ik wilde en ik voelde nattigheid...
![]()
Okéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |