quote:Op zondag 11 november 2007 19:18 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat ik er een Sinterklaas cadeau van ga maken. Heb vier tankbonnen die ik ga declareren,.... dan moet ik het halen. Las over leveringsproblemen met de kerst,.............. Kep,.... zijn dit de laatste 200 tot Sinterklaas?
Ik vind haar lekkerquote:Op zondag 11 november 2007 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Een Wii ooooooooook
Mario![]()
![]()
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/915692.asp
Je kunt hem zelf in een soort co-op spelen![]()
Zekerquote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel,... dit zijn je dev mensen van AC,.. wie zou jij gebruikenquote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker
Maar om haar nu als marketinginstrument te gebruiken voor een spel.
Die chick van ubisoftquote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis immers niet voor niets een verboden vruchtquote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef Hanstin het volgende:
Wil je een appel? ???
Die rasta negert rechtsquote:Op zondag 11 november 2007 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel,... dit zijn je dev mensen van AC,.. wie zou jij gebruiken
[ afbeelding ]
Beter nu dan niet zegt Reggie!quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef kepler het volgende:
Cho, er staat op dit moment niks in bestelling qua Wii's. Geen idee hoe vaak ze bestellen, maar ik zou er gewoon nu eentje halenWat maakt het nu uit of je hem morgen haalt of over drie weken?
Die links in het groene truitje, die heeft namelijk Prince of Persia gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2007 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel,... dit zijn je dev mensen van AC,.. wie zou jij gebruiken
[ afbeelding ]
1 jaar na het verschijnen nog steeds moeilijker verkrijgbaar.quote:Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter nu dan niet zegt Reggie!
Ff een mp3tje downen en deze op je telefoon zetten.quote:Op maandag 12 november 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil nog een mooie Halo3 ringtone eigenlijk
tvp
Kopen ?quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
M'n kuiken wil trouwens dat ik Viva Pinata voor haar haal.
quote:Op maandag 12 november 2007 08:23 schreef Bastard het volgende:
Volgend weekend word mn oudste alweer 2dat gaat veel te hard!
Gisterenmiddag ging ze naar bed.. "beeer, beeer" zei ze smekend met dr ministemmetje. Oh je wil je beer mee naar bed? "Jaaaaa!!" ..
Zeg Jasmijn.. "Ja?" .. Jij bent papa's beer. "Jaaaaaaaaa"![]()
Nee hoor, vanavond Haloquote:Op maandag 12 november 2007 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vanavond es verder met HL2, volgens mij ben ik er bijna door gisteren gevochten tegen die Striders.
Ik heb denk ik niks te ruil wat jij leuk vind.quote:
Wat heb je nog liggen voor de 360 ?quote:Op maandag 12 november 2007 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik niks te ruil wat jij leuk vind.
Mooi en goed spel denk ik.. maar mn mind staat op space ipv de middeleeuwenquote:Op maandag 12 november 2007 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
Gijsjes
Assassin's Creed komt eraan jongens
Het zal me aan de reet oxiderenquote:Op maandag 12 november 2007 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Sony-topman noemt hd-strijd patstelling
Door Wouter Tinus, zondag 11 november 2007 13:13
Submitter: player-x, views: 18.390
Howard Stringer, topman van Sony, zegt dat de strijd tussen blu-ray en hd-dvd in een patstelling is geraakt. Het liefst zou hij teruggaan in de tijd om de oorlog te voorkomen voor die begint.
De schijnbaar vermoeide ceo lijkt te zijn getroffen door het overstappen van Paramount en Dreamworks. Tot dat punt had hij er vertrouwen in dat blu-ray het op eigen kracht zou gaan winnen, maar nu noemt hij het 'een moeilijk gevecht' en zelfs een patstelling. Met ongebruikelijke openheid gaf hij zelfs toe dat de hele strijd meer gaat over de bragging rights dan wat anders. Marktanalisten verwachten dat strijd nog zeker twee jaar gaat duren; een periode waarin beide kampen iedere kleine overwinning breed uit zullen meten om het vertrouwen van de consument te winnen.
Een voorbeeld van zo'n actie is de tijdelijke prijsverlaging van hd-dvd-spelers bij een aantal grote Amerikaanse winkelketens vorig weekend. De Toshiba HD-A2 was onder meer bij Wal-Mart, Circuit City en Best Buy voor slechts 99 dollar te krijgen. In een paar dagen tijd gingen 90.000 exemplaren over de toonbank, waardoor in totaal nu 420.000 losse hd-dvd-spelers zijn verkocht. Er zijn ongeveer evenveel losse blu-ray-spelers aan de man gebracht, maar enkele miljoenen PlayStations vergroten de hardwarepenetratie van het Sony-kamp aanzienlijk.
quote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/27725.html
ja en? Master Chief houdt me nog wel ff bezigquote:Op maandag 12 november 2007 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
Gijsjes
Assassin's Creed komt eraan jongens
Ook dat.. en ik begin weer kriebels te krijgen in het racen in Forza2!quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja en? Master Chief houdt me nog wel ff bezig
AC voor de single player, Master Chief voor de multiplayerquote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja en? Master Chief houdt me nog wel ff bezig
ik doe niet aan spquote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
AC voor de single player, Master Chief voor de multiplayer
Sommige mensen zijn dedicated bezig met een spel.. langer dan 2 weken dus, ongeloofelijk tegenwoordig he?quote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
wow, das zonde. Mis je een hoop moois!
Niks wat ik kwijt wil.quote:Op maandag 12 november 2007 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat heb je nog liggen voor de 360 ?
Lesbische seks in Mass Effect filmpjequote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/27725.html
Toch mooi dat het er in zitquote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lesbische seks in Mass Effect filmpje
9/11 waren we allemaal bij,... is niet te ontkennen,... maar dat hele maandland gebeuren heeft een vies luchtje,... !quote:Op maandag 12 november 2007 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Gijs
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apollo-maanlandingscomplottheorie
9/11 is ook nooit gebeurd zeker?
quote:Op maandag 12 november 2007 18:00 schreef Chocobo het volgende:
A Funny Thing Happened On The Way To The Moon
Mensen op de maan? Welnee, nooit gebeurd en zal ook (in de nabije toekomst) nooit gebeuren. Er was natuurlijk al wat bewijs in de vreemde schaduwen op de maanfoto's. Nu is er onomstotelijk vastgesteld dat het gefaked had kunnen worden en dat dat ook gebeurd is.
http://www.flabber.nl/archief/022134.php
Heb het zelf nog niet gezien maar verbaasd me niks dit
Gijs, als je dit gelooft.... dan krijg je dus geen korting op die Wiiquote:Op maandag 12 november 2007 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
9/11 waren we allemaal bij,... is niet te ontkennen,... maar dat hele maandland gebeuren heeft een vies luchtje,... !
Aan de ene kant wel.. de andere kant heb ik alle theorien ontkracht zien worden dat het niet gebeurd zou zijn..quote:Op maandag 12 november 2007 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
9/11 waren we allemaal bij,... is niet te ontkennen,... maar dat hele maandland gebeuren heeft een vies luchtje,... !
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Es kijken of je het nu al een beetje kan.
sorry maar Merlijn liep te klooien, wilde het jullie niet aandoen dat ik halverwege het potje stil zou gaan staan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren hele avond met gijsje 79 gespeeld
eerst uurtje big team en daarna team battle. Van level 1 naar 7 gegaan
Heb zelf alleen in het begin wat potjes lone wolf en team slayer gedaan.. ging wel aardig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren hele avond met gijsje 79 gespeeld
eerst uurtje big team en daarna team battle. Van level 1 naar 7 gegaan
hoe zou het met chOas zijn ja ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:49 schreef Bastard het volgende:
Had eigenlijk mn eerste potje in lone wolf waarbij ik echt compleet weggevaagd werdDenk dat mn average life 5 seconden was ofzo.. chaos!
Inmiddels toch al getrouwd en alles?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
hoe zou het met chOas zijn ja ?
volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inmiddels toch al getrouwd en alles?
divx heb je geen hol meer aan, meeste is in xvid tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef -Struikrover- het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)x-ondersteuning.html
Kheb geen idee.. is het formaat voor (illegale) films toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
divx heb je geen hol meer aan, meeste is in xvid tegenwoordig.
torrents genoeg. Ik download op zich best wel wat series maar dat is tegenwoordig allemaal in xvid volgens mij. Films moet je gewoon de heel dvd downloaden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee.. is het formaat voor (illegale) films toch?
Moet ik eerst een goed netwerk vinden om die dingen te downloaden,..
lees dan, ook xvid ondersteuning !quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
divx heb je geen hol meer aan, meeste is in xvid tegenwoordig.
dat is compleet verzonnen alle andere stukken hierover wordt nergens melding van xvid gemaakt. Ook omdat er alleen divx ondersteuning in die formware zat die ze toen hebben laten zien. Ook hebbend e mensen van divx geen hol te zeggen over xvid.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
lees dan, ook xvid ondersteuning !
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is compleet verzonnen alle anders tukken hierover ..............
Wat een apparaatquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:05 schreef Magneet het volgende:
http://nl.youtube.com/results?search_query=shredder&search=Zoeken
die filmpjes van SSI
http://nl.youtube.com/watch?v=tPDLX0koXFs
quote:Oh, and Struikrover seems obsessed with first-person shooters lately... You can tell because Halo 3 was the favorite last week. He played it on 7 of the days.
Die hebben ze thuis niet denk ik .quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef Chocobo het volgende:
OMG
http://www.break.com/inde(...)ed-out-by-train.html
Ik denk dat je het nog steeds zal ervaren als een waar nieuwe game, die er prachtig uit ziet. Ik denk dat je er van geniet en achteraf denkt.. ok dat had misschien beter gekund maar dat komt wel goed in het tweede deel. 7/10 is netjes Gijs.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer Asassin's Creed review
But while there's no end of potential to the foundations Ubisoft Montreal has set, the game built upon them is ultimately disappointing, and leaves you unfulfilled.
7/10
Ah das toch aardig.. gratis spel downloaden morgen (of vandaag al) en 500 punten erbij!quote:Op woensdag 14 november 2007 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren was er het gerucht dat Microsoft met een verrassing zou komen vanwege het twee-jarig bestaan van Xbox Live Arcade. Nu is bekend geworden dat de game Carcassonne twee dagen lang gratis te downloaden is vanaf 15 november.
Carcassonne is een digitale versie van het bordspel waarbij je punten kunt verdienen door steden te bouwen. Hoe groter de stad hoe meer punten, maar tegenstanders kunnen ook de steden weer afpakken. Carcassonne kost normaal 800 MS-punten (ongeveer 9 euro).
Naast een gratis game is er voor de gamers die er vanaf het begin van Xbox Live bij zijn nog een verrassing. Xbox Live gebruikers die sinds 2002 lid zijn zullen gratis 500 MS-punten krijgen (ongeveer 6 euro).
Nette service.
Ow, ik ga hem zeker een keer spelen. Maar ik heb nu niet zoiets van "ik ren naar de winkel om hem te kopen". Wat ik in de review lees is dat de graphics geweldig zijn, en dat het spel zeker de eerste paar uur fantastisch is. Maar dat het daarna allemaal een beetje saai, repetitief en inspiratieloos wordt.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat je het nog steeds zal ervaren als een waar nieuwe game, die er prachtig uit ziet. Ik denk dat je er van geniet en achteraf denkt.. ok dat had misschien beter gekund maar dat komt wel goed in het tweede deel. 7/10 is netjes Gijs.
Laat het spel eerst wel ff liggen omdat het alleen SP is.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer Asassin's Creed review
But while there's no end of potential to the foundations Ubisoft Montreal has set, the game built upon them is ultimately disappointing, and leaves you unfulfilled.
7/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |