Van Bommel raakte Nigel de Jong licht aan, maar het leek mij te licht voor een vrije trap.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Komt HSV goed weg even terug, die HSV speler werd volgens mij niet geraakt maar gleed gewoon weg.
Ik meende dat ie hem direct rood gaf.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Heeft hij wel geluk dat hij twee keer geel krijgt. Dit was gewoon direct rood.
EDIT voor de niet kijkers. Hij kreeg eerst geel voor commentaar. Daarop begon hij te applaudiseren en maakte een fuck you gebaar. Wat hem nogmaals geel opleverde
Had eigenlijk direct rood moeten zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:50 schreef Bos81 het volgende:
EDIT voor de niet kijkers. Hij kreeg eerst geel voor commentaar. Daarop begon hij te applaudiseren en maakte een fuck you gebaar. Wat hem nogmaals geel opleverde
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik meende dat ie hem direct rood gaf.
Nee, was twee keer geel = rood situatie.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik meende dat ie hem direct rood gaf.
Ik heb hem ook gezien en lag compleet in een deuk.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Helemaal mee eens (Wat ik al zei, maar dat terzijde)quote:Op zondag 24 februari 2008 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Had eigenlijk direct rood moeten zijn.
Sowieso, waarom zeek ie uberhaupt over die gele kaart, was gewoon terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |