abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2007 @ 09:10:32 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54543722
Lees je vandaag oa de spits, geen WOORD over die schwalbe. De spits had het zelfs over "dom neerhalen" en " de uitstekend fluitende Belg".
En dan zou de pers pro-Ajax zijn....

Ik blijf er pissig over, graf belg .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54543736
vd Wiel leek een beetje onder de indruk van de Ambiance volgens mij
Ajax!!
pi_54543737
*dubbel*
Ajax!!
  maandag 12 november 2007 @ 09:12:44 #104
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54543756
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord wint met 5-0 van groningen. Groningen is helemaal de weg kwijt.
Zou kunnen, maar het is ook mogelijk dat Groningen nu ineens thuis wel weer over Feyenoord heen walst.
pi_54543770
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Lees je vandaag oa de spits, geen WOORD over die schwalbe. De spits had het zelfs over "dom neerhalen" en " de uitstekend fluitende Belg".
En dan zou de pers pro-Ajax zijn....

Ik blijf er pissig over, graf belg .
Je bedoeld van Mols?

Eigenlijk was het helemaal geen schwalbe.. Want hij werd wel degelijk geraakt door Maduro..

Maaaaaaaaaaaaaaarrrr.. hij ging wel ZO makkelijk en lichtzinnig liggen dat het natuurlijk never nooit een penalty had mogen zijn!! Des te triest dat ie dan toch gegeven wordt..

Ik blijf erbij.. er is maar 1 man die de klassieker kan en mag leiden.. en dat is Jol
pi_54543777
Stekelenburg keepte inderdaad goed. Pakte na de 1-0 nog een bal uit de hoek. Sneu voor hem dat die penalty alsnog erin ging.
pi_54543926
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Stekelenburg keepte inderdaad goed. Pakte na de 1-0 nog een bal uit de hoek. Sneu voor hem dat die penalty alsnog erin ging.
Juustem.. verdedigers waren niet alert.. (ookal liep de Guzman te snel weg)
pi_54543954
Vebeter het contract van Sjonnie trouwens ook maar. Geef hem hetzelfde wat hij in het buitenland krijgt en zet hem vast tot 2013 ofzo!

HEITINGA
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54543955
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Daar was ie flink woest over. En terecht. Hij verricht goed werk, maar dan staat er iemand te slapen en niet rekening te houden met een eventuele rebound. Zuur.

Maduro is echt op de goede weg terug. Groot verschil al met de trage Maduro van vorig jaar.
pi_54543972
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Ordinair het volgende:
Vebeter het contract van Sjonnie trouwens ook maar. Geef hem hetzelfde wat hij in het buitenland krijgt en zet hem vast tot 2013 ofzo!

HEITINGA
Was het maar zo makkelijk.. denk dat we er toch ernstig rekening mee moeten houden dat onze ECHTE AJACIED! ons gaat verlaten aan het einde van dit seizoen..

Ik denk dat ie richting Italie gaat.. (misschien op tip van Zlatan ofzo )
pi_54543983
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daar was ie flink woest over. En terecht. Hij verricht goed werk, maar dan staat er iemand te slapen en niet rekening te houden met een eventuele rebound. Zuur.

Maduro is echt op de goede weg terug. Groot verschil al met de trage Maduro van vorig jaar.
Als ie nu de bal nog het werk gaat laten doen in plaats van zoveel te lopen dan moet het vast wel weer goed komen met Hedwigje
pi_54544072
Wanneer Davids, Vermaelen en Leonardo terug zijn, staat er al bij al best wel een team dat landskampioen kan worden.
Nog 1 of 2 verdedigers in de winterstop erbij, en we kunnen in Januari met een ijsbreker door de grachten.
pi_54544082
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Was het maar zo makkelijk.. denk dat we er toch ernstig rekening mee moeten houden dat onze ECHTE AJACIED! ons gaat verlaten aan het einde van dit seizoen..

Ik denk dat ie richting Italie gaat.. (misschien op tip van Zlatan ofzo )
Fiorentina ligt op de loer volgens mij. Ik gun 't hem van harte. Toch zou ik het mooi vinden als ie zou blijven en dan de aanvoerdersband om krijgt.
pi_54544186
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Fiorentina ligt op de loer volgens mij. Ik gun 't hem van harte. Toch zou ik het mooi vinden als ie zou blijven en dan de aanvoerdersband om krijgt.
Zal me niet verbazen als daar dadelijk Inter, Juve, Manchester en Barcelona bijkomen..
pi_54544234
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet; als je steek op goal hebt, en je weet dat hij er al 3 gestopt heeft, je ziet Theo Vuurpijl die bal nemen, dan moet je toch met minstens 3 verdedigers de zijkanten en het midden afschermen door te gaan lopen? Iedere aanvaller die dan in de buurt komt krijgt ondubbelzinnig een beuk!
pi_54544282
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet; als je steek op goal hebt, en je weet dat hij er al 3 gestopt heeft, je ziet Theo Vuurpijl die bal nemen, dan moet je toch met minstens 3 verdedigers de zijkanten en het midden afschermen door te gaan lopen? Iedere aanvaller die dan in de buurt komt krijgt ondubbelzinnig een beuk!
Tsja.. was het maar zo een feest.. Als de scheids opgelet had dan had ie ook wel gezien dat JdG te snel wegliep... magoed.. dan nog..
pi_54544338
Interland voetbal
AFC AJAX
pi_54544354
Ajax twee á vier weken zonder Van der Wiel
Gepubliceerd op 12-11-07 om 09:20 door Jurjen van Geel

Ajax zag in de topper tegen Feyenoord haar verdediging uitverdunnen met twee spelers. Gregory van der Wiel en George Ogararu moesten vroegtijdig na de kant worden gehaald vanwege een blessure. De interlandperiode komt voor Ajax mooi uit.

Gregory van der Wiel liep in de klassieker een verekking op en moet waarschijnlijk 2 á 4 weken toekijken. Het talent, dat in topvorm verkeerd, heeft zich ook al afgemeld bij Foppe de Haan voor Jong Oranje.

Hoelang Ajax de Roemeen Ogararu moet missen is nog niet bekend. De rechtsback van de Amsterdammers liep in hetzelfde duel een lichte hersenschudding op. Binnenkort is meer bekend over hoelang Ogararu buiten spel ligt.
  maandag 12 november 2007 @ 09:49:42 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54544382
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:47 schreef BonJovi het volgende:
Interland voetbal
Heb er ook niet zoveel mee, maar komt niet slecht uit. Weer een geblesseerde erbij. Laat mensen maar weer een beetje fit worden..
Get woke, go broke!
pi_54544404
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb er ook niet zoveel mee, maar komt niet slecht uit. Weer een geblesseerde erbij. Laat mensen maar weer een beetje fit worden..
Iemand al nieuws over TV, ED en Leo?
pi_54544433
Tja vrees dat we niet om Colin heen kunnen tegen Vitesse.....
Ajax!!
pi_54544442
quote:

[..]

Ik dacht het ook al inderdaad. Anderhalve week extra om weer wat op adem te komen. De selectie zal toch hopelijk in de winterstop uitgebreid gaan worden. Overigens viel het met die topvorm van Van Der Wiel gisteren wel mee; ik vond hem een van de allerslechtste Ajacieden. Uitverdedigen onzeker en die rare terugspeelbal vroeg in de wedstrijd. Ik was trouwens alweer prettig verrast door Koster: een verdediger eruit en dan De Jong erin. Goed!
pi_54544450
quote:

[..]

Ja dat is waar, dan hebben ze de tijd om te herstellen en dan kunnen de andere ook sneller terug komen.
AFC AJAX
  maandag 12 november 2007 @ 09:54:03 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54544457
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja vrees dat we niet om Colin heen kunnen tegen Vitesse.....
Heerlijk beleid toch bij Ajax .

En geweldige voorzieningen!

Arme Koster .
Get woke, go broke!
pi_54544505
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zal me niet verbazen als daar dadelijk Inter, Juve, Manchester en Barcelona bijkomen..
Nou overdrijf je wel een beetje. Heitinga is een bikkelaar, maar toch echt niet van dat niveau hoor.
quote:

[..]

Komt zeker niet slecht uit, maar ik heb zelfs nog liever Ajax. Blessures of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')