Ja, als ie sjagerijnig is zekerquote:Op maandag 12 november 2007 15:21 schreef appelsap het volgende:
Dean zuurpruimpje.
Ik vind dat hij steeds meer op je begint te lijken Vivi.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, als ie sjagerijnig is zeker.
.
.
quote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef Sugar het volgende:
En ik vind Dean zo knap! Echt een superknap jochie, vind ik.![]()
![]()
![]()
Dat is zijn slab schat.quote:Op maandag 12 november 2007 21:47 schreef Vivi het volgende:
Thies, wel slim dat ie een shirt met schutkleur aan had Moonah,
quote:en ontwaar ik daar zowaar iets wat naar een kapsel riekt?
Dit staat er een beetje raar Snoop!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:14 schreef snoopy het volgende:
Sara aan de kook,
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dit staat er een beetje raar Snoop!
quote:Saartje en mama gingen cakejes ballen
Oh, dan moet je nog even geduld hebben en hopen dat ze ook de eerste keer voor haar rijbewijs zaktquote:Op maandag 12 november 2007 18:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gih, ik ben zó benieuwd of jij straks een mini uitvoering van je ava tussen je benen ziet opdoemen he
![]()
![]()
Ik heb nog eens goed naar foto's van vroeger gekeken, maar ik denk dat ik iets donkerder was dan Merlijn op die leeftijd. Wél met krullen, zou je nu ook niet zeggenquote:Op maandag 12 november 2007 20:32 schreef bixister het volgende:
en Icicle, héle mooie Merlijn foto's weer. ik vind 't zo grappig dat Merlijn zo licht is terwijl jij zo donker bent. was jij vroeger ook blond?
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Luchtbel het volgende:
Later? Bij vriendjes ja. Nu heb ik het
Liza, jij zou EERST mijn limonade pakken en DAARNA koffie zetten. Dat had je zo gezegd, hoor.
![]()
Ze heeft er ook een slaapzak onder inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef bixister het volgende:
haha ik dacht ook dat het een slaapzak was ja. hoe lang is dat (omtegillen)gilet eigenlijk?
oh nu zie ik het, dat blauwe zit niet vast aan het gehaaktequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:53 schreef owlet het volgende:
[..]
Ze heeft er ook een slaapzak onder inderdaad.
Het monstergilet is maatje kleuter, ik vrees zomaar dat het tegen die tijd kwijt is![]()
Dit omschrijft precies hetgeen ik dacht toen ik de foto's zag! Wat een geluk, 2 zulke vrolijke kinderen. Het spát er echt vanaf!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:20 schreef Vivi het volgende:
Wat een supervrolijke foto's Sugar, echt van dat soort foto's waar ze later naar kijken als ze groot zijn en dan tegen elkaar zeggen "Wat hadden we een leuke jeugd". Dat gevoel heb ik erbij
Neuh, die stond gewoon in een winkelquote:Op zondag 18 november 2007 11:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whoah gave stoel Dean! Heb je die in je schoen gekregen van de Sint?
Gelukkig voor hem!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Kersjes het volgende:
Oh, dit zijn overigens de schone sokken!
Jaquote:Op donderdag 22 november 2007 11:27 schreef Kersjes het volgende:
Oh, en die goedgelukte foto's van je zoontje willen we dan natuurlijk wel zien!
Jahaa, zo gaat dat. Eerst Morris, toen Juul en nou deze weerquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:16 schreef renzell het volgende:
Oh, ze zijn lief Sugar!
Maar hé, wat zie ik nou. Een nieuw vriendje.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:41 schreef Lishe het volgende:
Renzell, wat groot alweer! En zo keurig! (Enehm... Als Maria een nieuwe vlam heeft, weet ik nog wel een meisje wat vast op blond valt.:p )
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
Ja, met deze speelde ze zomaar ineens samen vader-en-moedertje! ECHT! Het was zó lief.
Maria: "Ik ga even dit pakken, ben zo terug, he papa?"
Noud: "Ja, dat is goed. Ik moet hard werken." (timmer, timmer, timmer)
Maria: "Oh ja, dat weet ik, hoor. We gaan straks de kinderen ophalen bij het kinderdagverblijf, he, papa?"
Noud: "Ja!"
Overloopster.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:50 schreef Sugar het volgende:
Sja, ik geloof inderdaad dat de klik met haar buurvriendje wel erg groot is.![]()
Leukkquote:Op donderdag 22 november 2007 20:05 schreef Sugar het volgende:
Jolietje, je blijft, ook met blauw oog, een heel mooi meisje.![]()
Maria vandaag met haar nieuwe vriendje uit de straat:
[ afbeelding ]
De tuttebel.![]()
Wel, we zijn er ook nog niet uit op wie hij lijkt.quote:Op maandag 26 november 2007 12:10 schreef milagro het volgende:
zo grappig, op de ene foto is Fonske precies zijn papa, en nu is het weer precies zijn mama
of papa en mama lijken op elkaar of Fons'gezichtje past zich aan al naar gelang zijn bui
quote:
De eer gaat geheel naar Sugar ja!quote:Op maandag 26 november 2007 13:06 schreef dutchie het volgende:
(Renzell wie heeft die van jou gemaakt, Sugar toevallig? Zo lief!).
Aan Brent.quote:Op maandag 26 november 2007 18:51 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Is Fons eigenlijk al uitgehuwelijkt??? Wat een scheetje !
Lekker ding is die Rockabella zeg. Ze heeft Kai ook al aan Brent gekoppeldquote:
Doen we Kai aan Mikaelquote:Op maandag 26 november 2007 20:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Lekker ding is die Rockabella zeg. Ze heeft Kai ook al aan Brent gekoppeld
quote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Vivi het volgende:
Zeg, wordt het hier soms een mini-versie van de Gay-parade?
Ze heeft iig wel een mooi snoetje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:36 schreef Jelief het volgende:
Als Fons niks in Brent ziet mag hij ook wel met Emma aanpappen hoor
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:34 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die van Kai en m@x heel lief. Was die eerste op een euhm *meet*?![]()
En ik vind Emma zo leuk!
Oshkosh.... met drukkertjes in de pijpenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Jelief het volgende:
Ik moet mij telkens inhouden om er niet nog een voor Emma te kopen, is niet handig nu ze een beetje zindelijk wordt...
Dat vind ik dan weer te koudquote:Op donderdag 29 november 2007 09:50 schreef owlet het volgende:
[..]
Oshkosh.... met drukkertjes in de pijpen
Wij dus ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:10 schreef Vivi het volgende:
Ireth, wij waren er afgelopen zondag!
*proest*quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:47 schreef Vivi het volgende:
Jeetje..Maria is nú al een betere huisvrouw dan ik...
Ben blij dat ik niet de enige ben Viv!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:47 schreef Vivi het volgende:
Jeetje..Maria is nú al een betere huisvrouw dan ik...
Ik vind het heel lief dat je het zegt en ik hoor het vaker maar biologisch gezien is het onmogenlijk, Opa is mijn stiefvader dus eigenlijk een stiefopa, maar dat klinkt zo stom.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:33 schreef milagro het volgende:
jeetje, KD, Demi lijkt op opa !
Leuke opa trouwens
nou, ik zeg het niet om 'lief te doen', hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:39 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief dat je het zegt en ik hoor het vaker maar biologisch gezien is het onmogenlijk, Opa is mijn stiefvader dus eigenlijk een stiefopa, maar dat klinkt zo stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |