Ik had liever de schaal en de Champions League en de wereldbeker en de Europese Supercup en de KNVB beker gewonnen en Europees Kampioen geworden met 11 Ajacieden in de basis. Maar hey, met alleen het landskampioen ben ik in onze huidige situatie meer dan tevreden.quote:Op zondag 11 november 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mij wel ik had liever en de schaal gehad en Europees ver gekomen.
Jaja, maar als er deze zomer beter beleid was gevoerd hadden wij nu ver bovenaan gestaan en hadden we goed meegedaan in de champions league.quote:Op zondag 11 november 2007 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had liever de schaal en de Champions League en de wereldbeker en de Europese Supercup en de KNVB beker gewonnen en Europees Kampioen geworden met 11 Ajacieden in de basis. Maar hey, met alleen het landskampioen ben ik in onze huidige situatie meer dan tevreden.
Koster is een held.quote:Op maandag 12 november 2007 00:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
Koster wordt onderschat.
Weet niet misschien krijgen ze zo op hun donder dat ze opeens goeie dingen gaan doen!quote:Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord wint met 5-0 van groningen. Groningen is helemaal de weg kwijt.
Ach, de kansen van Slory kan je weer wegstrepen tegen de kansen van Huntelaar.quote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef fisc het volgende:
zo'n dubbel gevoel over vandaag.
bestolen worden door die kut pingel, maar wel goed wegkomen dankzij slory :S
gezien het wedstrijdbeeld was gelijkspel wellicht terecht, maar de manier waarop ze die 2-2 maakte blijft lelijk
quote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil nieuwe stoeltjes.
[ afbeelding ]
Wat een onzinnige, nietszeggende opmerking!quote:Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jaja, maar als er deze zomer beter beleid was gevoerd hadden wij nu ver bovenaan gestaan en hadden we goed meegedaan in de champions league.
Sjonnie en zijn provocerende gebaar richting de kakkies bij de 2-1 =quote:
Donderstraal toch op zegquote:Ik blijf erbij, Die scheitinga mag echt geexecuteerd worden. Wat een zielige speler, eerst die stoot bij die kopbal op het hoofd van Makaay, vervolgens is Makaay zwaar aangeslagen na die stoot, ziet slecht, maakt loopactie gaat die scheitinga expres in zijn loopbaan staan, deed hij ook precies hetzelfde bij Lee. Ik hoop dat er een schorsing volgt na de overtreding op makaay.
Volgens mij is het zelf geel voor makaay!quote:Op maandag 12 november 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Donderstraal toch op zeg
Het was Makaay die als een kip zonder kop kansloos tegen Heitinga aan kwam. Die bal had ie never nooit kunnen halen dus het was sowieso al een merkwaardige actie.
Maar we zijn nog steeds als enige club ongeslagen.quote:Op maandag 12 november 2007 07:55 schreef Rumille het volgende:
Ajax.
Heerst nu toch tevredenheid. Wel 4x gelijkgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |