quote:Op maandag 12 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[ [url=kitten]afbeelding[/url] ]
Voor de buuf voor je verjaardag, je mag ze allemaal houden!
quote:Op maandag 12 november 2007 12:14 schreef beroepslurker het volgende:
Sorry Buurvrouw, ik moet nog het 1 en ander leren qua plaatjes/kadootjes, sorry......was een nestje met jonge katjes, zo schattig!
depends...quote:
Ach, it's the thought that counts hè? Ik snap er nog de ballen van met die plaatjes, maar ja, ben ook aan het werken, en dit is natuurlijk mijn straf omdat ik tijdens werktijd bij DE BUUF op verjaarsvisite ga met een nest jonge katten...quote:Op maandag 12 november 2007 12:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn nederige excuses....![]()
ik was een smartass omdat ik niet goed keek....
BL wat lief![]()
![]()
al werkt het nog niet helemaal...![]()
Wat een heerlijk opwekkende tekst op de maandagmorgen/middag Gert!quote:Op maandag 12 november 2007 12:19 schreef Gert het volgende:
Shorter of breath and one day closer to death.
Goedemiddag.
quote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaan we kieskeurig doen?
Alsof ik voor zomaar iedereen mijn kleren uittrek![]()
![]()
Jij gaat gelijk voor het vlees dus.....zóóóquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in dat geval.... kom maar op...
![]()
laat de groente verder maar achterwege hoor...![]()
Door slotjes heenposten.quote:Op maandag 12 november 2007 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zag het heus wel hoor Gert![]()
Hai....
nu al de helft?!quote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Door slotjes heenposten.![]()
Hai, en voor het geval je de nachtelijke aubades aan de jarige job niet hebt terug gelezen: gefeliciteerd met het bereiken van de helft van je leven! (doe je het daarvoor?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |