Nog 2 uur en 4 minuten dusquote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef Buschetta het volgende:
Ik ben zo anoniem dat dit bericht zichzelf vernietigt na 1 uur
Morgen start ik een onderzoek in.quote:Op zondag 11 november 2007 23:09 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij is het nog steeds redelijk pittig mijn woonadres te achterhalen en dat vind ik meer dan zat
vertelquote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet. En ik heb dus ook daadwerkelijk al eens iemand aan mn voordeur gehad naar aanleiding van een post op een forum
Mn toenmalige vriendin belde me in paniek op dat er een vreemde vent voor huis stond. Maar die kon gewoon niet zo goed mailen, en wilde toch wat foto's aan me laten zien. Had op mn site gezien dat ik zn vrachtwagen op de foto had gezetquote:
Details! Heeft het met het bussentopic te maken?quote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet. En ik heb dus ook daadwerkelijk al eens iemand aan mn voordeur gehad naar aanleiding van een post op een forum
Gelukkig nog geen busrukkers met psychische aandoening aan de deur gehadquote:Op maandag 12 november 2007 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Details! Heeft het met het bussentopic te maken?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |