En dit neem ik dus terug, want wat ze in haar solo heeft laten horen was erg indrukwekkend. Zeer terecht dat ze in de liveshow zit.quote:Op maandag 26 november 2007 02:05 schreef Together het volgende:
Ze deed het wel aardig, maar niet heel bijzonder verder. Er zijn zeker wel 18 betere mensen.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef Svensational het volgende:
Ik kan mij haar niet heugen,
Nou ja, qua hoofd wel, maar qua zang niet..quote:
Ze heeft blauwe ogen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:52 schreef BVO het volgende:
Hét bwijs dat blond met bruine ogen bloedleuk is.
dat komt waarschijnlijk door het fantastische fotoshop werk van de idols fotograafquote:Op maandag 10 december 2007 12:48 schreef Liquidootje het volgende:
Vind haar er een beetje botox uitzien
Maud kon geloof ik wat minder aan dan syardaquote:Op maandag 10 december 2007 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind haar echt heel erg goed. De Maud van dit jaar.
Haar zang is nog niet onderscheidend genoeg, als ik dat eigen geluid ontdek kan ze heel hoog scoren bij me, omdat ze verder wel ergquote:Op maandag 10 december 2007 13:02 schreef sbientje het volgende:
echt prachtige ogen, maar haar zang blijft niet echt hangen...
Maar, BVO, ze is blank!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Haar zang is nog niet onderscheidend genoeg, als ik dat eigen geluid ontdek kan ze heel hoog scoren bij me, omdat ze verder wel erg![]()
is.
bronquote:'Ik Kom Eraan' is een lied over een meisje dat vrijheid opnieuw uitvindt. Niet langer geremd door haar relatie beleeft ze de wereld vanuit een nieuw perspectief, ofwel 'een nieuw begin'. Deze plaat is veelal vernieuwend door een stijl die Nederlandstalig weinig voor komt.
Syarda, opkomend Idols -fenomeen, neemt je samen met JMR Studio en ondersteunend tekstschrijfster Heleen Snijders mee op een reis van passie en onafhankelijkheid. De muziek is volledig opgenomen in JMR Studio Amsterdam. Jaap Eggermont is verantwoordelijk voor productie van de zang. Deze is opgenomen in de Soundpush Studio Blaricum.
Wat een onterechte vooroordelen toch weerquote:
Syarda moet zich nog bewijzen...quote:Op maandag 10 december 2007 22:01 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Maud kon geloof ik wat minder aan dan syarda
dat geloof je toch zelf nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:43 schreef Together het volgende:
Jammer dat ze eruit ligt.Ze is niet de enige die de dupe geworden is van het feit dat tienermeisjes blijkbaar vochtig van onderen worden bij het aanschouwen van een Neil of een Ollie.
Vond ik ook. Ze is mij nooit echt opgevallen, maar vond het gisteren wel goed, maar mocht net als Jamelia's versie net iets grauwer.quote:Op zondag 16 december 2007 10:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Erg erg erg jammer dat ze niet door is. Ik vond haar gister best goed, eigenlijk, snapte het jurycommentaar ook niet. En ze deed natuurlijk een geweldig nummer. Al is Jamelia's versie natuurlijk wel wat beter.
Je hebt wel gelijk.. Ik heb aan een paar meisjes gevraagt wie ze de beste vonden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:43 schreef Together het volgende:
Jammer dat ze eruit ligt.Ze is niet de enige die de dupe geworden is van het feit dat tienermeisjes blijkbaar vochtig van onderen worden bij het aanschouwen van een Neil of een Ollie.
Ja, dat klopt. Veel vriendinnen van mij zijn voor Ollie, alleen maar omdat hij zo 'knap' is. En omdat ze zo vol zijn over zijn uiterlijk, klinkt zijn stem ineens ook veel beter voor die meisjes dan. Ik ben blij dat er al in ieder geval 1tje uit is.quote:Op zondag 16 december 2007 12:35 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.. Ik heb aan een paar meisjes gevraagt wie ze de beste vonden.
Ze zeiden allemaal Neil, Ferry en Ollie alleen omdat ze die knap vinden.
bah ik snap dat echt niet... ze zijn echt niet knap.quote:Op zondag 16 december 2007 13:20 schreef -Liss het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Veel vriendinnen van mij zijn voor Ollie, alleen maar omdat hij zo 'knap' is. En omdat ze zo vol zijn over zijn uiterlijk, klinkt zijn stem ineens ook veel beter voor die meisjes dan. Ik ben blij dat er al in ieder geval 1tje uit is.
Al moet ik zeggen dat Neil me gister wel is meegevallen. En (mijn persoonlijke mening) alleen Ollie echt knap vind van die 3 jongens, maar goed smaken verschillen.
Omdat Mirjam geen concurrent is voor andere. Syarda welquote:Op zondag 16 december 2007 22:03 schreef Deceit het volgende:
Snap niet waarom Syarda het verliest van Mirjam :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |