abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54544518
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja vrees dat we niet om Colin heen kunnen tegen Vitesse.....
Echt wel. Murat Yilidirim dan maar.
  maandag 12 november 2007 @ 09:57:50 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54544530
Hebben we nou bij Ajax nergens een speler die Ogararu kan vervangen rondlopen? Zo geweldig is hij niet, er moet toch 1 jeugdspeler zijn op die positie?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 12 november 2007 @ 09:59:15 #128
52871 Blight
Supersized.
pi_54544559
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja vrees dat we niet om Colin heen kunnen tegen Vitesse.....
Het scheelt in ieder geval dat Koster hem niet als linksback zal gebruiken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 12 november 2007 @ 10:00:12 #129
52871 Blight
Supersized.
pi_54544576
Trouwens wel klasse van Koster hoe hij dat akkefietje tussen Luque en Suarez oplost. Een andere oud-trainer van ons zou een kant gekozen hebben om vervolgens de andere speler te laten verpieteren op de bank, en af en toe een lullige tien minuten in te laten vallen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54544589
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Echt wel. Murat Yilidirim dan maar.

Urby links... Vertongen en Heitinga in het centrum... Collin rechts Vind Vertongen, Heitinga, Urby ook wat te zwak voor een 3 mans defensie....
Ajax!!
pi_54544600
Jan Ari van der Heijden speelt bij Ajax 2 toch controlerende middenvelder? Zo ja dan kan hij makkelijk tegen Vitesse als centrale verdediger spelen, dan maar wat meer aanvallender spelen
pi_54544701
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:02 schreef Wooldoor het volgende:
Jan Ari van der Heijden speelt bij Ajax 2 toch controlerende middenvelder? Zo ja dan kan hij makkelijk tegen Vitesse als centrale verdediger spelen, dan maar wat meer aanvallender spelen
Of Maduro terug naar de defensie...
Ajax!!
pi_54544710
Ja precies Maduro centraal achterin en Van der Heijden ervoor
AFC AJAX
pi_54544933
Urby mag van mij ook weer uit het elftal. Dat dromerige spel begint nu toch echt te irriteren.
pi_54544990
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Urby mag van mij ook weer uit het elftal. Dat dromerige spel begint nu toch echt te irriteren.
Dromerig? Noem maar gerust kneuzerig.
  maandag 12 november 2007 @ 10:24:46 #136
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_54545036
Maduro is geen (centrale) verdediger en moeten we daar ook zeker niet gaan neerzetten.
Zet dan Vertonghen met Heitinga centraal achterin.
Schilder of Urby (op de enorme onvergefelijke fout na speelde hij echt niet slecht) linksback en hopen dat Ogararu weer fit is tegen die tijd.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_54545151
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef BoNi het volgende:
Maduro is geen (centrale) verdediger en moeten we daar ook zeker niet gaan neerzetten.
Zet dan Vertonghen met Heitinga centraal achterin.
Schilder of Urby (op de enorme onvergefelijke fout na speelde hij echt niet slecht) linksback en hopen dat Ogararu weer fit is tegen die tijd.
Ik ga er ook vanuit dat Oggie gewoon weer kan spelen tegen Vites.. geluk dat nu de interland weken zijn (waar hij zich dan hopelijk voor afmeld)..

Daarnaast inderdaad Heitinga met Vertonghen centraal.. Urby op de back met de Jong daarvoor naast Maduro en Gabri.. Voorin beginnen met Luque, Huntelaar en Bakkie Choco..

Denk dat Suarez wel even een invalbeurtje kan gebruiken om scherper te worden..

En natuurlijk ook Rennedahl op de bank als onze super sub!
  maandag 12 november 2007 @ 10:31:46 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54545173
Opvallend vond ik het overigens dat er gisteren op RTL4 totaal geen aandacht werd geschonken aan de schwalbe van Michael Mols, er werd gezegd dat hij makkelijk viel en meer niet. Uitgerekend het AD deelt deze mening:
quote:
In het meeslepende gevecht was het opvallend dat er nauwelijks ophef ontstond over de door Michael Mols versierde strafschop die Feyenoord de 2-2 opleverde. Op tv-beelden was te zien dat Mols struikelde over zijn eigen benen.
Hoe komt het dat er bijna geen aandacht aan wordt geschonken?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54545196
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Opvallend vond ik het overigens dat er gisteren op RTL4 totaal geen aandacht werd geschonken aan de schwalbe van Michael Mols, er werd gezegd dat hij makkelijk viel en meer niet. Uitgerekend het AD deelt deze mening:
[..]

Hoe komt het dat er bijna geen aandacht aan wordt geschonken?
Omdat Maduro Mols wel degelijk raakte.. maar ZO! zacht dat het absoluut geen penalty had moeten zijn..
pi_54545218
Tsjah, ik snap daar ook niets van!
  maandag 12 november 2007 @ 10:37:13 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545293
Ik heb het een aantal keer teruggezien en ik zag echt geen contact hoor. Maar goed, er is toch niets meer aan te doen nu.

Ik snap echter nog steeds niet waarom we een Belg moeten hebben om grove fouten te maken, dat kunnen de Nederlandse incompetentelingen ook wel...
Get woke, go broke!
pi_54545302
Triest is gewoon dat Mols opzichtig, lichtzinnig en makkelijk naar de grond toeging en dat die belg erin trapte.. Beetje jammer..
pi_54545330
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het een aantal keer teruggezien en ik zag echt geen contact hoor. Maar goed, er is toch niets meer aan te doen nu.

Ik snap echter nog steeds niet waarom we een Belg moeten hebben om grove fouten te maken, dat kunnen de Nederlandse incompetentelingen ook wel...
Kijk het nog maar een keer terug en let op het (volgens mij) rechter been van Maduro.. je ziet dat hij de buitenkant van de linkervoet van Mols raakt..

Maar met de kracht waarmee Mols valt lijkt het net alsof ie een doodschop gehad heeft..
pi_54545387
RTL feyenoord gaat natuurlijk geen aandacht geven aan een onterechte penalty van hun clubje. Zorgt alleen maar voor negativiteit.

Ik ben trouwens voor een Gabri - Heitinga - Vertonghen - Schilder verdediging tegen Vitesse.
pi_54545416
IKk zag ook geen contact met Mols, ach die gast heeft voor Utrecht, ADO en Feyenoord gespeeld en kreeg aan het begin van zijn loopbaan geen speelminuten bij Ajax.. Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 12 november 2007 @ 10:41:29 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54545418
Verslaggever Tele2 was ook overduidelijk een f'noorder trouwens...
Get woke, go broke!
pi_54545437
Gewoon het elftal laten staan zoals het is en dan Van der Heijden op de plek van van der Wiel. Vooral met die jonge gasten moet je zo weinig mogelijk gaan schuiven in het elftal.
pi_54545478
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef Ordinair het volgende:
Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
eensch..
pi_54545490
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef Ordinair het volgende:
IKk zag ook geen contact met Mols, ach die gast heeft voor Utrecht, ADO en Feyenoord gespeeld.. Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
Lul niet zo dom man. Elke willekeurige aanvaller zou vallen in het strafschopgebied. Zeker met een 1-2 achterstand. Dat die kutbelg erin trapt is verdomd zuur.
pi_54545493
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef Wooldoor het volgende:
Gewoon het elftal laten staan zoals het is en dan Van der Heijden op de plek van van der Wiel. Vooral met die jonge gasten moet je zo weinig mogelijk gaan schuiven in het elftal.
Gebeurd toch ook niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')