Tis ook echt lekker weer om vroeg op te staanquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mensen die tot nu uit konden slapen
Is me vorige week ook eens overkomen, reed toen ook een auto langs mee heen die een plens water over me broek gooide, was net een emmer water zoveel was hetquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vertel mij watben net door de regen naar huis gereden
Mijn vader doet dat expressquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
Is me vorige week ook eens overkomen, reed toen ook een auto langs mee heen die een plens water over me broek gooide, was net een emmer water zoveel was het
misschien was het wel je vader!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat expresszo keihard door een plas langs een fietser rijden. Bah, zulke mensen
In maassluis, echt nog geen 100 meter van mijn sportschool vandaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waar was het?![]()
ik moet hem echt heropvoeden he?
Oh daar komt hij nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
In maassluis, echt nog geen 100 meter van mijn sportschool vandaan![]()
ik reed zelfs al op de stoep dus er zat heul wat ruimte tussen mij en de auto maar toch zeiknat!
Ik was er net naartoe onderwegquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh daar komt hij niet, denk.
Helemaal lekker![]()
Moest je nog of al klaar?
Altijd lekker als je gedouched hebt daar en het regent enzo
Keertje gehad dat ik met 2 vriendinnen ging, eentje op de scooter ander fiets.
Maar die een zat achterop bij de ander, en die ander die ging al weg binnen een half uur![]()
.
Maar goed, wij met zn 2en op 1 fiets tyfuseind rijden door de regen en fucking harde wind.
Kon ik thuis weer gelijk douchen.
Tot zover mijn drama
Je weet zeker dat dat écht door die auto was en niet die leuke gozerts daar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef purplerose het volgende:
Ik was er net naartoe onderwegalles was verzopen, me broek, me slipje, me sokken en schoenen
Ach gutquote:sporten met natte schoenen en sokken is nie leuk kan ik je vertellen
Ja johquote:Omg, na een half uur had ze het al gezien?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je weet zeker dat dat écht door die auto was en niet die leuke gozerts daar?
[..]
Ach gut![]()
Geloof ik best jamaar ik nam altijd wel gewoon schone kleren enzo mee
, die deed ik altijd aan op weg erheen en voor na douchen enzo
ook niet zo frisjes als je dan in die lekkere bezweette kleren terug gaat enzo
[..]
Ja johecht zonde van haar abo, ze ging maar iets van eens per 2 weken (met onbeperkt), ook na 3 minuten op de loopband op 6 (
)km per uur helemaal kapot ("Jaa ik heb last aan me kuiten
", nee goh, moet je vaker gaan sporten trut
)
Olympia Katwijk ftwquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef purplerose het volgende:
Had helaas geen dansuurtje die dag
maar verder loopt er nix leuks
heel teleurstellend
![]()
Ja ach mijn ouders hebben een jaar het van mij betaald maar toen werd het duurder ivm het nieuwe gebouw enzo (wel onwijs mooi gewordenquote:Mja, ik heb gewoon me gym kleding bij me en gewone kleding aan, doesjen doe ik als ik thuiskom.
omg das idd echt zonde van dr abbo zegik wil juist 3x in de week maar dat kan ik net niet betalen dus moet het bij 2x blijven
Ja maar over het algemeen zijn de lessen ook wel een stuk zwaarder dan de aparaten intensief doenquote:Ik heb ook jaren niet gesport, dus ik was dood na me eerste keer danslesje in de sportschool![]()
ik moest bijna aan de beademing en kon met moeite nog naar huis komen van de moeheid in me lijf
Gelukkig kan ik er nu nog een uur achteraan plakken van fitness ofzo
omg ik zou ff langs de ehbo gaan, tegenwoordig doen ze sneller de boel goed intapen of gipsen (ja ook met verzwikken) Ik ben dus jaren geleden tijdens werk eens door me enkel gegaan, kom er nu dus met body jam achter dat me enkel heel erg zwak is gebleven. Is ook niet te trainen ook dus moet misschien stoppen met body jamquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Olympia Katwijk ftw
[..]
Ja ach mijn ouders hebben een jaar het van mij betaald maar toen werd het duurder ivm het nieuwe gebouw enzo (wel onwijs mooi geworden2 sauna's, van die grote douchekoppen
, in het oude gebouw kwam er ook altijd eerst zo'n gruwelijk koude straal uit
vreselijk is dat altijd!) en toen vonden ze het de moeite niet meer waard. Conclusie: ik moet weer eens werk gaan zoeken en het zelf maar betalen.
Maarja zou nu niet echt kunnen sportenvandaag me enkel verzwikt
laatste keer dat ik actief mee doe met een potje basketball
, paars en dik me enkel
.
[..]
Ja maar over het algemeen zijn de lessen ook wel een stuk zwaarder dan de aparaten intensief doen.
Bodypump
Omg gewoon een week last van gehad, in het oude gebouw moest je een trap op naar de zaal, ik kwam gewoon die trap amper nog af. Maar goed ik overschatte mezelf dan ook door te zware gewichten aan me halter te doen enzo
.
Maar lesjes zijn leuk![]()
Zou wel balen zijn zeg!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef purplerose het volgende:
omg ik zou ff langs de ehbo gaan, tegenwoordig doen ze sneller de boel goed intapen of gipsen (ja ook met verzwikken) Ik ben dus jaren geleden tijdens werk eens door me enkel gegaan, kom er nu dus met body jam achter dat me enkel heel erg zwak is gebleven. Is ook niet te trainen ook dus moet misschien stoppen met body jam
Een man?quote:Me bodyjam leraar
Body combat is inderdaad wel zwaar, maar heel vet! Het begin beetje zweverige oefeningetjes, ook leukquote:vraagt steeds of ik na body jam ook nog lesje body combat meedoe, ik ben bang dat ik dat nog nieteens tot de helft volhou als ik net gedanst heb![]()
![]()
Haha ik vond dat altijd heeeerlijk, jezelf helemaal uitputten, doorgaan tot je écht niet meer kanquote:Met de fitness zit uiteraard nog ellendige cardio dingen bijen sinds kort sta ik ook op de powerplate erbij
BBB? Booty Belly.. ehquote:Les Mills lessenGa morgen een BBB les meedoen voor ik me fitness programma afwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |