Dat lijkt me niet ideaalquote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef racing-weirdo het volgende:
en de spanning op de 3e rail kan niet groter ofzo???
Dat scheelt wel jaquote:Op zondag 11 november 2007 20:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat zou een hoop irritante mensen schelen in het leven
Zeg, een grap is leuk, maar er zijn GRENZEN jahquote:Op zondag 11 november 2007 21:07 schreef Zug-Chef het volgende:
lol, n00b, je moet meer de hort op joh![]()
![]()
Het contact tussen de sleepschoen en de rail vormt de beperking. Kijk, 750 of 1500V maakt niet zoveel uit: van beide kun je uitstekend doodgaan. Maar er moet stroom worden afgenomen zonder al te veel vonken, en dat gaat niet boven de ca. 100 à 120km/u (o.i.d.).quote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef racing-weirdo het volgende:
100 maar???
en de spanning op de 3e rail kan niet groter ofzo???
quote:Op zondag 11 november 2007 23:02 schreef Socios het volgende:
Hoofddoel is eigenlijk Mat ´54 766 te Utrecht.Al tikken die 524 kilometer natuurlijk ook lekker aan.
![]()
Gezellig, een Hondekopmeet.quote:
Volgens mij konden de Eurostars 160 halen per derde rail. Maar dat is dan ook het echte maximum.quote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef racing-weirdo het volgende:
100 maar???
en de spanning op de 3e rail kan niet groter ofzo???
Klopt, het spoor is verlaagd + nieuwe dwarsliggersquote:Op maandag 12 november 2007 00:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Perron 5&6 op Groningen werden eens goed gebruikt
Dit vanwege het feit dat Spoor 1b werd onderhouden.
Ik denk dat ik me hier maar bij aansluit.quote:Op zondag 11 november 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, misschien moet je mijn mening over prorail maar niet meer als objectief beschouwen, of zo. Ik weet inmiddels wat voor lui daar zitten, en wat voor dingen ze doen. Dat komt niet meer goed denk ik
Begin jij maar een fietsentopic meneertjequote:Op maandag 12 november 2007 10:09 schreef JDude het volgende:
Vanochtend zat ik op de fiets als vervoermiddel tussen huis en werk.
Groningen heeft geen perron 5quote:Op maandag 12 november 2007 00:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Perron 5&6 op Groningen werden eens goed gebruikt
Dit vanwege het feit dat Spoor 1b werd onderhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |