Jep, een ventquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou wel balen zijn zeg!
Naja ik moet eigenlijk met sporten een enkelband om ook maar ik vertik het, vind ze maar lelijk.
ene been 1,5cm langer dan de ander; dus eigenlijk moet ik ook zooltjes enzomaar wil ik niet
[..]
Een man?![]()
Hier geen mannelijke leraren
[..]
Body combat is inderdaad wel zwaar, maar heel vet! Het begin beetje zweverige oefeningetjes, ook leuk
Maar toch trok het mij niet zoliever pumpen/steppen/ben ff kwijt hoe dat met zo'n bal heet
Met zo'n balzo droog, zo leuk en zo'n spierpijn de volgende dag
, al zou je dat niet verwachten
maar het is echt heel leuk, deed dat ook meestal wel eens per week.
[..]
Haha ik vond dat altijd heeeerlijk, jezelf helemaal uitputten, doorgaan tot je écht niet meer kanen dan abdominal crunch ofzo even relaxen en dan weer een ander cardio apparaat
.
[..]
BBB? Booty Belly.. ehnee ik kom er niet uit
geen idee wat dat betekent!
Hier deden ze altijd buikspierkwartier, ook altijd lachen om mee te doen, gewoon tussen de aparatenaltijd van die patsers die ook meededen
Haiquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:58 schreef Paramnesia het volgende:
Goedendag weer. Ik kom ff de girl-talk onderbreken. Wat is het fokking koud buiten.
Whahaha nee geen lijntje. Moet morgen scherp zijn, heel scherp.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hailijntje?
![]()
Het is maar iets van 6 graden ofzo![]()
morgen dus een lijntje?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Whahaha nee geen lijntje. Moet morgen scherp zijn, heel scherp.![]()
whaha ow men.quote:
Whehequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:07 schreef purplerose het volgende:
Jep, een ventdaarom ga ik ook zo graag
Ik had booty en belly goedquote:BBB is benen, buik, billen naja, ellende dus een heel uur van dat
Ik voel me dan altijd volop spastischquote:Dat zweverige vind ik juist fijn in de body combatbeetje taichi
![]()
Pumpen weleens gedaan dan?quote:body pump/step/vive trekt mij dan weer niet zo
maar ga de vive wel keer proberen
Zweten is fijnquote:Dat uitgeputte is idd fijn, begin ook beetje te wennen aan het zweten, ik hou er niet zo van om te zwetenvoel ik me helemaal zo een vadsig varken
van sos wordt je toch scherper of nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
whaha ow men.
Ik ga erover denken. whahah
yep, maar de dag erna is zo drama.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
van sos wordt je toch scherper of niet![]()
Herhaal Nous, herhaal.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zweten is fijn, merk je tenminste dat je echt goed bezig bent. Enne @ dat vadsig varken
negatief zelfbeeld is not done, je bent een leuk spontaan wijfie, doe niet onder voor jezelf
god en dat zeg ik, but i do mean it
Ik wou nog erbij zeggen: Para hou je commentaar voor jequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:49 schreef Paramnesia het volgende:
Herhaal Nous, herhaal.
Is goed schoonheid.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik wou nog erbij zeggen: Para hou je commentaar voor je![]()
Ga hem datenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef purplerose het volgende:
Geweldig al die smilies
Hijs trouwens wel van mijn leeftijd![]()
![]()
![]()
Lopen? Hoeveel km ga je lopen?quote:Ik vrees idd voor het ergste de dag ernaen zaterdag loop ik in lincoln engeland, nog meer spierpijn
Hehequote:Ik voelde me de eerste keren bij body jam net een spastische harkwas echt niet gezond meer
![]()
Gelukkigquote:Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen![]()
Ja werk al jaren aan me zelfbeeld
![]()
maar gaat al stuk beter dan vroeger
herhaal herhaalquote:
Ghehe en ik weet ook gelijk over welke je het hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:06 schreef outsidr het volgende:
Zat ik zo laatst een oefening te doen voor de buitenste beenspieren @ 120 kg.
Komt ik ineens een ouwe maat van me tegen.
Zegt die paasei... ben je je kutspieren aan het trainen ofzo ?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ghehe en ik weet ook gelijk over welke je het hebt
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:12 schreef outsidr het volgende:
Ik ga maar eens naar huis
Zit nog op me werk
omg, dan rent die gillend weg volgens mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ga hem datenvertel vooral wat over je obsessie voor piemels
[..]
Lopen? Hoeveel km ga je lopen?
Vaste wandelroute oid?
[..]
Heheen dan heb je zo'n gevoel van: Fuck ze kijken allemaal
of: Wtf dit gaat te snel
of naja, ik ben te langzaam.
[..]
Gelukkig
Mag ik nou alleen maar tegen de butt praten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
omg, dan rent die gillend weg volgens mij
Geen route, maar gewoon het overal heenlopen waar we naartoe willen, musea, kasteel enz![]()
maar komt goed
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:06 schreef outsidr het volgende:
Ik ga ook altijd naar de fitness
Meestal 3/4 keer per week
Ik doe altijd eerst een kwartiertje fietsen (om warm te worden)
Dan doe ik me rug en buikspieren trainen (ivm met mijn ziekte)
Daarna doe ik legpumps en dergelijke (voor mijn drum endurance)
Dan weer een kwartiertje fietsen om af te bouwen.
Zat ik zo laatst een oefening te doen voor de buitenste beenspieren @ 120 kg.
Komt ik ineens een ouwe maat van me tegen.
Zegt die paasei... ben je je kutspieren aan het trainen ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |