abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 01:44:17 #226
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_54566465
twohunderedtwentyfifepo
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:50:26 #227
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54567449
helleu

Goedenmorgen, weer een geweldige dag.

maar again, eerst koffie
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:30:40 #228
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_54567840
kusje!
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:37:11 #229
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_54567918
Morgen
kusje!
pi_54568478
Moggûh
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:24:12 #232
193168 Broodjesnikkel
Of je worst lust
pi_54573893
Goodmoaning
It is stupid to say that computer games influence people. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to repetitive music.
-
Geobsedeerd door Lost en groot fan van The 4400
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:10:37 #233
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_54574993
morge
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_54575065
Mensen die tot nu uit konden slapen
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:17:34 #235
52349 purplerose
pi_54575156
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mensen die tot nu uit konden slapen
Tis ook echt lekker weer om vroeg op te staan
pi_54575224
Vertel mij wat ben net door de regen naar huis gereden
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:23:29 #237
52349 purplerose
pi_54575296
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vertel mij wat ben net door de regen naar huis gereden
Is me vorige week ook eens overkomen, reed toen ook een auto langs mee heen die een plens water over me broek gooide, was net een emmer water zoveel was het
pi_54575322
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
Is me vorige week ook eens overkomen, reed toen ook een auto langs mee heen die een plens water over me broek gooide, was net een emmer water zoveel was het
Mijn vader doet dat express zo keihard door een plas langs een fietser rijden. Bah, zulke mensen
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:28:53 #239
52349 purplerose
pi_54575425
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Mijn vader doet dat express zo keihard door een plas langs een fietser rijden. Bah, zulke mensen
misschien was het wel je vader!
pi_54575501
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:28 schreef purplerose het volgende:
misschien was het wel je vader!
Waar was het?
ik moet hem echt heropvoeden he?
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:36:04 #241
52349 purplerose
pi_54575590
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Waar was het?
ik moet hem echt heropvoeden he?
In maassluis, echt nog geen 100 meter van mijn sportschool vandaan
ik reed zelfs al op de stoep dus er zat heul wat ruimte tussen mij en de auto maar toch zeiknat!
pi_54576038
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
In maassluis, echt nog geen 100 meter van mijn sportschool vandaan
ik reed zelfs al op de stoep dus er zat heul wat ruimte tussen mij en de auto maar toch zeiknat!
Oh daar komt hij niet , denk.

Helemaal lekker
Moest je nog of al klaar?
Altijd lekker als je gedouched hebt daar en het regent enzo

Keertje gehad dat ik met 2 vriendinnen ging, eentje op de scooter ander fiets.
Maar die een zat achterop bij de ander, en die ander die ging al weg binnen een half uur .
Maar goed, wij met zn 2en op 1 fiets tyfuseind rijden door de regen en fucking harde wind.
Kon ik thuis weer gelijk douchen.

Tot zover mijn drama
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:59:47 #243
52349 purplerose
pi_54576229
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Oh daar komt hij niet , denk.

Helemaal lekker
Moest je nog of al klaar?
Altijd lekker als je gedouched hebt daar en het regent enzo

Keertje gehad dat ik met 2 vriendinnen ging, eentje op de scooter ander fiets.
Maar die een zat achterop bij de ander, en die ander die ging al weg binnen een half uur .
Maar goed, wij met zn 2en op 1 fiets tyfuseind rijden door de regen en fucking harde wind.
Kon ik thuis weer gelijk douchen.

Tot zover mijn drama
Ik was er net naartoe onderweg alles was verzopen, me broek, me slipje, me sokken en schoenen sporten met natte schoenen en sokken is nie leuk kan ik je vertellen

Omg, na een half uur had ze het al gezien?
pi_54576472
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef purplerose het volgende:

Ik was er net naartoe onderweg alles was verzopen, me broek, me slipje, me sokken en schoenen
Je weet zeker dat dat écht door die auto was en niet die leuke gozerts daar?
quote:
sporten met natte schoenen en sokken is nie leuk kan ik je vertellen
Ach gut
Geloof ik best ja maar ik nam altijd wel gewoon schone kleren enzo mee , die deed ik altijd aan op weg erheen en voor na douchen enzo ook niet zo frisjes als je dan in die lekkere bezweette kleren terug gaat enzo
quote:
Omg, na een half uur had ze het al gezien?
Ja joh echt zonde van haar abo, ze ging maar iets van eens per 2 weken (met onbeperkt), ook na 3 minuten op de loopband op 6 ( )km per uur helemaal kapot ("Jaa ik heb last aan me kuiten ", nee goh, moet je vaker gaan sporten trut )
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:20:16 #245
52349 purplerose
pi_54576687
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Je weet zeker dat dat écht door die auto was en niet die leuke gozerts daar?
[..]

Ach gut
Geloof ik best ja maar ik nam altijd wel gewoon schone kleren enzo mee , die deed ik altijd aan op weg erheen en voor na douchen enzo ook niet zo frisjes als je dan in die lekkere bezweette kleren terug gaat enzo
[..]

Ja joh echt zonde van haar abo, ze ging maar iets van eens per 2 weken (met onbeperkt), ook na 3 minuten op de loopband op 6 ( )km per uur helemaal kapot ("Jaa ik heb last aan me kuiten ", nee goh, moet je vaker gaan sporten trut )
Had helaas geen dansuurtje die dag maar verder loopt er nix leuks heel teleurstellend
Mja, ik heb gewoon me gym kleding bij me en gewone kleding aan, doesjen doe ik als ik thuiskom.
omg das idd echt zonde van dr abbo zeg ik wil juist 3x in de week maar dat kan ik net niet betalen dus moet het bij 2x blijven
Ik heb ook jaren niet gesport, dus ik was dood na me eerste keer danslesje in de sportschool ik moest bijna aan de beademing en kon met moeite nog naar huis komen van de moeheid in me lijf Gelukkig kan ik er nu nog een uur achteraan plakken van fitness ofzo
pi_54576910
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef purplerose het volgende:
Had helaas geen dansuurtje die dag maar verder loopt er nix leuks heel teleurstellend
Olympia Katwijk ftw
quote:
Mja, ik heb gewoon me gym kleding bij me en gewone kleding aan, doesjen doe ik als ik thuiskom.
omg das idd echt zonde van dr abbo zeg ik wil juist 3x in de week maar dat kan ik net niet betalen dus moet het bij 2x blijven
Ja ach mijn ouders hebben een jaar het van mij betaald maar toen werd het duurder ivm het nieuwe gebouw enzo (wel onwijs mooi geworden 2 sauna's, van die grote douchekoppen , in het oude gebouw kwam er ook altijd eerst zo'n gruwelijk koude straal uit vreselijk is dat altijd!) en toen vonden ze het de moeite niet meer waard. Conclusie: ik moet weer eens werk gaan zoeken en het zelf maar betalen.
Maarja zou nu niet echt kunnen sporten vandaag me enkel verzwikt laatste keer dat ik actief mee doe met een potje basketball , paars en dik me enkel .
quote:
Ik heb ook jaren niet gesport, dus ik was dood na me eerste keer danslesje in de sportschool ik moest bijna aan de beademing en kon met moeite nog naar huis komen van de moeheid in me lijf Gelukkig kan ik er nu nog een uur achteraan plakken van fitness ofzo
Ja maar over het algemeen zijn de lessen ook wel een stuk zwaarder dan de aparaten intensief doen .
Bodypump
Omg gewoon een week last van gehad, in het oude gebouw moest je een trap op naar de zaal, ik kwam gewoon die trap amper nog af . Maar goed ik overschatte mezelf dan ook door te zware gewichten aan me halter te doen enzo .
Maar lesjes zijn leuk
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:33:54 #247
52349 purplerose
pi_54577076
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Olympia Katwijk ftw
[..]

Ja ach mijn ouders hebben een jaar het van mij betaald maar toen werd het duurder ivm het nieuwe gebouw enzo (wel onwijs mooi geworden 2 sauna's, van die grote douchekoppen , in het oude gebouw kwam er ook altijd eerst zo'n gruwelijk koude straal uit vreselijk is dat altijd!) en toen vonden ze het de moeite niet meer waard. Conclusie: ik moet weer eens werk gaan zoeken en het zelf maar betalen.
Maarja zou nu niet echt kunnen sporten vandaag me enkel verzwikt laatste keer dat ik actief mee doe met een potje basketball , paars en dik me enkel .
[..]

Ja maar over het algemeen zijn de lessen ook wel een stuk zwaarder dan de aparaten intensief doen .
Bodypump
Omg gewoon een week last van gehad, in het oude gebouw moest je een trap op naar de zaal, ik kwam gewoon die trap amper nog af . Maar goed ik overschatte mezelf dan ook door te zware gewichten aan me halter te doen enzo .
Maar lesjes zijn leuk
omg ik zou ff langs de ehbo gaan, tegenwoordig doen ze sneller de boel goed intapen of gipsen (ja ook met verzwikken) Ik ben dus jaren geleden tijdens werk eens door me enkel gegaan, kom er nu dus met body jam achter dat me enkel heel erg zwak is gebleven. Is ook niet te trainen ook dus moet misschien stoppen met body jam
Me bodyjam leraar vraagt steeds of ik na body jam ook nog lesje body combat meedoe, ik ben bang dat ik dat nog nieteens tot de helft volhou als ik net gedanst heb
Met de fitness zit uiteraard nog ellendige cardio dingen bij en sinds kort sta ik ook op de powerplate erbij

Les Mills lessen Ga morgen een BBB les meedoen voor ik me fitness programma afwerk
pi_54577328
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef purplerose het volgende:
omg ik zou ff langs de ehbo gaan, tegenwoordig doen ze sneller de boel goed intapen of gipsen (ja ook met verzwikken) Ik ben dus jaren geleden tijdens werk eens door me enkel gegaan, kom er nu dus met body jam achter dat me enkel heel erg zwak is gebleven. Is ook niet te trainen ook dus moet misschien stoppen met body jam
Zou wel balen zijn zeg!
Naja ik moet eigenlijk met sporten een enkelband om ook maar ik vertik het, vind ze maar lelijk .
ene been 1,5cm langer dan de ander; dus eigenlijk moet ik ook zooltjes enzo maar wil ik niet
quote:
Me bodyjam leraar
Een man? Hier geen mannelijke leraren
quote:
vraagt steeds of ik na body jam ook nog lesje body combat meedoe, ik ben bang dat ik dat nog nieteens tot de helft volhou als ik net gedanst heb
Body combat is inderdaad wel zwaar, maar heel vet! Het begin beetje zweverige oefeningetjes, ook leuk
Maar toch trok het mij niet zo liever pumpen/steppen/ben ff kwijt hoe dat met zo'n bal heet
Met zo'n bal zo droog, zo leuk en zo'n spierpijn de volgende dag , al zou je dat niet verwachten maar het is echt heel leuk, deed dat ook meestal wel eens per week.
quote:
Met de fitness zit uiteraard nog ellendige cardio dingen bij en sinds kort sta ik ook op de powerplate erbij
Haha ik vond dat altijd heeeerlijk, jezelf helemaal uitputten, doorgaan tot je écht niet meer kan en dan abdominal crunch ofzo even relaxen en dan weer een ander cardio apparaat .
quote:
Les Mills lessen Ga morgen een BBB les meedoen voor ik me fitness programma afwerk
BBB? Booty Belly.. eh nee ik kom er niet uit geen idee wat dat betekent!

Hier deden ze altijd buikspierkwartier, ook altijd lachen om mee te doen, gewoon tussen de aparaten altijd van die patsers die ook meededen
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:58:36 #249
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54577719
Goedendag weer. Ik kom ff de girl-talk onderbreken. Wat is het fokking koud buiten.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_54577780
Net nu ik aan mijn essay begin , heb trouwens wel ideetjes plak er gewoon een zooi artikels in over Theo van Gogh, Pim Fortuyn, etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')