quote:
Psycho alertquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Psycho alert
Trek je toch niets aan van die gozer.... Je laat je leven toch niet leiden door een ex die toevallig wat over jou leest.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef TheIceWarrior het volgende:
ik heb een hekel aan anoniem zijn:
Gerrit Groen
Sloefweg 26
8316PL MARKNESSE
Wie stuurt mij eens een kaartje?
Slimme post, voor als je bijvoorbeeld over 3 maanden met je nickname op geenstijl staat vanwege een onschuldig dingetje. Dan breekt de hel wel los.quote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef TheIceWarrior het volgende:
ik heb een hekel aan anoniem zijn:
Gerrit Groen
Sloefweg 26
8316PL MARKNESSE
Wie stuurt mij eens een kaartje?
quote:Op maandag 12 november 2007 15:51 schreef Monotomo het volgende:
Ben mezelf weer redelijk anoniem aan het maken. Als je op deze nickname zoekt zul je bijna niets vinden wat naar mijn RL zal verwijzen, misschien als je goed zoekt. Verder zul je op mijn RL naam ook weinig vinden op Google.
Dus ga je posten in een topic over anonimiteit op internet, waarbij je melding maakt van je ex EN dat je zelfs in je postgedrag rekening met hem houdt. Zal hem goed doen, dat je nog zo veel met hem bezig bent...quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef Frappelsien het volgende:![]()
Nee dat zeker niet!![]()
Maar ik wil gewoon niet dat hij zich kan vermaken met info over wat mij tegenwoordig nog bezighoudt.
ach in het ergste geval moet ik een paar extra stoelen van boven halenquote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Slimme post, voor als je bijvoorbeeld over 3 maanden met je nickname op geenstijl staat vanwege een onschuldig dingetje. Dan breekt de hel wel los.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:13 schreef Roi het volgende:
Zo anoniem dat ik een keer op werk naar het kantoortje van de baas moest komen.
Zaten ze daar met z'n vieren te lachen om mijn FoBo.
Dat soort dingen zet ik hier ook gewoon neer, maar geen serieuze prive zaken.quote:Op maandag 12 november 2007 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus ga je posten in een topic over anonimiteit op internet, waarbij je melding maakt van je ex EN dat je zelfs in je postgedrag rekening met hem houdt. Zal hem goed doen, dat je nog zo veel met hem bezig bent...
Ik zou gewoon lekker je gang gaan. Wat maakt het uit dat hij leest dat jij een leuke avond hebt gehad in de kroeg ofzo?![]()
Sorry, dat is ie wel.quote:Op maandag 12 november 2007 13:08 schreef Kreator het volgende:
Mijn achternaam is niet te traceren op internet. Dat wil ik graag zo houden. Dat mensen weten hoe ik eruit zie boeit me geen ruk.
[n3rd]PWND[/n3rd]quote:Op donderdag 15 november 2007 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, dat is ie wel.
Op de site van je oude middelbare school staat je achternaam genoemd, daar kwam ik je namelijk vandaag tegen.
Bwehehe!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, dat is ie wel.
Op de site van je oude middelbare school staat je achternaam genoemd, daar kwam ik je namelijk vandaag tegen.
Ow, enne, met je mailadres ben je er ook binnen 1 hit achter
Lulzquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |