Echt wel. Murat Yilidirim dan maar.quote:Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja vrees dat we niet om Colin heen kunnen tegen Vitesse.....
Het scheelt in ieder geval dat Koster hem niet als linksback zal gebruiken.quote:Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja vrees dat we niet om Colin heen kunnen tegen Vitesse.....
quote:Op maandag 12 november 2007 09:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt wel. Murat Yilidirim dan maar.
Of Maduro terug naar de defensie...quote:Op maandag 12 november 2007 10:02 schreef Wooldoor het volgende:
Jan Ari van der Heijden speelt bij Ajax 2 toch controlerende middenvelder? Zo ja dan kan hij makkelijk tegen Vitesse als centrale verdediger spelen, dan maar wat meer aanvallender spelen
Dromerig? Noem maar gerust kneuzerig.quote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Urby mag van mij ook weer uit het elftal. Dat dromerige spel begint nu toch echt te irriteren.
Ik ga er ook vanuit dat Oggie gewoon weer kan spelen tegen Vites.. geluk dat nu de interland weken zijn (waar hij zich dan hopelijk voor afmeld)..quote:Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef BoNi het volgende:
Maduro is geen (centrale) verdediger en moeten we daar ook zeker niet gaan neerzetten.
Zet dan Vertonghen met Heitinga centraal achterin.
Schilder of Urby (op de enorme onvergefelijke fout na speelde hij echt niet slecht) linksback en hopen dat Ogararu weer fit is tegen die tijd.
Hoe komt het dat er bijna geen aandacht aan wordt geschonken?quote:In het meeslepende gevecht was het opvallend dat er nauwelijks ophef ontstond over de door Michael Mols versierde strafschop die Feyenoord de 2-2 opleverde. Op tv-beelden was te zien dat Mols struikelde over zijn eigen benen.
Omdat Maduro Mols wel degelijk raakte.. maar ZO! zacht dat het absoluut geen penalty had moeten zijn..quote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Opvallend vond ik het overigens dat er gisteren op RTL4 totaal geen aandacht werd geschonken aan de schwalbe van Michael Mols, er werd gezegd dat hij makkelijk viel en meer niet. Uitgerekend het AD deelt deze mening:
[..]
Hoe komt het dat er bijna geen aandacht aan wordt geschonken?
Kijk het nog maar een keer terug en let op het (volgens mij) rechter been van Maduro.. je ziet dat hij de buitenkant van de linkervoet van Mols raakt..quote:Op maandag 12 november 2007 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het een aantal keer teruggezien en ik zag echt geen contact hoor. Maar goed, er is toch niets meer aan te doen nu.
Ik snap echter nog steeds niet waarom we een Belg moeten hebben om grove fouten te maken, dat kunnen de Nederlandse incompetentelingen ook wel...
quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef Ordinair het volgende:
Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
Lul niet zo dom man. Elke willekeurige aanvaller zou vallen in het strafschopgebied. Zeker met een 1-2 achterstand. Dat die kutbelg erin trapt is verdomd zuur.quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef Ordinair het volgende:
IKk zag ook geen contact met Mols, ach die gast heeft voor Utrecht, ADO en Feyenoord gespeeld.. Frustratie is hoog dan als je 2-1 achter staat.
Gebeurd toch ook niet?quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef Wooldoor het volgende:
Gewoon het elftal laten staan zoals het is en dan Van der Heijden op de plek van van der Wiel. Vooral met die jonge gasten moet je zo weinig mogelijk gaan schuiven in het elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |