Vandaar ook dat ze naarmate de serie vordert meer loslippiger worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:18 schreef JOO het volgende:
De hele serie werd vandaag opgenomen.
Best wel raar was het als ze gingen praten over vorige week in de uitzending terwijl dat ''vorige week'' gewoon een uur terug was.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:32 schreef JOO het volgende:
Lucille maakte veel zelfspot met dr been
Ja maar ja, dat is nou eenmaal typisch iets mannelijks; grootste penis, duurste auto. Opschepperijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat de vrouwen weer van die saaie vragen krijgen. Bij de mannen krijg je grootste penis, de knapste, schaamhaar scheren enz.
Ik zit me nou echt af te vragen of ik nou vorig seizoen met zo'n half oog heb gekeken, dat ik dacht dat Yvonne Jaspers bij de laatste afleveringen keelproblemen had en bij de eerste (paar?) niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:18 schreef JOO het volgende:
De hele serie werd vandaag opgenomen.
Best wel raar was het als ze gingen praten over vorige week in de uitzending terwijl dat ''vorige week'' gewoon een uur terug was.
Nee hoor, je hebt een punt; wilde al posten om minder te spoileren óf het tussen de tags te zetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef Toedels het volgende:
Eigenlijk een beetje jammer dat we hier al dingen lezen.... No offence btw.
Haaibaaike!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
En Patty, vergis je daar niet in Babette21En Chazia Mourali wie weet kan ook een grote verrassing zijn
Omdat dit om de sterren gaat. Probeer het niet te begrijpen, dat doe ik al jaren niet. Maar het is het beleidquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik had in TV ook al een topic geopend. Waarom staat dit programma in SHO?
welke programma gaat niet om sterrenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat dit om de sterren gaat. Probeer het niet te begrijpen, dat doe ik al jaren niet. Maar het is het beleid
zij en Lieke leken het als enige oprecht naar hun zin te hebbenquote:
Relwijven inderdaad. Die hebben vorige keer gekeken en dachten: dat doen we beter. Reputatie hoog te houden enzo...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef babette21 het volgende:
Patty en Heleen die meteen begonnen te bitchen vond ik dan weer niks, zoiets heeft opbouw nodig.
Deed ze toch ook?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die moet gewoon haar bek houden en stil zitten mooi te zijn :")
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deed ze toch ook?
Ik vind Heleen toch zó'n kutwijf hè, gadverdamme, wat een slettenbak.
Patty Brard ís ook tof.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja![]()
En dat over heleen ben ik ook helemaal met je eensvergeleken met haar is patty brard een tof mens
Het mogen niet eens boeken héten, die gedrochtenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond die opmerking van Patty dat Heleen van Royen na 1 pagina had moeten stoppen met haar boek geweldig!Het is toch ook zo, het zijn zo'n kutboeken wat dat mens schrijft.
Die stem van haarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind Tatjana toch altijd wel leukig eigenlijk.![]()
.
staat wel op uitzending gemist hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is er BNN lid en kan de internet stream geven?(Rechter muisknop -> eigenschapen op de video)
Staat er nog niet voorzover ik zie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is er BNN lid en kan de internet stream geven?(Rechter muisknop -> eigenschappen op de video)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |