abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54540070
Feyenoord wint met 5-0 van groningen. Groningen is helemaal de weg kwijt.
lollig
  zondag 11 november 2007 @ 23:39:46 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54540132
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Mij wel ik had liever en de schaal gehad en Europees ver gekomen.
Ik had liever de schaal en de Champions League en de wereldbeker en de Europese Supercup en de KNVB beker gewonnen en Europees Kampioen geworden met 11 Ajacieden in de basis. Maar hey, met alleen het landskampioen ben ik in onze huidige situatie meer dan tevreden.
pi_54540134
Gewoon winnen en dan boeit het niet wat de andere doen
AFC AJAX
pi_54540224
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:39 schreef twi het volgende:

[..]

Ik had liever de schaal en de Champions League en de wereldbeker en de Europese Supercup en de KNVB beker gewonnen en Europees Kampioen geworden met 11 Ajacieden in de basis. Maar hey, met alleen het landskampioen ben ik in onze huidige situatie meer dan tevreden.
Jaja, maar als er deze zomer beter beleid was gevoerd hadden wij nu ver bovenaan gestaan en hadden we goed meegedaan in de champions league.
lollig
pi_54540465
Feyenoord - Ajax (wel 350mb)
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54540583
Koster wordt onderschat.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54541064
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
Koster wordt onderschat.
Koster is een held.
pi_54541199
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord wint met 5-0 van groningen. Groningen is helemaal de weg kwijt.
Weet niet misschien krijgen ze zo op hun donder dat ze opeens goeie dingen gaan doen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54541203
Ik wil nieuwe stoeltjes.

pi_54541205
zo'n dubbel gevoel over vandaag.
bestolen worden door die kut pingel, maar wel goed wegkomen dankzij slory :S
gezien het wedstrijdbeeld was gelijkspel wellicht terecht, maar de manier waarop ze die 2-2 maakte blijft lelijk
pi_54541249
Ze winnen nooit van de joden.
pi_54541291
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef fisc het volgende:
zo'n dubbel gevoel over vandaag.
bestolen worden door die kut pingel, maar wel goed wegkomen dankzij slory :S
gezien het wedstrijdbeeld was gelijkspel wellicht terecht, maar de manier waarop ze die 2-2 maakte blijft lelijk
Ach, de kansen van Slory kan je weer wegstrepen tegen de kansen van Huntelaar.

Wanneer ik naar de wedstrijd kijk, zie ik dat in de eerste helft Feyenoord beter was. Terecht 1-0
Tweede helft kwam Ajax beter uit de startblokken, waardoor de 1-2 viel te verklaren.
Daarna kwam Ajax met 10 man te spelen, en is het logisch dat ze niet vol op de aanval spelen.
Onterechte strafschop was het gevolg.
Al bij al kunnen we denk ik het puntverlies Suarez en Luque aanrekenen.
pi_54541387
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil nieuwe stoeltjes.

[ afbeelding ]

pi_54541410
Is dat een recente foto?
pi_54541428
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:52 schreef Nashje het volgende:
Is dat een recente foto?
Yeppp
  maandag 12 november 2007 @ 00:54:41 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54541449
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Jaja, maar als er deze zomer beter beleid was gevoerd hadden wij nu ver bovenaan gestaan en hadden we goed meegedaan in de champions league.
Wat een onzinnige, nietszeggende opmerking! Als als als als... En dan ook nog dat modewoord 'beleid' er in...
pi_54542016
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Feyenoord - Ajax (wel 350mb)
Sjonnie en zijn provocerende gebaar richting de kakkies bij de 2-1 =

Huntelaar had trouwens bij de kans op de 3-1 ook kunnen afleggen op Kennedy
pi_54542060
quote:
Ik blijf erbij, Die scheitinga mag echt geexecuteerd worden. Wat een zielige speler, eerst die stoot bij die kopbal op het hoofd van Makaay, vervolgens is Makaay zwaar aangeslagen na die stoot, ziet slecht, maakt loopactie gaat die scheitinga expres in zijn loopbaan staan, deed hij ook precies hetzelfde bij Lee. Ik hoop dat er een schorsing volgt na de overtreding op makaay.
Donderstraal toch op zeg

Het was Makaay die als een kip zonder kop kansloos tegen Heitinga aan kwam. Die bal had ie never nooit kunnen halen dus het was sowieso al een merkwaardige actie.
pi_54542089
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Donderstraal toch op zeg

Het was Makaay die als een kip zonder kop kansloos tegen Heitinga aan kwam. Die bal had ie never nooit kunnen halen dus het was sowieso al een merkwaardige actie.
Volgens mij is het zelf geel voor makaay!
En nu loop hij te janken over sjonny maar die de guzman maakte ook zo een vuil gebaar, rita moet daar maar even in actie komen!

Ik vind het nog steeds knap dat je 12-10 uitwedstrijd met onterechte pingel nogsteed 2-2 speelt

Conclusie:

ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54542107
Hehe was mooi op tv Sjonnie die ff voor die kneuzen ze vuist balde van:

Ze winnen nooit van de joden hehe
pi_54542615
Heerlijk ochtend later en we staan nog steeds bovenaan en ze hebben weer niet van de joden gewonnen
MOKUM XXX RATED
  maandag 12 november 2007 @ 07:52:50 #72
144213 Adidah
Het was wraak
pi_54542868
Whehe, zelfs als ze beter zijn, kunnen ze niet van het machtige Ajax winnen . Tevens nog steeds aanvoerder van de ranglijst .
pi_54542890
Ajax .
Heerst nu toch tevredenheid. Wel 4x gelijkgespeeld
pi_54542983
quote:
Op maandag 12 november 2007 07:55 schreef Rumille het volgende:
Ajax .
Heerst nu toch tevredenheid. Wel 4x gelijkgespeeld
Maar we zijn nog steeds als enige club ongeslagen.
pi_54543017
Cruijff looft vastberadenheid Koster
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 12 november om 08:07

Adrie Koster hield zich na afloop van de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord (2-2) op de vlakte over het kleedkamerincident tussen Albert Luque en Luis Súarez. De aanvallers zouden in de rust ruzie hebben gehad en bleven daarom in de rust achter in de kleedkamer.

“Er is iets voorgevallen dat niet door de beugel kon”, vertelde Koster over het incident. “We zullen er later in de week op terugkomen. Misschien had ik ook iets gedaan als er niets was voorgevallen. Maar dan zou ik waarschijnlijk niet voor twee wissels gekozen hebben.”

In zijn wekelijkse column in De Telegraaf loofde Johan Cruijff de vastberadenheid van Koster om in zo`n beladen wedstrijd een dergelijke beslissing te nemen. “Hij heeft een uitstekende beslissing genomen. Nu zullen allerlei mensen wel gaan roepen dat hij met het wisselen van twee aanvallers een enorm risico heeft genomen. Helemaal omdat hij daardoor sneller door zijn wissels heen was en uiteindelijk de moeilijke slotfase met tien man door moest zien te komen.”

“Gelukkig is het mooie van de sport dat het vaak zo niet werkt. Meestal gebeurt zelfs precies het tegenovergestelde. Het is namelijk een duidelijk signaal naar de spelers toe wat de normen en waarden voor de selectie zijn. En als die worden overschreden, er zonder aanzien des persoons maatregelen worden genomen. Door dat te doen, maak je vaak iets bij de rest van de groep los en dat was bij Ajax toch in de tweede helft terug te zien, toen de ploeg zich weer hervond.”

"Want zonder twee goede aanvallers en in de slotfase met tien man, maakte Ajax wel eerst een 1-0 achterstand goed en hield een goed Feyenoord uiteindelijk op 2-2. Eerlijk gezegd had ik het nog maar moeten zien of dit Ajax gelukt was als Koster het incident op z’n beloop had gelaten. Nu gebeurde er iets dat de boel extra wakker schudde en weet voor de toekomst iedereen nu nog beter waar hij aan toe is. Dus prima gedaan”, aldus El Salvador.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')