freaking WTC ArenA scrimmagequote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil nieuwe stoeltjes.
[ afbeelding ]
Ging die maar lopen met de bal aan z'n voet, dan had hij de bal misschien nog gehad. Nee, hij speelt de bal als een pupil 4 meter naar voren in een druk midden.quote:Op maandag 12 november 2007 08:37 schreef Scorpie het volgende:
En Urby mag echt bankzitter worden, wat een pannekoek zeg, met de bal gaan lopen door het midden van de verdediging heen terwijl je met 10 man staat, 5 minuten voor tijd
Hoezo verschil tussen drijven en dribbelen.. Was inderdaad wel een beetje jammer!quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ging die maar lopen met de bal aan z'n voet, dan had hij de bal misschien nog gehad. Nee, hij speelt de bal als een pupil 4 meter naar voren in een druk midden.
Nee, dat was Van der Wiel.quote:Op maandag 12 november 2007 08:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Urby had na amper 3 minuten al een of andere wazige terugspeelbal die bijna verkeerd afliep. Althans ik dacht dat dat Urby was.
Ah. Thanks ik kon het niet goed zien.quote:Op maandag 12 november 2007 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat was Van der Wiel.
Die liep de eerste helft echt te kutten soms
Vervolgens schopte hij van Bronckhorst wel bijna doormidden, dat was wel weer grappig om te zien.quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ging die maar lopen met de bal aan z'n voet, dan had hij de bal misschien nog gehad. Nee, hij speelt de bal als een pupil 4 meter naar voren in een druk midden.
Oogde gespannen.. jammer van de blessure..quote:Op maandag 12 november 2007 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat was Van der Wiel.
Die liep de eerste helft echt te kutten soms
Ook pas in de tweede helft.., in de eerste was hij as usual weer een drama..quote:Op maandag 12 november 2007 09:00 schreef denthemen het volgende:
Maduro speelde als een echte Ajacied, knokken voor elke bal! Met als hoogtepunt het knietje tegen volgens mij die pinda Gio
Maduro was hands down de beste Ajacied gisteren.quote:Op maandag 12 november 2007 09:00 schreef denthemen het volgende:
Maduro speelde als een echte Ajacied, knokken voor elke bal! Met als hoogtepunt het knietje tegen volgens mij die pinda Gio
Steek, zonder twijfelquote:Op maandag 12 november 2007 09:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maduro was hands down de beste Ajacied gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |