Stralende witte tandenquote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Slecht manWat is uberhaupt het effect?
Verdovende mond, heerlijk.quote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Slecht manWat is uberhaupt het effect?
Van mij wel ja.quote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zoiets had ik natuurlijk kunnen verwachten
Mensen die naar de meet komen met een sleepingbeautysyndroom dan? (ja zo heet dat)
Aan het spit.quote:Op maandag 12 november 2007 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Als SunChaser komt slachten we hem ritueel.
Antidepressiva heeft het zelfde effectquote:Op maandag 12 november 2007 22:22 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Verdovende mond, heerlijk.![]()
Een echte aanrader is om op je pik te smeren. Dan kan je een uur door minstens.
Nee dit is GEEN grap. Een uur ik garandeer je het.
Ik weet het. Jammergonoeg.quote:Op maandag 12 november 2007 22:23 schreef outsidr het volgende:
[..]
Antidepressiva heeft het zelfde effect
Ik ookquote:
Halal? Kop naar oosten en kont naar het westen met een flinke super-dildoquote:Op maandag 12 november 2007 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Als SunChaser komt slachten we hem ritueel.
O, dat is nieuw voor mij. Heb ik in al die jaren nog niets van gemerkt, integendeel.quote:Op maandag 12 november 2007 22:23 schreef outsidr het volgende:
[..]
Antidepressiva heeft het zelfde effect
jaaaaquote:Op maandag 12 november 2007 22:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ook
Zullen we gezellig samen snijden op meet ?![]()
Ervaring mee?quote:Op maandag 12 november 2007 22:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Echte mannen kunnen een uur zonder die zooi![]()
Jij moet voor 2010 een keer zijn langsgeweest!!quote:Op maandag 12 november 2007 22:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van mij wel ja.
Maar jij gaat tenminste naar de meeting, ik niet. Helaas het leven is niet anders
Verschilt per man.quote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
O, dat is nieuw voor mij. Heb ik in al die jaren nog niets van gemerkt, integendeel.
Als ik dan nog leef misschien welquote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Jij moet voor 2010 een keer zijn langsgeweest!!![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
jaaaa!
ik neem de scheermesjes mee
Alsof dat zo bijzonder isquote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Juup© het volgende:
Ervaring mee?
Liefde op het eerste gezichtquote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
jaaaa!
ik neem de scheermesjes mee
Ik ken geen man die het 1 uur volhoudt in ieder geval. (dwz zonder minimaal 1 X klaar te komenquote:
Een uur pompen he.quote:
Jij hebt ervaring met mannen?quote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Juup© het volgende:
Ik ken geen man die het 1 uur volhoudt in ieder geval. (dwz zonder minimaal 1 X klaar te komen)
Ik wou al zeggen. Nuchter bounce ik dat niet. WTFquote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ken geen man die het 1 uur volhoudt in ieder geval. (dwz zonder minimaal 1 X klaar te komen)
Al is het voor een paar uurtjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |