Ook geen perron 4, om even gezellig te zeuren.quote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Groningen heeft geen perron 5![]()
Ik zag er vandaag idd 2 die richting oprijdenquote:Op maandag 12 november 2007 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
Je doelt zeker op perronsporen 4a en 4b
Over Groningen gesproken. Levert qua spots de klapper van de dag op:
Een Citypendel staat daar nu voor instructiedoeleinden.
Dat bedoelde ik!quote:Op maandag 12 november 2007 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
Je doelt zeker op perronsporen 4a en 4b
Over Groningen gesproken. Levert qua spots de klapper van de dag op:
Een Citypendel staat daar nu voor instructiedoeleinden.
Onderweg naar Randers voor renovatie?quote:Op maandag 12 november 2007 20:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik!
Maar: we krijgen dus Sprinters in het Noorden??
quote:Op maandag 12 november 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En jij noemt Arthur gefrustreerd?
Dien gewoon in man, kan jou het bommenJe hele humeur naar de tyfus van 6 euro 18
0wnage
oftewel gewoon toch lekker formuliertje printen? :pquote:Op maandag 12 november 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
och, als ergens geld binnen te halen is ben ik de beroerdste niet hoor
Maar 29:50 is gewoon dik 32 minuten voordat je buiten bent (bejaarden, sleepkoffers etc). Dan mis je ook nog je aansluiting naar Deinum, en daar gaat je +60
Duhquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oftewel gewoon toch lekker formuliertje printen? :p
Wisselstoring bij Meppel... Succes verderquote:Op maandag 12 november 2007 21:42 schreef Socios het volgende:
Nou, die 766 was net op Utrecht Centraal nergens te bekennen.Pwnd.
Nu lekker in IC 577 terug naar het Noorden, de laatste reismogelijkheid naar Harlingen.
Bedankt voor de tip, ik moet nog een keer met een wadje mee voor een afscheidsritjequote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wanneer gaan die nieuwe treinen officieel op de maaslijn rijden?
Er zijn er al een heleboel.. Ook al testritten zien maken, maar vanaf wanneer heb ik het genoegen in die mooie nieuwe treintjes plaats te nemen?
Dat lijkt me belangrijker jaquote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Bedankt voor de tip, ik moet nog een keer met een wadje mee voor een afscheidsritje
Laat ze alsjeblieft allemaal slopen, ellendige ondingen.quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me belangrijker jaIn die GTW's kun je nu ook al zitten in Groningen en Friesland, en straks nog heul lang. Wadjes zijn "on the way out"
Heeft er al iemand iets gehoord van een poging om er bijvoorbeeld EENTJE heel te houden?
Dan moet je maar wachtenquote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die nieuwe zijn mooi.maar ik ga niet naar het noorden om alvast in zo'n trein te kunnen zitten.
![]()
Ja en daarom was mijn vraag ook of jullie wisten hoe lang dat wachten nog ging duren omdat ik ze iedere dag zie.quote:
Zo zo, winterslaapje m'neer?quote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Socios het volgende:
Zat vandaag voor het eerst in een Lint op Mariënberg - Almelo. Die stoelen zien er ook hard uit, maar vallen in vergelijking met Arriva GTW alleszins mee... Liever natuurlijk nog DE-materieel, hetgeen er de vorige keer nog reed toen ik daar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |