Verwende kutkoters. Moeten blij zijn dat je de deur nog voor ze opendoetquote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef Liefste. het volgende:
Toppunt is dan ook nog eens dat ze het snoep gaan weigeren: "Dat lust ik niet!"
quote:Op zondag 11 november 2007 18:38 schreef Suga_Mama het volgende:
KKDSMV (Kleine Kut Kinderen Die Sint Maarten Vieren): *aanbellen*
Ik: Huppel naar de deur en doe open
KKDSMV: SINT MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRTEEEEEEEEHHHHH!!@!!!~!!~~!!@@@
Ik: Ik heb nog wel wat
.... loopt naar achter, rent snel naar de deur en gooit die dicht..........
Wat is er mis in dit verhaal?
Ja.quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef El_Rolando het volgende:
Niet open doen, is dat nou zo moeiljk?
Met zo een nare ziekte nog lang de deuren gaan. Respect.quote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef afcajos het volgende:
Ik had altijd zo;n hekel aan die kankercheapies die met een mandarijntje ofzo aankomen. Flikker op met je gezonde troep ik wil ongezond snoep!
Die had pech bij mij, en kreeg dus helemaal niks. Geen snoep, geen appel, nada.quote:Op zondag 11 november 2007 19:03 schreef tong80 het volgende:
Vroeg trouwens 'Jullie hebben zeker liever een appel ipv een lollie ?' Was er weer zo'n wijsneus die idd een appel wilde
Uh sint Maarten bestond al lang voordat dat hele fucking Amerika ontdekt wasquote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Pippo_plus het volgende:
Zo zo....halloween is hier naartoe gewaaid. Amerikanen achter na zitten met hun onzin.![]()
Whats next? Schietende scholieren? Oh wacht, die hebben we al. Ok dan, mensen met overgewicht? Oh wacht, die hebben we ook al. Hmmm...ik heb het idee dat NL een mini Amerika is geworden.![]()
aan de binnenkant van de deur? Want het regent in heel Nederland en je plakbandje blijft prachtig hangen..quote:
Ik meen een raam te zien....quote:Op zondag 11 november 2007 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
aan de binnenkant van de deur? Want het regent in heel Nederland en je plakbandje blijft prachtig hangen..
voordat je de deur dichtgooit, moet je idols-commentaar geven, zodat ze jankend weglopenquote:Op zondag 11 november 2007 19:04 schreef J.Herrer het volgende:
Doe gewoon die deur open, laat ze hun liedje zingen en gooi gewoon weer die deur dicht
Nou en, jullie daar in Brabant hebben carnaval, wij (Flevoland) hebben dat nietquote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
Allochtonen kinderen vallen nu zelfs zielige studenten lastig in hun eigen huis
Zat ik lekker voetbal te kijken hoor ik de bel. Staan er allochtoonse kinderen voor de deur die ''Sinte Maarten koeien hebben staarten'' aan het zingen waren .
1: Ik weet natuurlijk niet wat Sint Maarten is/ Wanneer het is
2: Ik heb natuurlijk hiervoor geen snoep in huis
3: Toen ik met een euro aan kwam zetten stond er zo'n menneke met zijn zakje recht voor de ingang en ik dacht dat dat het zakje voor iedereen was en gooide daar die euro in. Gevolg; de andere kinderen willen ook
Klacht: Sinte Maarten
Hierdoor heb ik wel de goal van Feyenord gemist![]()
Sadist!quote:Op zondag 11 november 2007 19:39 schreef Oproerkraaier het volgende:
Je moet ze een Mars geven en dan eerst scheermesjes er in doen !!!
Zoek eens naar de geschiedenis achter halloween noob.quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Pippo_plus het volgende:
Zo zo....halloween is hier naartoe gewaaid. Amerikanen achter na zitten met hun onzin.![]()
Whats next? Schietende scholieren? Oh wacht, die hebben we al. Ok dan, mensen met overgewicht? Oh wacht, die hebben we ook al. Hmmm...ik heb het idee dat NL een mini Amerika is geworden.![]()
quote:
En bij een bordje 'einde fitness' ?quote:Op zondag 11 november 2007 19:05 schreef Edwinuss het volgende:
Gelukkig heb ik er helemaal geen last van
ik moet dan een trap van 20 treden af, dan weer een trap op met 24 treden, en weer een trap af van 24 treden.
Dan ben ik pas bij de voordeur.
Amstelveen de bestequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef anisubs het volgende:
ga naar een ander eiland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |